נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תבחרו אומן חושים מומלץ

שרביט

אחד התחומים הפופולאריות ביותר בשנים האחרונות בתחום המסיבות והאירועים הינו אומנות החושים. אומן החושים מציג בהופעתו תרגילים אשר ישאירו את הקהל כולו פעור פה ומופתע. הופעה של אומן חושים מקצועי מבטיחה לכם אירוע מגבש, איכותי, מצחיק ומלהיב.

 

מה זה בכלל אומן חושים?

אומן חושים הינו אדם אשר מבצע תרגילים בתחום התודעה והמנטליות. אומן החושים מסוגל לתקשר באמצעות טלפתיה, לקרוא מחשבות, להזיז חפצים ללא מגע ולשלוף דברים מתוך זיכרונותיהם של אנשים אחרים.

 

האם לאומן חושים יש כוחות-על?

לאומן חושים אמנם אין כוחות-על בצורה הפשוטה שלהם, אולם הוא בהחלט מסוגל לבצע דברים אשר אנשים "רגילים" אינם יכולים לעשות. אומן החושים מסוגל לקלוט שינויי מבע מזעריים, או לזהות דפוסי התנהגות אשר נעלמים מעיני שאר העולם, ולהשתמש בהם בהופעתו. כוח-על? אתם תכריעו.

 

איך בוחרים אומן חושים?

בכדי לבחור אומן חושים לאירוע שלכם יש צורך לבחון מספר מדדים שונים:

 

מחיר

דרך טובה להתחיל את תהליך בחירת אומן החושים המתאים עבורכם, הינה קביעת תקציב. לאחר שיש ברשותכם סכום אותו אתם יכולים להוציא, ניתן לגשת ולבחון את שאר הפרמטרים. שימו לב כי פעמים רבות אומן חושים זול הינו אומן חסר ניסיון, אשר משתמש בכם בכדי לצבור ניסיון.

 

יכולת עמידה מול קהל

אחד המדדים החשובים ביותר הינו יכולתו של האומן לשדר נינוחות ורוגע בעומדו מול הקהל. הופעה של אומן חושים כוללת אינטראקציה רבה עם הקהל, וחשוב שייווצר קשר טוב בין שניהם.

 

עדות ממקור ראשון

נסו לצפות באומן בהופעות אחרות שלו – בין אם בנוכחות פיזית ובין אם בראיית סרטונים. נסו להתרשם מיכולתו המקצועית, וחשוב מכך – האווירה הכללית הקיימת בהופעה. האם האומן מתחבר לקהל? האם הקהל צוחק לעיתים קרובות? האם האומן יודע להתאים את עצמו לאירוע?

 

ביקורות והמלצות

חפשו באינטרנט ביקורות והמלצות על אומן החושים אותו אתם מבקשים להזמין. נסו לחדד ולדייק את ההמלצות הרצויות, ובדקו האם הם מתייחסות לאירוע אותו אתם רוצים – אומן אשר קיבל ביקורת מצוינת מאירוע קטן, אולי לא יהיה מוצלח באירוע עם קהל רב.

 

סוג הקהל

לעיתים יש צורך שאומן החושים יתאים את עצמו לקהל מסוים – אם זה קהל מבוגר מאד או צעיר מאד, קהל דתי, קהל של אנשי עסקים וכדו'. אומן החושים צריך לדעת להתאים את עצמו לאופי האירוע אליו הוא מוזמן.

 

כמה זמן אורכת הופעה של אומן חושים?

כל הופעה הינה ייחודית ובעלת תוכן שונה מחברתה, עם זאת, כדאי לפנות בלו"ז לפחות שעה  שעתיים, בכדי לתת לאומן די זמן להתחבר אל הקהל בצורה טובה ואיכותית. הציגו לאומן את אופי האירוע והתייעצו עמו על אורך ההופעה המומלץ לדעתו – הופעה קצרה מדי עלולה להחמיץ את מטרתה, ומצד שני הופעה ארוכה מדי עלולה להיות מייגעת ומאכזבת.

בחורה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן