נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פסח בפתח? כך תפיקו אירוע פרטי כשר לפסח

אנשים רוקדים

על מנת לקיים אירוע בפסח, יש להכשיר את מקום האירוע ולדאוג לאוכל כשר בין אם מדובר באירוע לעובדים ובין אם מדובר באירוע פרטי.

המאמר יפרט כיצד מפיקים אירוע פרטי כשר לפסח.

 

אירוע עם הרמת כוסית

חג הפסח הוא חג של צמיחה ושגשוג הראוי לציון והוקרת תודה לעובדי המשרד. לקראת החג משרדים פרטיים רבים מעוניינים לציין את החג בהרמת כוסית במשרד המלווה בכיבוד על מנת לאחל לעובדים שלהם חג שמח. מבחינת הכיבוד יש לדאוג לאוכל כשר במיוחד שהאירוע מתקיים בחול המועד. ההמלצה היא להזמין מגשי אירוח כשרים כמו מגש פירות וירקות טריים, פלטת גבינות, מגש טורטיות כשרות, יינות כשרים וכד'.

 

אירוע פרטי לפסח בטבע או בבית

מכיוון שלא ניתן להגיש מאכלים המבוססים על קמח בפסח הפתרון האידיאלי לאירוע בטבע הוא הגשת בשר צלוי על האש עם פיתות ללא קמח. למעשה מדובר על חג בו כל ישראל מנפנפים בין אם הם מקיימים אירוע ביער או על חוף הים ובין אם בחצר הבית. מספיק לדאוג ליין כשר, בשר מסוגים שונים, ירקות טריים וירקות צלויים על האש, עוגות כשרות לפסח והרי לכם האירוע המושלם. אם מדובר על אירוע לילדים או אירועים בטבע ניתן גם להזמין מכונות מזון להשכרה וכך גם אין צורך לטרוח מבחינת הכשר המזון, קניות, הכנות, זמן ומאמץ. האפשרויות להשכרת מכונות מזון הן רבות. ניתן להזמין מכונת נקניקיות עם לחמניות כשרות לפסח, מכונת פופקורן, סוכר, שוקולד בלגי, ברד, שתייה וכד'. את המכונות ניתן לנייד ברכב הפרטי עם כל הפרודוקטים ולתפעל אותן באופן עצמאי. יש לוודא עם חברת ההשכרה שהמכונות עברו ביעור חמץ והן כשרות לפסח ולבקש תעודת כשרות. כך תהיו בטוחים שאכן האירוע שלכם כשר כדת וכדין.

 

אירוע בטבע – בגלל הכשרות

האפשרות לארגן אירוע בטבע היא מצוינת מבחינת הכשר המקום. כך שאם הבית או המשרד אינם כשרים, בטבע לא יהיו לכם דאגות כאלו. במידה ומזמינים מכונות מזון יש לחבר מכשירי חשמל כמו מערכת הגברה, בידורית, תאורה, מאווררים וכד', חשוב לדאוג גם לגנרטור איכותי על מנת שכל מכשירי החשמל יפעלו בהתאם להספק החשמלי שלהם.

 

ומה עם קצת שמח?

לא משנה היכן תחליטו להפיק את האירוע, תצטרכו לדאוג גם לאטרקציות, לסדנה או למופע מבדר. האטרקציה צריכה להיות מותאמת להרכב ואופי המוזמנים ולגילם. למשל, ניתן להזמין סדנת צחוק או סדנת יוגה. מופע סטנד אפ או מופע של זמר, לארגן קריוקי, הרצאה מעניינת וכד' בהתאם לקהל המשתתפים. במידה ומדובר על אירוע לילדים לרגל יום הולדת מומלץ להזמין אטרקציות כמו מתנפחים, סדנאות יצירה, מופע של קוסם, הפעלות עם קונספט ועוד. לסיכום, אירועים בטבע יהיו אידיאלים הן מבחינת הכשר המקום והן מבחינת הגשת המזון.

 

שולחן ארוך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן