נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

כמה עולה לעשות הובלה של ציוד?

משאית עם כנפיים

הובלה של ציוד משרד או דירה יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפי, בהתאם למגוון רחב של פרמטרים. מהם? להלן הפרטים.

הובלה של ציוד – באמצעות חברה מקצועית

בין אם אתם מבצעים כעת מעבר דירה או מעבר משרד, חשוב תמיד לעבוד עם חברת הובלות מקצועית אשר תדע לבצע את תהליך העבודה תוך עמידה בסטנדרטים הגבוהים ביותר ובשימוש באמצעי מיגון מתקדמים. למעשה, ענף ההובלות השתנה ללא הכר בשנים האחרונות וזאת לאור כניסה של פיתוחים מתקדמים בדמות משאיות אטומות וכן חומרי איטום טובים, אשר יכולים לשמור על הציוד באופן איכותי ומדויק. יחד עם זאת, אחת הסוגיות הבוערות בכל הנושא של הובלה של ציוד נוגע למחיר, אולם חשוב לזכור כי יש לא מעט פרמטרים אשר משפיעים, ובדיוק לשם כך המומחים של חברת אירית הובלות מציגים לכם את כל הפרטים, בטרם אתם מתחילים בביצוע העברה של ציוד משרדי או של הדירה.

משאיות לכל צורך

ממה מורכת העלות של הובלת ציוד?

ע"פ המומחים של חברת אירית הובלות, מחיר הובלה של ציוד תלוי במספר הקרטונים אשר נלקחים, כאשר עד 10 קרטונים מדובר בטווח מחירים של 600-900 ש"ל. כלל שמספר הקרטונים עולה, כך גם המחיר, כאשר הובלה של עד 85 קרטונים יכולים להגיע לסכומים של 2,600-3,200 ₪. יחד עם זאת, ישנן גם תוספות למחיר אשר כוללות פירוק והרכבה של רהיטים, שירותי מנוף בעבור דירות או משרדים שאין בהם מעלית או שהם מצויים בקומות גבוהות ביותר, כמו גם רהיטים חריגים מבחינת גודלם. בנוסף, מסבירים בחברה כי חפצי אומנות כמו גם פסלים מוחרגים מהמחיר הכולל, וזאת לאור הדיוק הרב שיש לבצע בתהליך המעבר, כמו גם שימוש בציוד מתקדם בכדי לשמור עליהם. על כן, ממליצים המומחים של החברה לבצע רישום מדויק של כל תכולה של קרטון, וזאת על מנת להקל על עבודתם של המובילים כמו גם בכדי שאתם תוכלו לקבל תפיסה מדויקת של המחיר אותו תשלמו, בסיום תהליך העברה.

שירותי העברת ציוד במהירות וביעילות – באמצעות חברת אירית הובלות

חברת אירית הובלות מהווה כיום את חוד החנית בענף ההובלות, וזאת לאור ניסיון ארוך שנים בתחום. החברה, אשר מתמחה בביצוע העברה של ציוד משרדי או ביתי בכל רחבי הארץ תעניק לכם מעטפת אישית אשר כוללת את אנשי המקצוע הטובים ביותר, כמו גם הצעת מחיר אטרקטיבית אשר תשקף באופן מדויק את היקף העבודה, כמו גם את הפריטים אותם תרצו להעביר, תוך הקפדה יתרה על בטיחות, שמירה על הציוד ועמידה מדויקת בזמנים. מאז החלה לפעול החברה היא שירתה בהצלחה מאות בתי עסק כמו גם אנשים פרטיים, ברמת שביעות גבוהה ביותר. מעוניינים גם אתם? צרו עוד היום קשר באמצעות האתר בכתובת https://iritmoving.biz.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה