נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה כסף אולם מרוויח מאירוע?

עמדת מזון

אולמות אירועים מצליחים יכולים להרוויח לא מעט כסף, אולם יש לקחת בחשבון כי ישנן הוצאות נוספות אותן יש לקחת בחשבון. כיצד אם כן ניתן לחסוך? להלן הפרטים.

סגרתם אירוע באולם? קחו בחשבון שזה יעלה לכם לא מעט כסף

אירוע מתקרב כדוגמת בר/בת מצווה, חתונה, ציון יום נישואין, גיבוש של החברים בעבודה כמו גם כל אירוע אחר מחייב חשיבה מעמיקה לגבי התקציב, וזאת לאור המחירים הגבוהים אותם גובים בעלי האולמות. למעשה, אולמות נחשבים ומבוקשים גובים כ 350-500 ₪ למנה אחת לאורח, וכאשר מדובר במספר אורחים רב מדובר בהוצאה כבדה ביותר אשר עלולה להוביל לנזק משמעותי בכיס ולקיחה של הלוואה. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי העלות של המנות והרווח של בעלי האולמות מצטמצם באופן משמעותי לאור הוצאות אדירות שיש לבעלים, ועל כן הם מחויבים לרוב לגבות מחיר גבוהה יותר ממחיר השוק. אולם, אם אתם כעת מעוניינים לארגן אירוע באולם ורוצים לחסוך בכסף, הדרך הטובה ביותר היא דרך השכרה של דוכני מזון לאירועים.

 

דוכני מזון לאירועים – חסכון משמעותי בעלויות

כאמור, הנדבך המשמעותי ביותר עליו "גוזרים קופון" בעלי האולמות הוא כמובן ההסעדה. גם אירועים קטנים יחסים מחייבים הוצאה כספית לא מועטה, ועל כן הדרך הטובה ביותר בה תוכלו לחסוך בעלויות היא באמצעות השכרה של דוכני מזון מעוצבים אשר ימוקמו ישירות באירוע שלכם, ובכך תוכלו לחסוך את העלות הכספית בעבור האולם או קייטרינג חיצוני אותם מחזיקים בעלי האולמות. ישנן לא מעט חברות אשר עוסקות בתחום ומציעות מגוון רחב של דוכנים, אולם החברה המובילה כיום היא ללא ספק חברת עידנס אירועים, אשר מהווה את חוד החנית בתחום האירועים, וזאת לאור דוכני מזון וקינוחים מעוצבים וטעימים אשר מתאימים בעבור כל אירוע באולם.

יאמי אירועים – הדרך שלכם לחסכון כספי משמעותי

באמצעות חברת יאמי אירועים תוכלו לארגן אירוע חלומות באולם מפואר, מבלי להוציא אלפי שקלים מיותרים. למעשה, באמצעות התקשרות עם החברה תוכלו לקבל התאמה אישית של דוכנים בהתאם למספר האורחים והטעם האישי, כמו גם אפשרות לשדרג את האירוע ולשכור גם דוכני מתוקים שישראלים מאוד אוהבים. על כן, אנו מזמינים אתכם להתרשם ממגוון הדוכנים אותה מציעה החברה דרך האתר הרשמי בכתובת  https://idans.co.il או בהתקשרות עם מרכז ההזמנות של החברה במספר 052-5602602 ובכך לאפשר לעצמכם ולאורחים שלכם לקבל דוכני מזון טעימים ואיכותיים, כמו גם לחסוך אלפי שקלים בנוגע לאוכל אשר יוגש באולם האירועים בו בחרתם לחגוג את היום השמח שלכם. זכרו – אם אתם רוצים להפיק אירוע ברמה הגבוהה ביותר מבלי לחרוג מהתקציב שלכם, הדרך הנכונה היא פנייה לחברת יאמי אירועים – חברה מובילה בתחומה אשר תעניק לכם מעטפת אישית לכל אורך התהליך, עד לשביעות רצונכם המלאה.

 מעוניינים להמשיך לקרוא על פתרונות קירור לאירועים בחוץ לפרטים לחץ כאן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן