נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לופטים במרכז הארץ

לופטים

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן שאחרים מציינים כי פשוט נהייתה מודעות לאפשרות הנוחה ביותר לקיום אירועים. יצאנו לבדוק למה אנשים מתעניינים יותר ויותר בלופטים במרכז הארץ וחזרנו עם המסקנות שיצוינו בפניכם בהמשך.

 

רגע, איך בעצם הגענו למסקנות האלה?

כדי להגיע למסקנות שיופיעו בפניכם ממש עוד רגע, יצאנו לרחובות. לא לעיר רחובות, אלא לרחובות של ערים במרכז הארץ. הסתובבנו עם שלט ענק שהיה כתוב עליו "מה יש לך להגיד על לופט?". אנחנו מודים, חשבנו שאנשים יהיו בטוחים שאנחנו משוגעים, אבל הופתענו לגלות שלא מעט אנשים התיישבו לידנו, שאלו למה אנחנו מרימים את השלט ואמרו שאנחנו נראים להם נורמליים לחלוטין. בכל אופן, אחרי שהם התעניינו, שאלנו אותם מה יש להם להגיד לנו על לופטים במרכז הארץ. מהתשובות שלהם הגענו למסקנות הבאות:

 

מסקנה מספר אחת –משמשים כפתרון מעולה לאירועים קטנים

התשובה הנפוצה ביותר שקיבלנו הייתה שלופטים הם פתרון מצוין לאירועים קטנים. לא מעט אנשים ציינו בפנינו שהם ערכו כמה אירועים בתוך לופטים במרכז הארץ ולא באולם אירועים. לדבריהם, קיום אירוע בלופט במרכז הארץ מאפשר להזמין את קרובי המשפחה, החברים והקולגות שגרים באזור למקום מיוחד ומזמין מבלי להטריח אותם.

 

מסקנה מספר 2 – הלופטים מפנקים

מסתבר שהלופטים במרכז הארץ מפנקים מאוד. הם מגיעים עם מגוון רחב של ציוד שמאפשר לחגוג אירועים שונים ומסיבות שונות. הנה כמה פריטים ששמענו שקיימים בלופטים במרכז הארץ:

  • שולחנות משחק

האנשים שפנו אלינו ציינו שהם היו בלופטים שאובזרו עם שולחנות כדורגל, סנוקר ואפילו שולחן פינג פונג

  • בר משקאות

מסתבר שהרבה לופטים מאובזרים בבר משקאות ואפשר אפילו להזמין למקום ברמן שיכין לאורחים שלכם קוקטיילים ומשקאות אלכוהוליים יחודיים

  • מערכת שמע

לא צריך לסחוב מערכת הגברה ללופט. הרבה מהלופטים במרכז מגיעים עם עמדה לדיג'יי, מיקרופונים, רמקולים, מקרן ואפילו מסך

  • ג'קוזי

לפחות 4 אנשים שונים ציינו בפנינו שהגיעו אל לופט במרכז שהיה בו ג'קוזי לאורחים

 

מסקנה מספר 3 – גישה נוחה

אם אתם גרים במרכז הארץ ואתם מתכננים לערוך מסיבה, בחירה בלופט תהיה הנוחה ביותר לא רק עבורכם, אלא גם עבור המוזמנים שלכם. הרי אתם בטח מבינים שאם תבחרו להזמין אותם לאירוע שנמצא במרחק שעה נסיעה מהם או יותר, כמה מהאורחים פשוט לא יגיעו. בחירה בלופט במרכז מאפשרת גישה נוחה לכל האורחים, כך שמתברר שזו סיבה נוספת שהביאה לכך שאנשים בחרו להגיע דווקא ללופטים באזור מרכז הארץ.

 

כמה מילים לסיום

אלו היו 3 המסקנות שלנו בנוגע לעלייה בקיום אירועים בלופטים במרכז הארץ. עכשיו אנחנו וגם אתם יודעים מה הסיבה לכך, וזה הזמן שלנו לבחור לופט בקרבת מקום ולהתחיל לארגן את האירוע שתכננו להרים כבר תקופה.

לופטים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו