נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 טיפים להפקת אירוע בלתי נשכח בבית

עמדת אוכל

אירוע בבית לרגל יום הולדת עגול, חינה, חתונה או בת/בר מצווה, הוא אירוע שיש להשקיע בו הן מבחינת העיצוב והנוחות והן מבחינת האטרקציות והכיבוד.

קבלו 5 טיפים להפקת האירוע המושלם בבית.

 

1 – עיצוב ותיחום מקום האירוע

אירועים פרטיים בבית בדרך כלל מתקיימים בחצר הבית על מנת לאפשר למוזמנים להיות חופשיים וכדי שהבית עצמו לא יהיה צפוף. בחצר ניתן להתרווח וליהנות מאוויר צח בכל שעות היום. ביחד עם זאת יש לקחת בחשבון שישנם אירועים שכדאי לתחום במידה והחצר מאוד גדולה, לדאוג להצללה, למערכת מיזוג אוויר בקיץ ולחימום בחורף. על מנת לאפשר מתחם ראוי עם כל האלמנטים מומלץ להשכיר אוהל לאירועים. בחירת האוהל הנכון צריכה להיעשות על פי גודל החצר וכמות האנשים. ניתן להשכיר אוהלים בכל הגדלים והצורות ולעצב אותם על פי טעם אישי וקונספט האירוע. למידע נוסף כנסו לאתר של is tent.

 

2 – ריהוט מתאים לאירוע

בין אם אתה חוגגים אירוע באוהל בחצר ובין אם בתוך הבית, יש לרהט את מקום האירוע על פי כמות האנשים ולרווח את המקום. לאירוע ביתי תזדקקו לשולחנות מתקפלים, כיסאות, תאורה מתאימה, מערכת הגברה, מאווררים או פטריות חימום ואלמנטים נוספים כמו: מיחם לשתייה חמה, מקרר, מנגל, כלי אוכל, מפות, סידורי פרחים או קישוט אחר לשולחנות בהתאם לקונספט. במידה והגישה לנקודות החשמל בחצר רחוקות, מומלץ גם להשכיר גנרטור על מנת שתוכלו להפעיל את המכשור החשמלי.

 

3 – קייטרינג או מגשי אירוח

על מנת להיערך מבחינת כיבוד יש להחליט בהתאם לתקציב ובהתאם לסוג האירוע על התפריט אותו תגישו לאורחים. ניתן להזמין קייטרינג בשרי או חלבי, שף פרטי שיבשל בבית או מגשי אירוח כמו: מגשי פירות, ירקות, כריכים, סושי וכד'. אפשרות נוספת היא להזמין דוכני מזון שימוקמו בחצר והיו נגישים לאורך כל האירוע. במידה ואתם רוצים למקסם את האירוע תוכלו לעשות על האש ולהגיש לאורחים בשר וירקות צלויים וטעימים.

 

4 – האטרקציות האופטימליות לאירוע בבית

אירוע בבית מחייב גם חלק מבדר הכולל מוסיקת רקע וריקודים בין אם עושים אותם באופן עצמאי ובין עם בסיוע של די ג'יי עם זאת, ישנם אירועים שלא מספיק להכניס רק מוסיקה ועל פי התקציב וסוג האירוע מזמינים אטרקציות נוספות כמו: קריוקי, מופע של אמן חושים, סטנד אפ, מופע של זמר או אטרקציות המתאימות לילדים כמו: מתנפחים, פינות יצירה או תחנות הכוללות עמדת קעקועים, עמדת סלפי, שולחנות משחק ועמדות מולטימדיה ועוד. ככל שהאטרקציות יותאמו לגיל ולאופי האורחים, כך האירוע יהיה מוצלח יותר.

 

5 – מזכרות לאורחים

אירוע מוצלח הוא אירוע בו מעניקים מתנות לאורחים. זה יכול להיות צילום מגנטים, מארז שוקולדים קטן, מוצרי יופי, חמסות או כל מזכרת אחרת שהאורחים ייקחו הביתה וכך יזכרו את האירוע הבלתי נשכח שלכם.

 

שולחן וכיסאות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן