נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מוצרי חשמל הביתה – כל המידע שתצטרכו

מוצרי חשמל ראשית

אם אתם מתכננים לעבור לבית שמגיע ללא ריהוט ומוצרי חשמל (בין אם מדובר בדירה חדשה מהניילונים ובין אם הדייר הקודם פשוט העביר איתו את כל תכולת הבית), ובמידה והתקציב שלכם מוגבל, חשוב שתדעו אילו מוצרי חשמל הם ההכרחיים ביותר על מנת שתוכלו לחיות בבית בנוחות (גם מבלי לקנות את כל מוצרי החשמל שקיימים בחנות, כבר אמרנו שהתקציב מוגבל).

 

מוצרי החשמל שלא תוכלו להסתדר בלעדיהם בבית

 

מקרר

המוצר החשמלי שהוא כנראה ההכרחי ביותר בבית הוא המקרר. המקרר שומר על מזון שדורש קירור, ומונע קלקול מהיר של מזון מסוג זה (מוצרי חלב, ממרחים, ביצים, בשר, מוצרים קפואים ועוד).

 

תנור וכיריים

אם אתם כלל לא מבשלים בבית, ייתכן שיהיה אפשר להסתדר גם בלי תנור וכיריים – אך זהו לא המצב עבור מרבית האנשים. על מנת שתהיה לכם את האפשרות לאכול ארוחות חמות, תצטרכו לקנות תנור וכיריים (ייתכנו גם כיריים שאינן חשמליות).

 

מיקרו

המיקרו הוא חברו הטוב ביותר של האדם העצלן (או לפחות, האדם שאין בו רצון כלל לבשל). בהמשך לסעיף הקודם – המיקרו הכרחי בעיקר לאלו מכם שלא נוהגים לבשל, אלא לחמם ארוחות מוכנות. גם אם אתם שוקלים לוותר על תנור, על המיקרו כבר לא תוכלו להתפשר.

 

מוצרי חשמל שהם מותרות

בניגוד למקרר או תנור, שבלעדיהם לא תוכלו להסתדר בבית (אלא אם כן אתם ניזונים מאוויר או מזמינים אך ורק אוכל מבחוץ בכל שעות היום, אבל מרבית האנשים לא עושים זאת) – ישנם מוצרי חשמל שהם יכולים להיכנס בגדר מותרות.

בין מוצרים אלו ניתן לכלול את הטלוויזיה והמחשב, שאמנם בימינו, בעידן האינטרנט והמדיה, יהיה קשה להסתדר בלעדיהם – אך בכל זאת אינם הכרחיים למחייה בבית. מוצר נוסף שאינו חובה לבית הוא מכונת כביסה, שכן בערים רבות ישנן מכבסות ציבוריות שבהן ניתן להשתמש (או לכבס אצל ההורים אם הדבר מתאפשר).

מוצרי החשמל שהם לגמרי בגדר מותרות הם למשל שואב אבק רובוטי או מכשירים שחוסכים זמן בבישול (בלנדר, קוצץ ירקות חשמלי). על כל אלו ניתן לוותר כאשר התקציב הוא מוגבל.

 

הובלה של מוצרי חשמל – למה יש לשים לב?

הובלה של מוצרי חשמל דורשת לא מעט תשומת לב מצדכם ומצד המובילים. יש לשים לב שהמוצרים מובלים בצורה בטוחה, שתמנע אפשרות לכך שיתקלקלו במהלך המעבר. בעת הובלת תנור, למשל, חשוב לשים לב אם ישנם חלקים משוחררים שעשויים לגרום נזק לפנים התנור בעת ההובלה. במידת הצורך, יש להפריד חלקים אלו מהתנור או לרפד אותם היטב, כך שלא יוכלו לגרום לנזק הצפוי.

בנוסף, אם מדובר במוצרי חשמל כבדים כמו תנור או מקרר, ניתן להשתמש בשירותי מנוף שחברת ההובלות מציעה, כדי להעביר את המוצרים החשמליים בבטחה למקומם החדש.

 

מוצרי חשמל

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה