נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם להכניס חברת אחזקה לפני בדק בית? כל התשובות בפנים

מברג

תחזוקת בניינים, בין אפ מדובר בבנייני מגורים או בבניינים מסחריים או עסקיים, היא ללא ספק אחד מתחומי הפעילות המאתגרים ביותר. חברת תחזוקה איכותית עשויה לשמור על הבניין במצב טוב ובתפקוד איכותי, למשך שנים רבות. זאת, לרווחת הדיירים והמשתמשים הקבועים במבנה. בשורות להלן נעסוק בשלבים שלפני הכנסת חברת האחזקה, וקביעת הפעולות והמטלות לביצוע בבניין. מתי כדאי להכניס חברת אחזקה? האם כדאי להכניס חברת אחזקה לבניין (להלן כתבה בנושא אחזה לבניין ערוץ 20) לפני בדק בית? להלן התשובות.

צנרות

מהי חברת אחזקה ומתי כדאי להכניס אותה למבנה

חברת אחזקה כמו צ'יק צ'ק היא גוף עסקי, האמון על מתן שירותי תחזוקה לבניינים פרטיים, מבנים עסקיים ומוסדות ציבוריים. שירותי התחזוקה עשויים לכלול תחזוקת המבנה בהיקפים שונים – החל מפעולות תחזוקה שוטפת וניקיון, עבור דרך גינון ואסתטיקה וכלה בתחזוקה כוללת, קרי פעולות שונות שנועדו לשמור על השלמות והתפקוד התקין של המבנה בכללותו. חברת התחזוקה יכולה לספק את השירותים באופן עצמאי, באמצעות אנשי מקצוע המועסקים על ידה באופן ישיר, או באמצעות גופים עסקיים ומקצועיים אחרים. ואולם המשותף בין שתי השיטות הללו הוא, שאת התשלום עבור השירותים משלמים כל הדיירים בבניין. זאת, באמצעות תשלום חודשי קבוע, ובמקרים שבהם נדרש טיפול תקופתי יקר או טיפול שאיננו כלול בהסכם בין הצדדים, הדיירים עשויים גם להתבקש להוסיף סכומי כסף נוספים. כל חברת אחזקה מגלמת את הרווח שלה מכל העסקה, בדמי השימוש הנגבים מכל אחד מהדיירים.

כל מבנה בישראל, ובפרט מבנים גדולים, נדרש להשתמש בשירותיה הטובים של חברת אחזקה איכותית, מקצועית ואמינה. כבר בשלבים הראשונים לאחר אכלוס המבנה, עלולות לצוץ בעיות שונות הן של תחזוקה והן של ניקיון, הדורשות טיפול מקצועי. לפיכך, לא נדיר לראות מבנים ובניינים שאך זה אוכלסו, המתוחזקים באמצעות חברות אחזקה. ואם הדבר נכון כשמדובר במבנים חדשים, הוא נכון על אחת כמה וכמה כשמדובר במבנים ישנים יותר. לפיכך, ניתן להסיק כי חברת אחזקה נדרשת כבר בתחילת דרכו של המבנה והתחלת האכלוס שלו.

בדק בית לפני כניסה של חברת אחזקה

תהליך המשא ומתן בין נציגות הדיירים או הבעלים של הבניין לבין חברת האחזקה הוא מורכב. המטרה של משא ומתן הינה לקבוע את הפעולות השונות הנדרשות על מנת להפוך את המבנה למקום איכותי להיות בו. ואולם משא ומתן מהסוג הזה איננו יעיל, אם לא ידועות באופן ברור התקלות והבעיות הקיימות, שיש לטפל בהן בשלבים הראשונים. על מנת לזהות את הבעיות הללו, חשוב להכניס תחילה למבנה מומחים לתחום בדק בית.

מומחים לבדק בית יבצעו בדיקה כוללת של המבנה, ויצביעו על תקלות שונות, ברמות שונות, שיש לטפל בהן בשלבים המוקדמים של ניהול המבנה. מומחים לבדק בית מצוידים באמצעים השונים, המסייעים להם לגלות ולו את התקלה הקלה ביותר. משנמסר דו"ח בדק בית, יודע כל צד בתהליך המשא ומתן מה נדרש לעשות, ומהן העלויות הצפויות לביצוע המשימה.  בדק בית, לפיכך, הא שלב חשוב, ואפילו הכרחי בכל משא ומתן על קבלת שירותים של חברת אחזקה. לקבלת ייעוץ נוסף בנושא שיפוץ בתים ובדק בית, כדאי ליצור קשר כבר כעת. אנשי המקצוע שלנו יחזרו אליכם בהקדם, להמשך התהליך.

האם כדאי להיכנס לפרויקט של שיפוץ דירה לפרטים נוספים לחצו כאן.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת