נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה גביע בעיצוב אישי?

איור - גביע בעיצוב אישי

את המפגש הראשוני שלנו עם גביעים ניתן לתארך אחורה עד לימי הביניים, כאשר עדויות למנהג של הענקת גביע, מראות כי שורש המנהג מתחיל אי שם ביוון העתיקה, בה הוענקו גביעים בתחרויות ספורט. העובדה כי עד היום אנו מעניקים גביעים, הן בתחרויות והן בצורה אישית, מראה כיצד מתנה זו מצליחה לעורר בנו רגשות שמחה והתרגשות.

אין זה פלא שמדובר כיום שבאחת המתנות הפופולריות ביותר להעניק לקרובים אליכם.

גביע זוהי מתנה שכל אחד זוכה להעניק לפחות פעם בחייו, לכן במידה וגם אתם מעוניינים להעניק לקרובים אליכם גביע לקראת החג הקרוב או לכבוד יום הולדת, ריכזנו לכם בקצרה כל מה שאתם צריכים לדעת בנוגע לטווח המחירים והסגנונות הפרוש לפניכם.

 

מחירי גביעים מוכנים מראש לעומת גביעים בעיצוב אישי

גביעים מוכנים מראש נמכרים לרוב במחירים נמוכים, שכן אין צורך במאמץ מיוחד להכינם וניתן לרכוש אותם ישירות בחנויות מתנות.

מחירים של גביעים אלו לרוב ינועו בין 30 שקלים עד ל- 100 שקלים בממוצע. ישנם גביעים מוכנים מראש אשר ניתן למצוא במחירים גבוהים יותר אך מדובר בעניין נדיר.

 

מחירי גביעים בעיצוב אישי

מחירי גביעים בעיצוב אישי מתחילים החל מ- 50 שקלים לגביע פשוט, ויכולים להגיע עד אלפי שקלים לגביע המעוצב מחומרים יקרים.

מדובר בטווח רחב ביותר המאפשר לקונה להתאים את רצונותיו לכמות הכסף שהוא מוכן להשקיע. מחירי הגביעים מושפעים בעיקר מהחומר ממנו מיוצר הגביע, וכמו כן מתוספות נלוות לגביע וסגנון ההקדשה שבחרתם.

במידה וברצונכם לקנות גביע כחלק מארגון בו אתם נמצאים, ניתן למצוא מגוון נוח של גביעים בעיצוב אישי, אשר מתאימים לקנייה בקבוצות ולא ידרשו מכם השקעה רבה.

לעומת זאת אם ברצונכם להשקיע בגביע לאדם הקרוב אליכם, מומלץ לוודא מראש מה התקציב שעומד לרשותכם וכיצד אתם רוצים שהגביע ייראה. בשני המקרים אנו ממליצים על בדיקה מעמיקה של החומרים מהם מיוצרים הגביעים, וכמו כן השוואת מחירים בין מספר חנויות המציעות את השירות.

 

הזמנה אינטרנטית

אחת הדרכים להיחשף למגוון רחב וזול יותר של גביעים היא הזמנה באמצעות האינטרנט, אשר תאפשר לכם סריקה מלאה של כלל סוגי הגביעים אותם החנויות מציעות, וזו תוך השוואה מדוקדקת של המחיר.

שימו לב כי בהינתן ואתם מעוניינים בעיצוב אישי מקיף מומלץ ליצור קשר טלפוני עם החנות האינטרנטית, על מנת להבין במדויק מה האופציות העומדות מולכם.

גביעי בעיצוב אישי זוהי מתנה בעלת ערך מוסף, אשר תעניק לאדם המקבל אותה חוויה מרגשת ותחושת של הערכה. אנו ממליצים להשקיע מחשבה רבה בעיצוב אישי של מתנה זו, שכן הקסם שבה נמצא בפרטים הקטנים, ובסיבה בגינה בחרתם לרכוש מתנה זו מלכתחילה.

 

Champions

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
עידן הדפוס
עידן הדפוס בשנת 2020 – חוות דעת

מהפכות בעולם הדפוס כיום אנו רגילים לכתיבה במחשב נייד, הקלדה בסמארטפון, הדפסה בכמויות גדולות ובמדפסות משוכללות. למען האמת לא