נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד מומלץ לבחור כדים לגינה?

גינה מעוצבת

כיצד נעצב את הגינה המושלמת ובעזרת כדים מעוצבים? בואו נבחר את הכדים לגינה שלכם, היות והקיץ כבר אוטוטו בפתח. לקראת פסח 2020, מתחדשים בכדים איכותיים לגינה, ואגב, מומלץ לשים בהם צמחייה מלאכותית. בואו נבין מדוע.

שוקלים לרכוש כדי חרס לגינה? אולי כדים יצוקים מסוגים כאלו ואחרים? אנחנו מזמינים אתכם להצטייד בכל פתרונות הגינון, העיקר שהגינה שלכם תיראה כמו שאתם חולמים. ויחד עם החלומות, כמובן שכולנו לוקחים תמיד בחשבון את הנושא של עלויות שונות. אם אתם עומדים לעצב את הגינה, כבר עכשיו אנחנו ממליצים על רכישת צמחים מלאכותיים מסוגים שונים, שאינם מצריכים ממכם תחזוקה ואחזקה, גינון או השקיה.

 

כדים ותאורה מחמיאה לגינה פרטית

מעבר לצמחים מלאכותיים יפהפיים, לגינה שלכם מאוד תחמיא גם התאורה הנכונה. בעוד שהכדים יכולים להיות גם הם יפהפיים, לפעמים היופי שלהם עלול להתפספס בעקבות מחסור בתאורה, או תאורה לא נכונה. כשמדברים על תאורה לגינות פרטיות וגינות משרדים, למעשה מדברים על סוג התאורה שמבליט את הכד ואת הצמחייה עד כמה שניתן.

ואיך מבליטים אלמנטים עיצוביים בגינה?

נכון, בעזרת קונטרסט בין צבעים, או בעזרת אחידות וזרימה של צבעים. במילים אחרות, בעוד שלפעמים יהיה כדאי להבליט כד חרס בעזרת תאורה כהה מאוד (כמו אדום כהה), כדי חרס צבועים ומעוצבים בדרך כלל יצריכו תאורה אחרת (עדיף בהירה יותר או לבנה, שמבליטה את הצביעה המשתנה על הכד). לפרטים נוספים על צמחיה מלאכותית מומלץ לפנות לחברת דקוריישן 2000 המעניקה שירותי עיצוב נוף פנים וחוץ.

 

מה יקרה אם נאיר בעזרת תאורה אדומה על כד צבעוני?

נכון, חלק מהגוונים ומדוגמאות הצביעה פשוט ייבלעו וייעלמו. לכן, סוג הכד שאתם בוחרים גם חייב להיות מותאם לסוג התאורה בגינה, או להיפך – באפשרותכם להתאים את סוג התאורה לכדים שתרכשו. כדים יכולים להגיע בכל מיני גדלים וסוגים, כולל כדי פלסטיק.

נכון, לא תמיד יהיה צורך להשקיע בכדים מאוד איכותיים או כדי חרס, אך בהחלט כדאי בכל זאת לשקול זאת. בסופו של דבר, כדי פלסטיק אמנם עשויים לספק נראות לא רעה בכלל, אך בדרך כלל הם יהיו פחות עמידים בפני תנאי מזג האוויר הישראליים.

 

כדים שמחזיקים מעמד בשמש – יש חיה כזאת?

כשמדובר בשמש קופחת בקיץ, אין ספק שכד חרס יחזיק מעמד ופחות ידהה (פחות מפלסטיק). בכל מקרה, בין אם אתם בוחרים בכד חרס או כד פלסטיק לגינתכם הפרטית, חשוב יהיה לבחור גם צמחים מלאכותיים שנראים משגע.

וכשמדברים על צמחייה מלאכותית וכדים לגינה, מדברים גם על העלויות הנמוכות שמצפות לכם. בסופו של דבר, לאחר שרכשתם כד לגינה וצמח מלאכותי, העלויות שלכם פחות או יותר נגמרות. נכון שמדי פעם תצטרכו להחליף איזשהו כד שנשבר או צמח מלאכותי לגינה שדהה מהשמש, אבל בגדול, אלו העלויות המצפות לכם.

 

שוכחים מעלויות גבוהות של תחזוקת גינה פרטית

אתם מוזמנים לשכוח מפרחים שנובלים כל שבוע, מחשבון מים שמנופח בגלל טפטפות מקולקלות, מעלויות של גנן ועוד. כל אלו, הן עלויות שפשוט לא רלוונטיות כאשר מדברים על כדים שיושבים בהם צמחים מלאכותיים.

יחד עם זאת שהצמחים האלו זולים למדי, אתם גם לא צריכים להתעסק איתם יותר מדי מבחינת הניקיון. אתם בהחלט יכולים לבחור צמחים כהים, שעליהם לא רואים בקלות אבק. באופן זה, אתם יכולים לצמצם את התחזוקה אפילו עוד יותר. בהחלט המון יתרונות. זקוקים לייעוץ בנושא של עיצוב גינות פרטיות, עיצוב גינת בית עסק וכדומה? אתם מוזמנים עוד היום ליצור קשר עם החברה המשווקת כדים וגם צמחייה מלאכותית לגינות. בהצלחה!

כד חרס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה