נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לא רק בלונדינית: כך תיפטרי מהגוון הכתום בשיער מובהר

שיער מחומצן

כולנו מכירים את ההרגשה – בילית שעות במספרה (או בבית) בהבהרת השיער לגוון הבלונד המושלם, רק כדי לגלות שיש בו גוון כתום. זה לא סוף העולם, אבל זה בהחלט לא המראה שאליו התכוונת. אלא אם כן את בלונדינית באופן טבעי, רוב הסיכויים שהיית צריכה להתמודד עם שיער כתום בשלב כלשהו בחייך.

זו תופעת הלוואי המצערת של הבהרת השיער שלך, וקשה לשמצה להיפטר ממנה. אז איך נפטרים מהגוון הכתום המציק הזה? אל דאגה, אנחנו כאן כדי לעזור!

 

רשימת פתרונות המלאה

כשאת מבהירה את השיער שלך, את מצפה שהוא יהיה בלונדיני יפה ושטוף שמש. אבל לפעמים, במקום הגוון המושלם של הבלונד שקיווית לו, השיער שלך מתגלה עם גוון כתום לא רצוי. אם את תקועה עם שיער כתום ולא יודעת איך להיפטר ממנו, אל תדאגי, יש כמה דרכים קלות לתקן את הבעיה הזו ולהשיג את השיער הבלונדיני של חלומותיך.

  • ראשית, אם השיער שלך כתום מעט, את יכולה לנסות להשתמש בטונר.  מוצר זה עוזר לנטרל גווני כתומים לא רצויים בשיער, וניתן למצוא אותו ברוב בתי המרקחת או חנויות יופי. הקפידי לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה, והשאירי את הטונר רק בשיער לפרק הזמן המומלץ, אחרת את עלולה להגיע לשיער בצבע סגלגל במקום בלונדיני!
  • אם השיער שלך כתום יותר ממה שהיית רוצה, או אם נראה ששמפו וטונר סגולים לא עוזרים, תוכלי לנסות להשתמש במסכה מתקנת צבע לשיער. ישנם כמה מותגים שונים שמייצרים את המסכות הללו, ותוכלי למצוא אותם ברוב בתי המרקחת או בחנויות למוצרי יופי. כדי להשתמש במסכה מתקנת צבע, פשוט עקבי אחר ההוראות שעל האריזה. יש להשאיר את רוב המסכות בשיער למשך כ-15 דקות, אך הקפדי לבדוק את ההוראות כדי להיות בטוחה.
  • לאחר שימוש במסכה מתקנת צבע, את אמורה לראות הבדל ניכר בגווני הכתומים של השיער שלך. אם השיער שלך עדיין כתום מדי לטעמך, את יכולה לנסות להשתמש בשמפו סילבר. מוצר זה מכיל פיגמנטים סגולים או כחולים שעוזרים לנטרל גוונים כתומים לא רצויים בשיער שלך. שמפו סילבר ניתן למצוא ברוב בתי המרקחת או חנויות יופי.

שיער מחומצן

ומה אם כל אלו לא עוזרים?

אם ניסית את כל העצות הללו והשיער שלך עדיין כתום מדי, ייתכן שתצטרכי להתייעץ עם מעצב שיער מקצועי. מעצב שיער יכול לעזור לך למצוא את הגוון הבלונדיני המתאים לשיער שלך, וגם יכול לעזור לתקן כל גוון כתום לא רצוי בשיער שלך.

 

 אז מה היה לנו כאן?

לסיכום, אין ספק שכיום השוק רווי מוצרים משלימים ומסייעים המושלמים בדיוק למצב שאת כלואה בו כרגע. בעזרת חפיפה קבוע ומתמדת בשמפו סילבר למשך כל תקופת הבלונד שלך, תוכלי לשמור על שיער בלונדיני מושלם ללא חשש מגוונים כתומים! אז עכשיו כשאת יודעת להיפטר מהגוון הכתום בשיער מובהר, את יכולה להנות מהשיער היפה והבהיר שלך בלי דאגה!

שמפו כסף

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות