נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נייד או נייח? כך תבינו איזה מחולל חמצן מתאים לכם!

מחולל חמצן נייד

בעיות במערכת הנשימה עלולות להוביל מהר מאוד לבעיות במערכת הדם, לאור העובדה שהדם זקוק לחמצן על מנת לבצע את תפקידו. לקות באספקת החמצן לגוף היא לא דבר נדיר, וכדי לפתור אותה משתמשים בדרך כלל במחוללי חמצן. המחולל הוא המכשיר היחיד שמסוגל לפתור את הבעיה הזו, וניתן לקבל אותו בשתי צורות, נייד או נייח. כאן נספר לכם מה עדיף.

 

מחולל חמצן

מחולל חמצן הוא מכשיר חשמלי שקולט אוויר. בתוך המכשיר ישנם פילטרים מיוחדים שיודעים איך להפריד את החמצן מהאוויר עצמו. התהליך הזה הוא למעשה תהליך שקורה בתוך הריאות של כל אדם, אולם אצל מי שסובלים מבעיות במערכת הנשימה הוא עלול להתבצע בצורה לקויה. ברגע שמערכת הדם לא מקבלת מספיק חמצן כפי שהיא צריכה, נפתח פתח לסכנות רבות.

המכשיר מחובר בדרך כלל עם צינורות לאפו של החולה, ולאחר הסינון של החמצן הוא עובר ישירות אל הגוף שלו. כמות החמצן שמוזרמת ומספר הפעימות לזמן מסוים נקבעים באופן פרטני, הכל כמובן לפי מצבו של החולה.

מחולל חמצן נייד

מחולל נייח

קיימים שני סוגים של מחוללי חמצן, מחולל חמצן נייד ומחולל חמצן נייח. המחולל הנייח הוא מכשיר חשמלי לכל דבר והוא צריך להיות מחובר לשקע חשמלי כל הזמן. המחולל הזה בדרך כלל יהיה עוצמתי מספיק, ועד לפני כמה שנים הוא היה האופציה היחידה שלכם. עם זאת, יש לו חיסרון מרכזי בכך שהוא דורש מהחולה להיות כל הזמן באותו מקום, כאשר יכולת התנועה שלו נפגעת מאוד.

 

מחולל נייד

המגבלה הזו הובילה לפיתוח חדשני של מחולל חמצן נייד. המחולל הזה מבצע פעולה דומה לזו של המחולל הנייח, אולם הוא לא פוגע בחופש התנועה של החולה. המחולל הזה יכול להיות תלוי על גבו של החולה, ובעזרתו ניתן להתנהל כמו אדם רגיל, בלי אף מגבלה מיוחדת. המכשיר פועל על סוללות, וכיום ישנם מכשירים שיכולים לעבוד במשך 16 שעות רצופות עם לאחר טעינה מלאה.

מחולל חמצן נייד

שגרת חיים רגילה

השגרה היא כנראה הדבר שמחזיק את כולנו, ועבור אנשים חולים יש לה חשיבות רבה עוד יותר. בלי שגרה המצב הרפואי עלול להידרדר בקלות, וזה עוד בלי לדבר על המשמעויות הנפשיות מרחיקות הלכת שעלולות להיות לזה. מחולל החמצן הנייד מעניק לאותם אנשים שזקוקים למחוללי חמצן חופש תנועה ואת היכולת לעשות את כל מה שהם היו רוצים, בלי שמחולל החמצן מפריע להם.

 

לסיכום

עבור מי שסובלים מבעיות באספקת החמצן לגוף, מחולל חמצן הוא משהו שאי אפשר לוותר עליו. ההתקדמות הטכנולוגית בשנים האחרונות מאפשרת לכם להנות ממחולל חמצן שלא מגביל את יכולת התנועה שלכם. המחולל הנייד פועל בעזרת סוללות, וניתן לשאת אותו איתכם לכל מקום. בזכות המחולל הזה תוכל לטוס לחו"ל, לבצע פעילות ספורטיבית ולקחת חלק בכל אירוע משפחתי.

מחולל חמצן נייד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות