נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מה עדיף – לקנות או לתקן תריסים חשמליים?

חלונות

תריסים חשמליים צריכים להיות חזקים ויציבים לאורך שנים. 

כאשר הם מתקלקלים בדרך כלל הבעיה היא במנוע.

אם כן מה עדיף – לקנות תריסים חדשים או לתקן אותם?

 

המנוע התקלקל – לתקן או לקנות חדש?

ישנן מספר סיבות לחוסר תקינות המנוע של תריסים חשמליים. לעיתים הקלקול נובע ממגע או קרע של החוטים החשמליים או שיש רק לכוון אותו ואז באמת שאין צורך לקנות תריסים חדשים וניתן בקלות לתקן את התקלה. במידה והמנוע לא מצליח לשאת את משקל התריס או שהוא נשחק ואינו ניתן לתיקון זוהי סיבה טובה להחליף אותו. הזמנת איש אלומיניום לתיקון המנוע צריכה להיות זהירה כדי שלא יעבדו עליכם ולכן חשוב לקבל המלצות ולבחור בחברת תיקונים אמינה ומקצועית כמו תיקון תריסים א. רומאנו. אם בכל זאת יש צורך בהחלפת המנוע, חברה אמינה תדאג גם להחליף את הרצועות של התריסים התופסות את המוט הראשי. הרצועות הללו נוטות להתבלות וגם כך יהיה צורך מתי שהוא להחליפן.

 

תיקון השלבים

התנתקות אחד השלבים בתריס החשמלי היא תקלה נפוצה. במקרה כזה יש להזמין איש מקצוע אמין שיבטל את השלב שהתנתק ויעשה שימוש בשלבים הרזרביים הנמצאים בארגז החיצוני המאחסן אותם. אל תמהרו להחליף את כל התריס כי ההבדל במחיר בין תיקון להחלפה הוא משמעותי והחלפת התריס יכולה לעלות אלפי שקלים. גם במקרה שהמפסק של התריס החשמלי מתקלקל אין צורך למהר ולהחליף את התריס. אם בכל זאת איש המקצוע טוען שיש להחליף את התריס במלואו, בקשו דעה נוספת ואל תמהרו להחליפו.

 

מה חשוב לדעת לפני שקונים תריס חשמלי חדש?

בראש ובראשונה יש לבקש מספר הצעות מחיר ממתקיני תריסים ולבדוק את איכות המוצר ולא רק את המחיר שלו. בדקו היכן ייצרו אותו. מנועי תריסים המיוצרים בסין זולים יותר אך פחות איכותיים ממנועי תריסים שיוצרו באירופה. לאחר שבחרתם במתקין אמין וסגרתם על מחיר הכולל את סוג התריס וההתקנה שימו לב שמשאירים לכם שלבים כרזרבה לצורך תיקונים עתידיים. בנוסף, בקשו תעודת אחריות ובדקו את התוקף שלה ואת החשבונית. האחריות צריכה להינתן לאורך זמן. התריס שאתם מקבלים צריך להיות מותאם למנוע שיוכל לשאת את המשקל שלו ולכן יש לוודא זאת עם בעל המקצוע. תריס שאינו מתאים מבחינת המשקל למנוע יכול להזיק לו.

 

התאמת משקל התריס למנוע

משקל המנוע נקבע על פי גודל התריס כדי שיוכל לשאת אותו. למשל, לתריס בגודל 1 מ"ר צריך מנוע השוקל עד 20 קילו. לתריס בגודל של 3-4 מ"ר ניתן להתאים מנוע עד 40 קילו. לתריס גדול למרפסת יתאים מנוע שמשקלו בין 60-100 קילו בהתאם לחומר ממנו התריס עשוי ובהתאם לסוג שלו. לסיכום, תצטרכו לסמוך על איש המקצוע שידע איזה מנוע להתאים לתריס ולכן חשוב לבחור באדם אמין ומקצועי.

 

חלל מעוצב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת