נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כך תתכננו אירוע מושלם עם אמן חושים

כובע של קוסם

תכננתם אותו במשך שנים, חלמתם עליו בלילות, דמיינתם אותו קורה עשרות פעמים והנה הגיע רגע האמת – האירוע שלכם כבר כאן! רגע לפני שהאורחים נכנסים לאולם והמלצרים מתחילים להגיש את מנות הפתיחה, כדאי גם לחשוב על הפעלה נהדרת שתשאיר את כל האורחים שלכם בפה פעור ועם זיכרון מתוק לטווח הארוך. לא בטוחים מאיפה להתחיל? בשביל זה בדיוק אנחנו כאן: כך תתכננו אירוע מושלם עם אמן חושים.

 

אמן חושים – למה לבחור דווקא בסוג ההפעלה הזה?

אם תחשבו רגע לאחור ותנסו להיזכר בכל ההפעלות שכבר ראיתם לאורך החיים שלכם, תוכלו בקלות לחשוב על קוסמים, ליצנים, הפעלות בסגנון הישרדות והפעלות של שירה בציבור וקריוקי. כן, הדברים חוזרים על עצמם מאירוע לאירוע, ואתם ממש לא רוצים שגם האירוע שלכם יהיה רק "עוד אחד" מהאירועים האלו.

אמן חושים הוא הדרך שלכם להבטיח שהאירוע שלכם יהיה יחיד מסוגו, כזה שאף אורח לא יוכל להישאר אדיש אליו, ושרמת ההנאה בו תהיה הכי גבוהה ומקסימלית שאפשר. עם אמן חושים אתם יוצרים אירוע ייחודי ויוצא דופן, שיענה גם על הציפיות שלכם וגם על הציפיות של האורחים שלכם – ואולי אפילו מעבר.

 

אירוע מושלם עם אמן חושים מתחיל בסידור ההושבה

לא מעט אנשים מפספסים את העניין של ההפעלה שאותה הם מזמינים לאירוע שלהם, מהסיבה היחידה שהם לא מקדישים מספיק תשומת לב לסידור ההושבה של האורחים. על מנת שהמופע של אמן חושים יצלח, כדאי לשלב אותו בשתי פעימות:

  1. בקבלת הפנים – טריקים קלילים לביצוע על גבי השולחנות הגבוהים של קבלת הפנים, טריקים "אחד על אחד".
  2. בזמן המופע המרכזי – טריקים בשיתוף הקהל, שבמהלכם כלל הקהל יושב סביב שולחנות עם הפנים אל הבמה.

רק על ידי סידור הושבה חכם, ובשילוב עם תעתועי מחשבה בקבלת הפנים, תוכלו להגיע לאירוע מושלם באמת.

 

ארוך מדי או קצר מדי? זאת השאלה

כשאתם חושבים על מופע של אמן חושים, אתם חושבים בוודאי על מופע שצריך להיות כמה שיותר ארוך. להבדיל ממופעים אחרים, המופע של אמן חושים צריך להיות מדויק מבחינת הזמן, ככה שהוא לא יהיה ארוך מדי ויאבד מהטעם שלו. מצד שני, כמובן שלא כדאי לבצע מופע של אמן חושים רק במשך דקות ספורות, כי אז יתפספס הפוטנציאל הגדול שלו לרתק את האורחים שלכם.

לכן, עוד לפני שהאירוע מתחיל, כדאי להתייעץ עם אמן החושים על אורך המופע, ולקבל ממנו טיפים לגבי האורך המושלם.

 

עשהאל דרייר – אמן חושים ברמה אחרת

כדי להבטיח שהאירוע שלכם יצא מושלם ב-100%, צריך לבחור בתבונה אמן חושים מקצועי ומהפנט. עשהאל דרייר הוא בדיוק אמן חושים שכזה, והוא יהפוך את האירוע שלכם לאירוע ברמה שלא הכרתם. כנסו לאתר של עשהאל וצרו איתו קשר עוד היום.

אמן חושים לכל מסיבות הילדים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן