נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

לימודי הרבליסט קליני תעודה מבוקשת בתחום

תלמיד

עולם הרפואה האלטרנטיבי תופס יותר ויותר מקום בחייהם של אנשים, וזאת לאור הסגולות של הצמחים אשר הוכחו כיעילים לצורך טיפול במגוון בעיות רפואיות. באמצעות לימודי הרבליסיט תוכלו לקבל תעודה מבוקשת ולעסוק בתחום. כל הפרטים אודות הלימודים – במאמר הבא.

 

כך תוכלו לקבל את התעודה המבוקשת בישראל

תעודה של הרבליסט קליני נחשבת לאחת התעודות המבוקשות במשק הישראלי והעולמי, ולא בכדי. למעשה, בשנים האחרונות נרשם זינוק במספר הנרשמים לקורס, וזאת משני טעמים מרכזיים. ראשית כל, טיפול בצמחים מהווה חלק בלתי נפרד מתוכנית הטיפול של חולים רבים. בנוסף, מחקרים רחבי היקף הציגו הוכחות חד משמעיות לכך כי טיפול בצמחים יכול לסייע במגוון תחומים, ולכן הביקוש בעבור הטיפול זינק בעשרות אחוזים.

 

מה כוללים לימודי הרבליסט?

לימודי הרבליסט קליני כוללים הכשרה מקיפה בנוגע לשימוש בצמחי מרפא לצורך טיפול קליני במטופלים. בנוסף, הלימודים כוללים הכשרה תיאורטית ומעשית אשר מתבצעת במסגרת של סטאג' בהיקף של 150 שעות. במסגרת הסטאג' תקבלו ליווי מצד מטפל מוסמך וכן תאבחנו ואף תטפלו בעצמכם באמצעות צמחים, כולל התמחות במרכזי רפואה מובילים בישראל. חשוב לציין בנקודה זו כי הדגש בלימודים ניתן על הפן ההוליסטי וכן הפן המדעי. חשוב לזכור כי רפואת הצמחים נשענת על הרפואה המודרנית בהיבט של אבחון וטיפול, ולכן הדגש בלימודים הוא על הכשרה מעשית אשר מבוססת על הצרכים הייחודים של כל מטופל, בהתאם לבעיה ממנה הוא סובל. בסיום ההכשרה תקבלו תעודה מוכרת אשר מאפשרת לכם לעסוק בתחום, ובכך לשנות את חייהם של אנשים מהקצה אל הקצה. בכדי שתוכלו להשתלב במקצוע, איכות הטיפול אותו תעניקו חייב להיות ברמה הגבוהה ביותר, ולכן מדובר בהזדמנות מצוינת בעבורכם כמטפלים לא רק לקבל הכשרה מצוינת אלא גם לצלול עמוק יותר לעובי הקורה – כחלק מהכשרה קלינית מדויקת ונכונה בעבור הצרכים של המטופלים.

 

מה חשוב לדעת לגבי לימודי הרבליסט?

לימודי הרבליסט במכללת מעיינות אשר נחשבת למכללה המובילה בישראל בתחום של הרפואה הטבעית כוללים תוכנית רב שנתית אותה מעבירים סגל מרצים מקצועי ובעל ניסיון רב. סביבת הלימודים מאפשרת לכם להתמקצע בתחום ולהתמקד בהיבטים רבים הנוגעים לתחום הרפואה האלטרנטיבית, מדעים ועוד. תוכנית הלימודים של המכללה נחשבת למקיפה ביותר בישראל והיא מאושרת ע"י איגוד ההרבליסטים הקליניים בישראל וכן האיגוד האמריקאי. בוגרי הקורס מדווחים על השתלבות מהירה בשוק העבודה, ולכן מדובר בהזדמנות נהדרת לפרוץ גבולות ולהיכנס לתוך עולם מרתק וייחודי אשר מבוסס על צמחים בהם נעשה שימוש זה מאות שנים. לקבלת מידע נוסף והרשמה, היכנסו כבר עכשיו לאתר הרשמי של מכללת מעיינות, השאירו פרטים ונציג ישוב אליכם תוך זמן קצר לצורך קבלת מידע נוסף ותיאום פגישת ייעוץ – ללא עלות. מהרו לנצל את ההזמנות, מספר המקומות מוגבל.

סיום קורס

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לימודים