נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נבחרתם לוועד הבית? כך תבחרו מדביר טוב

שירות הדברה

ועד הבית אחראי בין היתר על בחירת מדביר ועל תחזוקה של המבנה. אז איך בוחרים את השירות המתאים ולפי איזה פרמטרים כדאי להשוות בין סוגים שונים של שירותי הדברה? הנה כל התשובות

בחירה לוועד הבית מאפשרת לגברים ונשים בגילאים שונים להשפיע בצורה דרמטית על הסביבה שבה הם חיים. בין היתר, ועד הבית קובע למשל מי יספקו את שירותי הגינון, מי יהיה אחראי על הניקיון, כיצד יחולק תקציב הדיירים כן הלאה. בתוך כל רשימת המטלות הזו, אין ספק שאחת המשימות החשובות ביותר שלכם אם הרגע נבחרתם לוועד הבית – הוא לבחור שירותי הדברה.

התייעצות עם המומחים של צוות ג'י הדברות מגלה שבחירת שירותי הדברה לבנייני מגורים משותפים היא לא משימה כל כך קלה. קודם כל, לא כל חברות ההדברה מסוגלות להתמודד עם הדרישה הזו. שנית, קיימים פערי מחירים של עשרות אחוזים. מעבר לכך, לא תמיד המחיר הכי גבוה גם מעיד על שירות ההדברה הכי יעיל.

 

פרמטרים להשוואה בין שירותי הדברה

חברי ועד בית שרוצים לשפר את תחזוקת בניין המגורים המשותף ולשפר את איכות החיים של הדיירים צריכים להשוות בין שירותי הדברה לפי פרמטרים אובייקטיביים. ברשימה הזו, הדגש הוא למשל על מידת הזמינות של חברת הדברות ועל מספר שנות הניסיון הקודם שיש לה. את הנתונים האלה אי אפשר לזייף, לכן עליכם להיעזר בהם על מנת להשוות בין חברות הדברה ולהתמקד רק בבעלי המקצוע האמינים ביותר.

לשם השוואה, יש גם פרמטרים סובייקטיביים שבהם אפשר להשתמש על מנת להשוות בין סוגים שונים של שירותי הדברה לבניין מגורים משותף. כאן לדוגמא ניתן לקבל המלצות מחברים, קרובים ובני משפחה. אם מכירים אישית דיירים בבניינים שכנים, אפשר לנסות להיעזר גם במידע שלהם כדי לבחור חברת הדברה מקצועית.

 

מה לגבי המחיר של שירותי הדברה לבניין?

ההבדל בין הזמנת שירותי הדברה לבניין מגורים משותף לבין הזמנת שירות דומה לבית פרטי הוא במידת האחריות שאנחנו לוקחים על עצמנו. בעוד בתור בעלי בתים או שוכרי דירות ההחלטה על שירותי הדברה משפיעה רק עלינו, להחלטה של ועד הבית יכולה להיות השפעה על עשרות ואף מאות אנשים.

את החשיבות של האחריות ניתן לראות בסוגייה הכלכלית. אף ועד בית לא רוצה לחרוג מתוך מסגרת התקציב, אך חבריו מבינים שעליהם גם לתאם שירותי הדברה מקצועיים ולא להתפשר עליהם. לכן, הפתרון הרלוונטי יכול להיות השוואה בין שירותי הדברה על פי המחירון המקובל בענף.

אם מוצאים מידע על חברה אמינה שגובה מחיר הגיוני ביחס לשאר שירותי ההדברה, ניתן להתקדם ולתאם שיחת היכרות עם נציגיה. אחרי שיחה כזו, קל יותר לדעת למה לצפות ולאיזה סוג של חברת הדברה להעניק את העדיפות העליונה.

שירות הדברה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא הדברה