נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 סיבות לבחור בדשא סינטטי ולא ברגיל

דשא סינטטי

ישראלים רבים עושים את המעבר מדשא רגיל אל דשא סינטטי בשנים האחרונות – ובמאמר זה נסביר לכם בדיוק למה, מה הם היתרונות של דשא סינטטי, איך הוא יעשה לכם את החיים לקלים יותר מאשר דשא רגיל, ועוד כל מה שתצטרכו לדעת לפני המעבר. 

 

שדרגו את החצר שלכם

ישראלים רבים גרים בבית צמוד קרקע, לו חצר פרטית. בין אם קטנה או גדולה, החצר הזו יכולה לשמש אתכם במגוון של דרכים – אך כאשר היא אינה מטופחת, מלאה בצמחייה פראית, ללא מקומות ישיבה מסודרים, או מצריכה הרבה יותר מדי תחזוקה – אתם כנראה לא תשתמשו בה והיא תעמוד ריקה מלאה בבלאגן. בעזרת דשא סינטטי, תוכלו להשמיש את החצר שלכם וליהנות ממנה יחד עם כל המשפחה.

בית מנותק

למה כדאי לכם לבחור בדשא סינטטי?

כאמור, מידי שנה יותר ויותר ישראלים מחליטים להפוך את החצר הפרטית שלהם לכזו עם דשא סינטטי. מדוע כדאי גם לכם לבחור בדשא סינטטי על פני דשא רגיל? איגדנו עבורכם את 4 הסיבות העיקריות למעבר לדשא סינטטי:

 

עמיד בהרבה מדשא רגיל

דשא סינטטי מסוגל לעמוד בשימוש הרבה יותר אינטנסיבי מאשר דשא רגיל, ולאורך זמן רב הרבה יותר. דשא רגיל ירמס, יקרע, ירקב תחת שימוש רגיל – ואילו דשא סינטטי יהיה עמיד בהרבה ויאפשר לכם להשתמש בגינה או בחצר שלכם באופן יומיומי, בעודו שומר על מראה רענן, מבריק וירוק תמיד. תוכלו להציב בגינה מתקני משחקים לילדים, להוסיף מקומות ישיבה לאירוח של המשפחה או חברים ופשוט להנות מהחצר שלכם שוב.

 

מרחיק חרקים וחיות למיניהן

כאשר אנו נותנים לדשא בחצר שלנו לצמוח לכדי ג׳ונגל פראי קטן, הוא מביא איתו לעיתים קרובות אורחים לא רצויים. כאשר אתם משתמשים בדשא סינטטי אתם מקטינים את הסיכויים שיגיעו אליו חרקים וחיות קטנות ומזיקות.

 

דשא סינטטי לא מצריך התעסקות שוטפת

היופי בדשא סינטטי, הוא שאתם מקבלים את כל הטוב שבדשא רגיל – מבלי הצורך להתעסק איתו כל הזמן ולבצע בו תחזוקה שוטפת כדי שלא ימות. לא תצטרכו להביא גנן שיעלה לכם כסף רב, לבזבז כמויות עצומות של מים על השקייה שתעלה לכם את החשבון החודשי, או להתמודד עם מגוון עשבים שוטים ברחבי החצר.

 

הרבה יותר קל לנקות

דשא סינטטי בעל תכונות המאפשרות לו להישטף ולהתנקות בקלות רבה ביחס לדשא רגיל. לא תמצאו בו שום פגם או לכלוך אם תעברו בו מידי פעם עם מטאטא קשיח ולעיתים עם צינור מים חזק. זה כל מה שתצטרכו לעשות בכדי לשמור עליו נקי, רענן ומבריק.

 

לסיכום

דשא סינטטי הוא פתרון מעולה עבורה גינה או חצר ירוקה, רעננה, יפה ושימושית, מבלי צורך בהשקייה שוטפת, תחזוקה שוטפת או התעסקות עם מזיקים למיניהם. בחרו דשא סינטטי והסירו מעצמכם את הדאגות שבתחזוקת החצר.

דשא סינטטי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה