נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תשתלטו על הרדיו שלכם – גאדג'ט מגניב לאוטו

לרכב ראשית

מכורים לגאדג'טים? מי לא אוהב את הגאדג'טים המגניבים ובעיקר השימושיים? ישנם אין ספור כאלו המתאימים למחשב, למשרד, לבית או למכשיר הנייד. המאמר ימליץ על הגאדג'טים הכי מגניבים לאוטו שכל אחד היה רוצה.

 

הרדיו הוא יותר מסתם רדיו

הרדיו ברכב שלכם כבר יותר מסתם רדיו. בעבר כולם הסתפקו ברדיו שהיה משדר מספר תחנות ולאחר מכן הגיעו תוספות כמו מכשירים לקלטות ומכשירי דיסק מובנים ברדיו. כיום ישנן מערכות שמע עם מסך שאליהן מחברים התקנים שונים ואפליקציות כמו וייז וגוגל מפות כדי לאתר את הדרך או אפליקציות עם תכני מוסיקה שונים.

ברוב מערכות השמע ניתן להתחבר לבלוטוס של המכשיר הנייד או לאינטרנט באמצעות כרטיס זיכרון וליהנות משירותים נוספים. אם נוסעים לנסיעה ממושכת ורוצים להעסיק את הילדים בצפייה בסרט במושב האחורי, המערכת תועיל לכם. כשצריכים לעצור ולשלוח מייל דחוף ניתן לעשות זאת מאותה מערכת. ככל שהטכנולוגיה מתפתחת, כך מתפתח גם תחום הגאדג'טים לרכב.

 

המסך מתחבר לרדיו

מסכי המולטי מדיה שאינם מובנים ברכבים, מתחברים אל מערכת הרדיו וניתן להתקין עליהם אופציות נוספות. למשל, כניסה ל-AV המתחברת לרדיו דיסק ברכב בעלת שתי כניסות. לכניסה הקדמית ניתן לחבר התקנים נוספים כמו סוני פלייסטיישן והכניסה האחורית מחוברת באופן קבוע למערכת השמע ברכב. המערכת מאפשרת גם חיבור לווידאו, למחשב הנייד והיא בעלת שקע אוזניות המשמש את הנוסעים האחרים כדי להאזין למוסיקה או לצפות בסרט.

 

הגאדג'טים השולטים ברדיו

כשמדובר בגאדג'טים לרדיו הם מתחילים בהתקני דיסק און קי שונים המתחברים ל-USB. ניתן למצוא אותם בגדלים שונים ובעיצובים מגניבים ושימושיים כמו אולר או מחזיק מפתחות למשל. החידוש האחרון ברדיו המשלב דיסק עם דיבורית המתחברת ל-USB הוא היכולת לשלוט בעוצמת הרדיו בהתאם לרעשי הסביבה ומהירות הרכב.

כדי להעצים את הסאונד, ניתן לכוש גאדג'ט נוסף שהוא גם מטען לרכב וגם ניתן לחבר אותו לאייפוד ולרדיו ברכב כדי להגביר את העוצמה. ישנן גם אוזניות בלוטוס עם מטען לרכב או משדר FM עם דיבורית בלוטוס שישדרגו לכם את מערכת השמע ועוצמת הרדיו לנסיעה קצבית.

 

הגאדג'ט המגניב לרכב

ישנם לא מעט גאדג'טים לרכבים שמשדרגים אותם בנסיעה בטוחה ונוחה. הגאדג'טים הבולטים ביותר הם: סוללת גיבוי, מצלמת רכב ומעמד למכשיר נייד. עם זאת ניתן למצוא עוד מוצרים מגניבים כמו: ציפוי פלסטי כשרוצים לשנות את צבע הרכב, רקדן או בעל חיים סולארי על הדשבורד, כרית משען על החלון לנוסעים מאחור, כרית חלון לכלב, כרית עיסוי לנהג, סוכך חשמלי לגג הרכב, פנס עט לשעת הצורך, ממיר מתח לרכב כשיוצאים לקמפינג, מצבר נייד, מקרר ומיקרוגל לרכב, מכונת אספרסו לרכב ואף מכשיר האזנה סמוי.

כל אלו ואחרים יכולים לשמש כמתנות אישיות ונחמדות לחולי הכביש וגם לאלו שפחות.

 

לרכב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא גאדג'טים
מהו בית חכם?

אם יש משהו שאפשר לומר על העידן שבו אנחנו חיים, זה שהעידן זה מודרני. כל מה שנראה לפני מספר