נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עשה זאת בעצמך? המקרים בהם חובה לעבוד עם חברת איתור נזילות מקצועית

מים זורמים

מערכת הצנרת והאינסטלציה הינה אחת המערכות המרכזיות בכל מבנה ומבנה, בין אם מבנה חדש או ישן, ובין אם מבנה למגורים או מבנה מסחרי.

לכן, בשונה מהרבה מקרים שבהם ניתן לוותר על הסתייעות בגורם מקצועי ומוסמך לצורך טיפול בבעיות שמתעוררות, מומלץ מאוד להסתייע באנשי מקצוע לצורך איתור נזילות וטיפול בבעיות צנרת.

במאמר שלפניכם נדון באילו מקרים חובה להסתייע בחברה מקצועית לאיתור נזילות.

 

רק במקרים בודדים ניתן לוותר על חברה לאיתור נזילות

לפני שנדון במקרים בהם חובה לעבוד עם חברה מקצועית, נציג מקרה שבו כן ניתן לוותר על כך. כיוון שמדובר במערכת אינסטלציה וצנרת, שהיא כל כך מורכבת, המקרים הבודדים שבהם ניתן יהיה לעשות זאת בעצמכם הם בסתימה בשירותים או במקלחת, בהם הגורם שחוסם וסותם את המערכת קרוב אל פתח הניקוז וניתן לפתור זאת באמצעות שימוש בפומפה. מעבר לכך, ובמיוחד במקרים שבהם הצנרת אינה חשופה אלא סמויה, יהא זה קשה במיוחד לעשות זאת בעצמכם, ולכן מומלץ להיוועץ באנשי מקצוע מוסמכים. למשל אתם יכולים לפנות לבדיקה עם חברת אינפרטק לצורך כך.

 

צנרת בתוך חלל הבית

כאשר מדובר בצנרת שנמצאת בתוך חלל הבית, בין אם בקירות ובין אם היא תת רצפתית, מאוד מומלץ שלא לנסות ולעשות זאת בעצמכם. הסיבה לכך היא שאיתור הנזילות יכול להיות תהליך מאוד מורכב ומסובך, אשר מצריך כלי עבודה מתקדמים ומומחיות, ועניין של ניסוי וטעיה שלכם לא יכול לפתור.

למשל, דמיינו מצב בו ישנה רטיבות בצנרת שעוברת דרך הקיר, אך אינכם יודעים היכן הצנרת והיכן הרטיבות. חברה מקצועית לאיתור רטיבות תוכל להשתמש במכשירים מתקדמים כדוגמת מצלמה תרמית למפות את הצנרת שבתוך הקיר במהירות וכן להגיע ישירות אל מקור הרטיבות. החלופה לכך בשיטת עשה זאת בעצמך הינה ניסיון לחשוף את הצנרת, שגם כרוך בנזק ומחיר רב, וגם אינו מבטיח שתגיע למקור במהירות.

 

צנרת בחצר הבית

הצנרת בחצר הבית, בשונה מהצנרת שבתוכו, הינה לרוב מקושרת למערכת הביוב וההשקיה, ולכן היא נמצאת מספר מטרים מתחת לקרקע. נדמה שזה מאוד הגיוני ואף ברור לכל, אך עבודה בשיטת עשה זאת בעצמך, שתצריך חפירות בקרקע והגעה אל מערכת צנרת מורכבת מאוד תהיה מסובכת משמעותית מאשר פנייה אל חברה מקצועית לאיתור נזילות. באמצעות מכשירים לאיתור נזילות המבוססים על גז, מצלמות אופטיות או גלאים מבוססי שמע, החברה תוכל להגיע במהירות אל התקלה ולתקן אותה.

 

אם כך, מה השורה התחתונה?

מערכת הצנרת אינה חשופה ואינה נגישה בצורה קלה. בנוסף, מדובר במערכת מורכבת ובעלת חשיבות רבה בכל מבנה. לכן, כאשר מתעורר ספק כלשהו לגביה, אשר טיפול לא נכון בתקלה, במיוחד בשיטת עשה זאת בעצמך ללא הידע והמכשור המתאים יכול להביא לנזק כבד יותר משמעותית – פנו לחברת איתור נזילות מקצועית.

 

צינור

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת