נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 טיפים מרכזיים לתכנון חתונה

שולחן אורך

בשעה טובה, אחרי זוגיות של כמה חודשים טובים, הבנתם שאתם רוצים לבלות את שארית חייכם ביחד? אם כך, טבעי שיהיו לכם לא מעט התלבטויות לגבי השאלה איך מפיקים חתונה, ולכן כדאי שתעיינו במאמר שלפניכם.

  • מחליטים מראש על התקציב – כולנו מכירים לא מעט זוגות שעשו חתונות הרבה יותר מידי יקרות, מה שהוביל לכך שבפועל הם התחילו את החיים הזוגיים שלהם עם חובות. לכן אנחנו בהחלט יכולים להבין אתכם אם אתם רוצים להימנע מהטעות הזאת, כי המטרה היא הרי, בין היתר, להרוויח קצת כסף מהחתונה. לכן מאוד מומלץ לעבוד עם תקציב ידוע וברור מראש, שכן רק כך תוכלו להבטיח שאתם בוחרים אולם אירועים בחיפה שלא יהיה יקר מידי ושלא תיכנסו להוצאה מופרזת.

זוג לפני חתונה

  • מכינים את רשימת המוזמנים – עוד טעות שהרבה זוגות עושים, היא לא להכין בצורה מסודרת את רשימת המוזמנים. חשוב להבין שאפילו אם אתם חולמים על חתונה קטנה, יש טעם לבדוק את מי אתם מזמינים ולהכין רשימה מסודרת. כך תוכלו לדעת, בסופו של דבר, כמה מוזמנים יש לכם וכך גם תבטיחו שאתם לא מפספסים אף אחד חשוב ויקר.
  • הזמינו את כולם מראש – בעידן המודרני שבו אנחנו חיים, לא אחת הזוגות שוכחים בכלל להודיע לאורחים על האירוע, פשוט כי כבר לא נהוג לשלוח הזמנה בדואר. עם זאת, כדאי שתזכרו שלאורחים שלכם, אפילו אם הם מאוד אוהבים אתכם, יש לא מעט תכניות ומשימות בחיי היומיום. לכן רצוי שתודיעו להם כמה שיותר זמן מראש על האירוע ורצוי גם להזכיר להם סמוך לחגיגה עצמה.
  • החליטו על האווירה – אין דבר חשוב יותר מאשר האווירה שתהיה באירוע ולכן אנחנו ממליצים לכם לחשוב על כך מראש. כלומר, האם אתם רוצים שזו תהיה החתונה הכי גדולה ומיוחדת שהאורחים שלכם היו בה? או שאולי אתם בסך הכול רוצים שיהיה שמח? האם תרצו לשלב אינספור אטרקציות או שאתם מעוניינים ליצור חתונה אינטימית ומרגשת? שווה לתת על כך את הדעת שכן בסופו של דבר, זה הטעם שיישאר לכם מכל החגיגה.

השקיעו בבחירת האוכל

לבסוף, הטיפ האחרון שנוכל לתת לכם בנושא של תכנון חתונה, זה גם להחליט באיזו חברת קייטרינג אתם בוחרים. יש מגוון רחב של אפשרויות וממש כפי שלא קל לבחור מלון בוטיק ספא באזור הצפון, כך גם לא קל לבחור את חברת הקייטרינג הנכונה לכם. מה שכן, רצוי להשקיע בכך, לבדוק את התפריטים שמציעים לכם וגם לטעום בעצמכם את המנות השונות. בנוסף, זכרו שכנראה חלק מהאורחים שלכם בחתונה לא אוכלים בשר ואילו אחרים טבעונים. לכן, אם אתם יכולים להזמין שירותי קייטרינג שיהיו כמה שיותר מגוונים, זה עדיף, כי אז תדעו בוודאות שכל אורח יימצא משהו טעים לאכול.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן