נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה זמן לוקחת הכשרת מנעולן?

מנעול

הכשרה של מנעולן היא תהליך ארוך טווח, ולמעשה לעולם לא מפסיקה. כיצד הענף התפתח בעשור האחרון וכיצד זה משפיע על המנעולנים? במאמר הבא ננסה להבין לעומק כמה זמן לוקחת ההכשרה ומדוע מדובר בכורח המציאות.

 

הכשרת מנעולן – אף פעם לא נגמרת

אם בעבר הכשרה של מנעולן נעשתה במסגרת מספר שעות או ימים, כיום כל מנעולן אשר רוצה להיות בשורה הראשונה בתחום מחויב לקבל הכשרה מקיפה בכל עת, הן באמצעות חברות מקצועיות והן באמצעות ימי עיון מקצועיים מטעם משרד העבודה, כמו גם חברות מקצועיות אשר מספקות כלים מתקדמים לצורך פריצה. מדובר בנדבך חשוב מאוד בעבור כל מנעולן ברחובות וברחבי הארץ, וזאת בשל העובדה כי הפיתוחים בתחום שינו לחלוטין את הענף. הפיתוחים נוגעים בעיקר לנושא המנעולים החדשנים אשר מקשים מאוד על תהליך הפריצה, כמו גם פיתוח של כלים ייחודים אשר מאפשרים לבצע פריצה באופן מהיר, מבלי לפגוע במבנה הדלת או הרכב. לכן, הכשרה של מנעולן חייבת להתבצע בכל עת, אולם על מנעולים מתחילים חלה הכשרה שונה במעט, עליה נרחיב כעת.

פריצת רכב

כמה זמן לוקח להכשיר מנעולן מתחיל?

מנעולן אשר מעוניין להתחיל את צעדיו הראשונים בתחום מחויב לעמוד ברף של שעות מעשיות, לרוב בין 10-15 שעות לפחות. מומלץ להירשם לקורס מקצועי אצל חברה מובילה או באופן מקוון, וזאת בכדי ללמוד את הפרקטיקה והידע העיוני אשר נדרש מכל מנעולן מנוסה. כידוע, ישנם עשרות סוגים של דלתות וכן קיים שוני מהותי בין פריצה לרכב לבין פריצה לבית, ולכן על המנעולן ללמוד את כל השלבים הנדרשים לצורך ביצוע פריצה וחילוץ. בנוסף, יש ללמוד את הטכניקות החדשות של פריצה, כמו גם את הכלים בהם עושים שימוש. מדובר בכלים חדשניים אשר נמכרים באמצעות חברות מקצועיות. מדובר בכלים אשר נדרש בעבורם מיומנות בהפעלה, ומשום כך, הכשרה כזו לוקחת זמן, והיא נמשכת לרוב במספר שבועות. אולם, ישנם מקרים בהם ניתן לקצר את זמן ההכשרה – באמצעות ליווי מקצועי של מנעולן מומחה אליו ניתן יהיה להתלוות בכדי ללמוד את רזי המקצוע כמו גם לקבל הכוונה מקצועית ויעילה.

 

מנעולן מהשורה הראשונה – הכשרה אותה יש לבצע בכל עת לצורך התעדכנות וצבירת ידע מקצועי

גם מנעולנים מנוסים אשר מעוניינים להתעדכן בחידושים בתחום יכולים לחייג לחברה מקצועית אשר תדע להעניק להם את המעטפת המקצועית לצורך הכשרה. החברה מספקת אפשרות להכשרה של מנעולנים מנוסים כמו גם למתחילים, באמצעות ליווי אישי הנעשה בפריסה ארצית. לקבלת מידע נוסף אודות הכשרה של מנעולנים והחידושים בתחום, אנו מזמינים אתכם להיכנס לאתר של החברה, להשאיר פרטים ונציג ישוב אליכם תוך זמן קצר לצורך תיאום פגישת ייעוץ מקיפה לצורך הכשרתכם והרחבת הידע המקצועי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת