נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

להתקדם לבית חכם – לשדרג את הבית בשכל

בית חכם

אנו ממליצים לכם ש- 2021 תהיה השנה בה תאמצו טכנולוגיות שיהפכו את הבית שלך לבית חכם. לב הבית הופך במהרה למוקד הבית, עם מגוון מכשירי היי-טק שמטרתם לשמור על חיבור ושליטה על מכשירי החשמל שלך, התאורה, החימום, הקירור, אבטחת הבית, המוסיקה ועוד. זה יכול להיות דרך מבלבלת לעבור, והטכנולוגיה נעה במהירות. הנה מה שאתה צריך לדעת.

 

בדוק את האינטרנט שלך

נתחיל עם החדשות הטובות. כעת אתה יכול ליישם הרבה טכנולוגיות בית חכם באמצעות הרשת האלחוטית שלך בלבד, ללא צורך בחיווט קשיח ובתשלום לחשמלאי. זה אומר, כמובן, שאתה צריך תשתית Wi-Fi טובה. אם אין לך את זה, ייתכן שהגיע הזמן לשדרג את הנתב האלחוטי או להשקיע במאיץ או מאריך כדי למנוע אינטרנט מקוטע ולא טוב.

 

בחר את מערכת הבקרה שלך

לכל אלמנט חכם בבית עשויה להיות מערכת בקרה משלו, המופעלת דרך המכשיר עצמו, או באמצעות אפליקציה בסמארטפון שלך. זה בסדר אם יש לך אלמנט אחד או שניים, אבל יהיה יותר קשה לשלוט על המערכת. וכאן נכנס מרכז בית חכם.

הפופולריים והשימושיים ביותר, עם מאפיינים מתקדמים ונוחים, הם מכשירי הבית של Google, המופעלים על ידי Google Assistant, וסדרת Echo של אמזון, המופעלת על ידי Alexa. יש גם את ה- HomePod של אפל אשר נשלטת באמצעות סירי, אך היא מוגבלת בעיקר למוצרי אפל.

 

תאורה

בשלב הבא הגיע הזמן לשדרג כמה מכשירים או מערכות מיושנות שלך על מנת שיהיו חכמים יותר. להלן מספר רעיונות לתחילת העבודה.

 

נורות

החלפת הנורות שלך בנורות חכמות תפתח בפנייך עולם חדש של אפשרויות, כולל הדלקת וכיבוי אורות באמצעות הקול שלך, והגדרת סצנות מראש שיתאימו לשגרה היומיומית שלך. יש מגוון מערכות שמציעות תאורה חכמה ונוחה הניתנת לשליטה באמצעות הטלפון שלך.

 

כיסויי חלון

Luxaflex מציעה מערכת שמשמעותה שניתן להפעיל את התריסים שלך מרחוק דרך הטלפון שלך או באמצעות מרכז ביתי כמו Google Home. ניתן גם לבצע אוטומציה לתריסים שתוביל לעלייה או הורדה שלהם בזמנים מסוימים – בהתאם לאור הטבעי או כאמצעי אבטחה בזמן שאתה לא נמצא.

 

אבטחה

מוצרי אבטחה חכמים מתפתחים בשנים האחרונות, ומטרתם להפוך את השמירה על הבית שלך לקלה ונוחה יותר. חברות רבות מייצרות מצלמות אבטחה או פעמוני דלת הפועלים באמצעות Wi-Fi ויכולים להקליט וידאו או תמונות שניתן לצפות ישר בטלפון שלך. אתה יכול לראות מי נמצא ליד הדלת או בתוך הבית שלך או מחוצה לו, גם אם אתה לא בבית. בשילוב עם חיפוי חלונות ותאורה חכמים, קל לגרום לביתך להיראות כאילו יש בו אנשים בזמן שהיית בחופשה.

בית חכם יכול להוות פתרון טוב למשפחה עם ילדים עם צרכים מיוחדים, כך שהטכנולוגיה תוכל להיות לכם לעזר לחיי היום יום עם הילד. למידע נוסף, ניתן לבקר באתר קול הזכויות.

בית חכם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה