נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

X טיפים לשימוש נכון באינסטלציה בבית

שרותים

כאשר אנו מדברים על מערכת האינסטלציה בבית אנו מדברים מדברים באופן ישיר על המערכות האחראיות על הזרמת המים אל הבית ומהבית אל הביוב. במערכת האינסטלציה ניתן לראות מערכת צינורות, מערך ביובי של הבית. שימוש נכון באינסטלציה הביתית נחוץ לתפקוד מירבי של הבית ללא בעיות. אנו לא צריכים להרחיב יותר מדי במילים אך יום בלי מים או עם מים עכורים הוא יום בלי מקלחת, הייגינה בסיסית, שירותים, שתייה, גם לפסטה צריך מים… לכן אנו פה על מנת לתת לכם מספר טיפים לשימוש נכון באינסטלציה.

 

אמא לא סתם אומרת – לא לזרוק דברים בביוב

כולנו מכירים את זה, אנחנו צריכים לעשות כלים – בינינו לא כולנו רואים את זה כמשהו זוהר. אנו מנסים להימנע כמה שיותר מהליך הניקיון ומוצאים את עצמנו זורקים אל הביוב דברים רבים שיכולים לגרום לסתימות. בנוסף, גם בשירותים – אין לזרוק מגבונים, נייר טישו, מגבונים, קיסמים או כל מוצר אשר יכול לחסום את מערכת האינסטלציה הביתית. בגדול, מה שלא יוצא מהגוף שלכם – שיהיה בפח.

החלפת ברז

 

אתם גם יכולים לעשות זאת לבד

יש המון סתימות נקודתיות שלרוב להזמין בעל מקצוע הוא לא הפתרון. לצורך העניין בסתימות פשוטות אפשר לראות את הפומפה הופכת לחבר הטוב ביותר שלנו. בעזרת הפומפה נוכל לטפל בסתימות נקודתיות, או לחילופין לפתוח סתימות בצורה מינורית עד שבעל מקצוע יגיע לבדוק את האינסטלציה הביתית.

 

שמן – לפח.

כמו שאתם כבר מבינים מהכותרת, שמן – לפח. השמן ידוע כאחד החומרים אשר יכולים לגרום לצנרת הביתית שלכם צרות צרורות. אין בשום פנים ואופן לשפוך אותו בשום אחד ממקומות האינסטלציה בבית. לא בשירותים, לא במקלחת, לא בכיור ולא ישר לתעלת הביוב בחצר. שימו את השמן בשקית ותדאגו לזרוק אותה ביציאת הזבל הבאה.

 

החלפה של מסננים

החלפה שנתית או דו שנתית של מסנני הברזים יעזרו לכם לשמור על האינסטלציה הביתית, עם הזמן ניתן לראות איך המסננים שלנו צוברים אבנית רבה. כתוצאה מכך ניתן לראות דילול במים, באיכותו ועוד.

 

הטיפ האחרון – אין תחליף לבעל מקצוע אמיתי

לפעמים, אנחנו רק חושבים שאנחנו יודעים הכל. אין על התחושה הזו להגיע אחרי יום עבודה, האישה מחכה ומצפה שתגיע ותתקן בתור ההנדימן של הבית. אתה מוריד חולצה, נשאר עם מכנס עבודה(אפילו גם לך החריץ מתחיל להציץ…), במקרה של חוסר מקצועיות תוכל לפגוע באינסטלציה של הבית משמעותית. אם אין לך מושג מה אתה עושה, יש את הספק הכי קטן שתוכל לפגוע בצורה משמעותית באינסטלציה הביתית יש לפנות אל בעל מקצוע באופן בהול. עם זאת, עליכם לחפש בעל מקצוע אשר מתמחה באינסטלציה מהסוג שלכם. אם לצורך העניין הבעיה תהיה במיכל ניאגרה סמוי, תצטרכו לחפש טכנאי שמספק GEBERIT שירות תיקונים. בהצלחה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה