נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תקוע עם הרכב? להחליף מצבר לא צריך להיות כל כך קשה

תקוע ראשית

מי מאתנו לא מכיר את הסיטואציה הזו: בדרך לעוד יום עבודה מתיש הרכב מחליט לשבוק חיים ולא לעבוד. אבל החלפת מצבר לא חייבת להיות בהכרח פעולה קשה – בשביל זה יש את לירון מצברים.

החלפת מצבר – פעולה קשה ומסורבלת לרבים

כולנו מכירים את הסיטואציה הזו: אנו בדרך לעוד יום עבודה או בדרך לאירוע משפחתי והרכב שבק חיים בדיוק ברגע הקריטי ביותר שאנו צריכים להגיע בזמן. אין סיטואציה מסתכלת יותר מזו, ובטח כאשר אין ידע מקצועי בנוגע למכניות של הרכב. רבים מאתנו מטילים את האשמה על המצבר בדרך כלל, וברוב המקרים הדבר הוא נכון זאת משום שהצבר הוא החלק המשמעותי ביותר ברכב שלנו, זאת משום שהוא אחראי על כל מהלכת ההולכה החשמלית ובלעדיו הרכב לא יכול לנוע. על כן, חשוב להכיר כי אורך חיי המצבר תלוי במספר גורמים בולטים: אם נוסעים נסיעות קצרות, המצבר לא מספיק להטען והוא יכול להיגמר מהר יותר. בנוסף, איכות המצבר היא פרמטר חשוב ביותר כאשר רוב המצברים יכולים להחזיק מעמד בין שלוש לחמש שנים, אבל כאשר במדובר במנועי דיזל אורך החיים מתקצר משמעותית.

תקוע

מתי יש צורך להחליף מצבר?

לירון מצברים מסבירים כי לא תמיד צריך למהר ולהחליף מצבר, אבל ישנם מקרים בהם כן צריך והם לדוגמא כאשר מבצעים בדיקה תקופתית ובעל מקצוע ממליץ להחליף. בנוסף, כאשר ישנו קושי בהתנעה של הרכב או כמובן כשהרכב לא מניע בכלל. בנוסף, כאשר מדליקים את האורות או את המזגן ויש עמעמום תאורה בלוח השעונים, מדובר בסימן בולט כי המצבר עומד לאבד את כוחו ומומלץ להחליפו.

כיצד נדע שזה המצבר המתאים לרכב שלנו?

שוק המצברים בישראל התפתח מאוד בשנים האחרונות, וכיום ניתן לרכוש מצבר חדש בחנויות לאביזרי רכב, עצמאיים, באינטרנט ובמוסכים. חשוב לדעת שקיימים בשוק פערים עצומים במחירים, ולעיתים אותו מצבר יכול להימכר במחיר גבוהה יותר ללא שום סיבה נראית לעין. לכן, חשוב מאוד לבצע השוואת מחירים וכן להתייעץ עם מומחה לתחום אשר יידע להתאים עבורכם את המצבר המתאים ביותר.

תקוע עם הרכב? להחליף מצבר לא צריך להיות כל כך קשה! פנה עכשיו ללירון מצברים, החברה המובילה כיום בשוק בישראל להחלפת מצברים עד הבית כך שתוכל לקבל שירות מידי מהמומחים של החברה, זאת משום שלירון מצברים מאפשרים לקבל שירות עד המקום בו אתה נמצא 24 שעות ביממה. לאחר הגעת הצוות יותקן ברכבך מצבר חדש, איכותי ובטיחותי מהמותגים המובילים ביותר כיום בשוק המצברים כך שתוכל להיות בראש שקט שיותר לא תיתקע עם הרכב שלך ותוכל להגיע למחוז חפצך במהירות, בבטיחות ובעיקר בלי חשש כי תבזבז את הזמן והכסף שלך על רכישה חדשה של מצבר.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת