נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

4 דרכים להירגע אחרי יום עבודה ארוך

להירגע אחרי יום עבודה ארוך

ישנן כמובן דרכים אינסוף להירגע. לכל אחד יש הגדרות שונות לרוגע ולהנאה, ומה שמתאים לאחד לא מתאים בהכרח לאחר. אבל בכל זאת, מכיוון שכולנו בני אדם מודרניים בעולם המערבי, יש כמה אפשרויות שנחשבות למועילות כמעט עבור כל אחד מאיתנו. כי בסופו של דבר, אחרי יום עבודה ארוך ומייגע, כולנו רוצים לתת אפשרות לגוף ולמוח לנוח, להתאוורר מענייני עבודה לוחצים בענייני פנאי, להטעין מחדש את האיברים לקראת יום המחר ולהתפנק. אלה ארבע דרכים שיעשו גם לכם טוב, בסוף יום עבודה ארוך

 

מסכים מסכים מסכים

הצפייה במסכים מכבה את המוח, היא אחת הטענות שמרבים לשמוע ולהשמיע לגבי עודף המסכים ששולט בחיינו: החל מהמסך הקטן של הטלפון הסלולרי שנמצא תמיד ביד או בהישג יד, דרך מסכי הטאבלטים והמחשבים ועד למסכים הגדלים והולכים של הטלוויזיות.

אבל אם זה עתה סיימת יום עבודה של שעות ארוכות שדרש ממך ריכוז מקסימלי, יכול להיות שכיבוי זמני של המוח, כלומר, לתת לו אישור לוותר על הריכוז ועל הדאגות והחרדות של היום-יום. כאן חשוב להזכיר שאם אתם משתמשים במסכים כדי לעבוד או כדי להתעדכן בחדשות, אתם מפספסים את העיקר.

להירגע אחרי יום עבודה ארוך

ספר? מוזיקה? אולי גם וגם?

יש כאלה שמעדיפים לא להתיישב מול המסך ולצפות ביצירות קולנועיות או טלוויזיוניות אלא לתת למוח שלהם להתאושש, לאחר יום ארוך ועמוס, בקריאת פנאי – כלומר ספרות וטקסטים שאינם קשורים באופן ישיר לעבודה והם מעניינים באמת.

יש כמובן גם את אלה שיעדיפו להתחבר לאוזניות או לבחור תקליט להניח על הפטיפון כדי לתת למוזיקה להשתלט על המחשבות ולעשות בהן טיהור מוזיקלי. ויש כמובן את מי שלא מוכן לוותר על אף אחת מהאפשרויות ונהנה לסיים את היום שלו שקוע בכורסה נוחה עם ספר טוב ביד ומוזיקה מצוינת מתנגנת באוזניים. מה צריך יותר מזה?

 

פינוקים של יום יום

אנחנו לא מרבים לחשוב על זה אבל אנחנו חיים בתקופה מפנקת מאוד מבחינת אורח חיים, הרי בדורות קודמים היו יכולים רק לדמיין אמבט נקי בתוך הבית, מים זורמים בכל הטמפרטורות, שיר יפה שמתנגן ברקע והריח המופלא של קצף אמבט ניחוח לבנדר. אנחנו יכולים להגשים את החלום הזה כמעט בכל ערב – לשקוע במים נעימים שמקציפים ניחוח פריחה נהדר ולהרגיש את הרוגע משתלט על הגוף, מכפות הרגליים ועד קודקוד הראש.

 

קדימה אוכל

במהלך היום אנחנו אוכלים לפעמים רק כמלאכה של תדלוק הגוף העייף כדי שנוכל להמשיך בתוכניות היום מבלי להתעייף, באותה המידה שאנחנו שותים מים או קפה לפי צורך ולא לפי בחירה. אבל לאחר שעות העבודה, ואולי גם אחרי מנוחה קצרה, התאוששות ופינוק, זה הזמן לבחור באוכל שאתם באמת רוצים לאכול וליהנות מקניות, מבישול ומאכילה בעונג קולינרי שאי אפשר להשיג בעזרת אף חוש אחר. בתאבון.

להירגע אחרי יום עבודה ארוך

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות