נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כיצד עוטפים זכוכית בצורה יעילה לפני הובלה? 

חברת הובלות

מובילים שהסתייענו בהם בהובלה האחרונה שלנו ציינו בפנינו שיש חוסר ידע בכל הנוגע לעיטוף נכון ושמירה על רהיטים וחפצים שבירים. הם הוסיפו ואמרו שלא פעם הם מגלים שאנשים ארזו את הבית באופן שגוי והדבר הוביל לשברים וחוסר נעימות.

עובדה זו גרמה לנו להבין כי עלינו לכתוב מדריך מקיף בנושא שיציג בפני כל אדם שצפוי לעבור הובלה בקרוב את הדרך הנכונה לעיטוף ואריזה. במדריך הנוכחי נתמקד בעיטוף של זכוכית. הישארו אתנו ותצאו מומחים בנושא.

 

איך הגענו לעיטוף הנכון?

חשוב לציין כי המדריך הנוכחי לא נכתב על ידינו בלבד. שכן, אין לנו ידע מעמיק בכל הנוגע לעיטוף נכון לפני הובלה. לכן, ביקשנו מהמובילים שלנו לציין בפנינו את כל הדרכים הנכונות לעיטוף נכון של מוצרים ורהיטים שונים, למשל:

  • מראות
  • זכוכית
  • פריטים קטנים יקרי ערך ועוד

ביקשנו מהם לציין בפנינו את כל המידע המקיף ואמרנו להם כמובן שאנו נכתוב על כך מדריך שיעלה את המודעות בנושא. לשמחתנו, הם היו בעניין ומסרו לנו כל פרט חשוב. זו ההזדמנות להודות להם. שכן, כעת, נוכל כולנו להיות בטוחים שאנחנו מארגנים את הפריטים לקראת ההובלה על הצד הטוב והבטוח ביותר.

 

כיצד עוטפים זכוכית בצורה יעילה לפני הובלה? השלב ה – 1

בשלב ה – 1 אתם צריכים לקנות עיטוף יעיל ואיכותי. מדובר במרבית המקרים בנייר פצפצים עבה או בגליל ניילון גדול. אם יש לכם צורך בכמות גדולה מאוד ואינכם יודעים מאיפה להשיג אותה, כדאי שתדעו שכל חברת הובלות תשמח לספק לכם אותה בתוספת תשלום ומבעוד מועד.

 

כיצד עוטפים זכוכית בצורה יעילה לפני הובלה? השלב ה – 2

עכשיו, אחרי שהשגתם את נייר הפצפצים, אתם צריכים לערוך איסוף מיטבי של כל החפצים השבירים. תערכו חיפוש מקיף בבית ותרכזו את כולם במקום אחד. חשוב מאד שתשימו לב שאתם מרכזים במקום בטוח. כלומר, שלא תגלו שהם נפלו בגלל שהכלב קפץ על הספה או שאחד הילדים ניסה להוריד משהו מהמזווה ובטעות הפיל חפץ שביר. שמרו על בטיחות בשלב זה.

 

כיצד עוטפים זכוכית בצורה יעילה לפני הובלה? השלב ה – 3

אחרי שריכזתם את כל הפריטים השבירים במקום אחד, אתם יכולים להתחיל בעבודה. זה השלב שבו אתם צריכים לעטוף כל פריט ב – 3 שכבות של ניילון. שימו לב – אם מדובר בפריט שביר במיוחד, אפשר להוסיף שכבה נוספת. חשוב מאוד לאחסן את כל הפריטים במקום אחד ולכתוב עליהם: שביר או שביר מאוד, כדי שהמובילים ידעו זאת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת איך עוטפים זכוכית בצורה יעילה לפני הובלה. כעת, כשיש לכם את 3 השלבים המדוברים, עליכם רק ליישם אותם ולהיות בטוחים שהפריטים הללו יובלו על הצד הטוב ביותר וללא שום פגע. נאחל לכם הובלה נעימה!

חברת הובלות

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת