נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

חומרי הגלם האיכותיים ביותר עבור דלתות פנים לבית

מסדרון

חומרי הגלם מהם עשויות דלתות הפנים הם גורמים משמעותיים.

חומרי הגלם הם חלק מכריע בקביעת איכות הדלת.

לחומרים שונים יש תכונות שונות, ועל כן לדלתות העשויות מחומרים שונים יש תכונות שונות.

כיום, מוצעות למכירה דלתות ממגוון חומרי גלם, וקשה לדעת מה טוב יותר ומה פחות.

לכן, ריכזנו עבורכם את חומרי הגלם האיכותיים ביותר עבור דלתות פנים.

 

מבנה הדלת

לפני שנעסוק בחומרים עצמם, עליכם להבין כיצד בנויה דלת פנים. לדלתות פנים יש 4 חלקים אופייניים, והם מסגרת הדלת, מילוי, כיסוי וציפוי. במסגרת הדלת ובכיסוי שלה לא נעסוק במאמר זה, משום שהם בנויים מחומרים קבועים בדרך כלל. לעומת זאת, ישנם מגוון חומרים מהם ניתן לייצר את מילוי הדלת ואת הציפוי שלה, ועל כן הם הגורמים העיקריים הקובעים את איכות הדלתות.

 

מילוי פוליאוריטן מוקצף

מילוי פוליאוריטן מוקצף הוא מילוי הנחשב לאיכותי יחסית. חומר זה הוא חומר פלסטי, המשמש במגוון דלתות. דלתות בעלות מילוי פוליאוריטן מוקצף נחשבות לאיכותיות בשל הבידוד התרמי המצוין שלהן. עם זאת, לדלתות אלה יש חיסרון אחד – הן לא מבודדות מבחינה אקוסטית.

 

מילוי פלקסבורד

מילוי פלקסבורד נחשב לאיכותי ביותר. פלקסבורד הוא חומר העשוי מסיבית, ונחשב למילוי קל. סיבית היא בעצם חומר העשוי מסיבים של חומרים שונים. בדרך כלל, סיבית של מילוי פלקסבורד עשויה מסיבי פשתן או שבבי עץ. מילוי פלקסבורד מקנה לדלתות בידוד אקוסטי ותרמי. בנוסף, מילוי מסוג זה נחשב גם לעמיד בפני טמפרטורות גבוהות, משום שיש לו חומרים מעכבי בערה.

 

ציפוי פולימר

ציפוי פולימר נחשב לאיכותי במיוחד, ולא רק בתחום הדלתות. בשנים האחרונות, חומרים פולימריים נכנסים לשימוש במגוון מוצרי בניה – מריצוף ועד פרגולות. לא לחינם הפכו החומרים הפולימריים לפופולריים, אלא בשל המשקל הקל שלהם, והיכולת לעצב אותם כך שיראו דמויי עץ, ואף להקנות להם טקסטורות שונות. בנוסף, ציפוי פולימר מקנה לדלת עמידות מפני מים. דלתות עמידות למים הם יותר פרקטיות, ולרוב הן גם מחזיקות מעמד לאורך זמן רב יותר.

 

ציפוי פורמייקה

הפורמייקה היא חומר העשוי משכבות רבות של נייר קראפט. בין שכבות אלה ישנם דבקים חזקים, המקנים לדלת עמידות בפני מים ובפני נזקים מכניים. בשל תכונות אלה, ציפוי הפורמייקה נחשב לאיכותי במיוחד. עם זאת, ציפויי פורמייקה עשוי להיות באיכות שונה, הנקבעת על ידי היצרן, ובעובי שיכול להשתנות לפי בקשתכם. יש להקפיד על כך שציפוי פורמייקה של דלתות הפנים שלכם יהיה עבה יחסית, ושעוביו יהיה לא פחות מ- 15 מילימטרים.

 

סיכום

דלתות פנים שונות יכולות להיות עשויות ממגוון חומרים. המילויים והציפויים השונים הם אלה המכתיבים את איכות הדלת. על כן, חלה עליכם, הצרכנים, החובה להפנות את תשומת לבכם לחומרי הגלם מהם עשויים הציפוי והמילוי של הדלת. כך תוכלו להיות בטוחים שדלתות הפנים החדשות בביתכם הן ברמה הגבוהה ביותר.

 

כניסה לחדר

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה