נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מטבח – ממי קונים? נגר מטבחים או חברת מטבחים?

מטבח קומפקטי מעוצב

מטבח הוא אחד החדרים החשובים ביותר בבית המגורים.

רוב המבוגרים יתקשו לזכור את חדר השינה שלהם, או אפילו את סלון הבית, אבל החוויות מהמטבח, ריחות הבישולים וטעמם, יישארו איתם תמיד.

כאשר רוכשים מטבח, אחת השאלות העיקריות שעולות היא האם עדיף לקנות אותו מנגר או מחברת מטבחים המתמחה בתחום.

במאמר זה נסביר את היתרונות של חברת מטבחים.

 

התאמה מושלמת של כלל החלקים זה לזה

שיפוץ מטבח הוא למעשה החלפה מלאה של המטבח הישן בחדש. מטבחים נמנים בין המתחמים בעלי החשיבות הרבה ביותר לבריאות בני הבית, וחשוב לשמור בהם על היגיינה מושלמת.

כל לכלוך וזיהום יכול להוביל למחלות אצל כלל בני הבית. כאשר המטבח ישן ומלא בסדקים קטנים ופגיעות, לכלוך רב יכול להצטבר, ולהוביל לזיהום חיידקי של המאכלים המבושלים. לכן, שיפוץ מטבח כולל לרוב החלפה כמעט מלאה שלו, להוציא חלק ממכשירי החשמל שעדיין במצב טוב.

כאשר רוכשים מטבח מנגר, מסתמכים עליו ועל הכישורים שלו באופן מלא. אם הנגר איננו בעל מקצוע, אשר נוהג להקפיד על מדידה מדויקת ואיכות חסרת פשרות, סביר להניח שבמטבח שתקבלו יהיו תקלות קטנות רבות.

בין התקלות הללו: ארונות אשר לא נסגרים באופן מלא, שיש מלא בסדקים, או מכשירי חשמל שלא נשאר להם מספיק מקום. לעומת זאת, כאשר רוכשים מטבח מוכן מחברת מטבחים, יודעים בדיוק את כלל המידות, ויכולים להיות בטוחים שהמטבח אושר על ידי שורה ארוכה של לקוחות שעושים בו שימוש.

 

עיצוב מודרני במחיר משתלם במיוחד

יתרון נוסף של רכישת מטבח מחברת מטבחים, נובע מכך שהמטבחים של החברה מעוצבים לרוב על ידי מומחים בתחום.

כאשר מזמינים מטבח מנגר, אין אפשרות לדעת האם יש לו מודעות עיצובית, ויכולת להפוך את המטבח ליותר אסתטי ולא פונקציונאלי בלבד. מטבח אשר מגיע מחברת מטבחים, הוא לרוב בהתאם לאופנה הנוכחית.

האופנה משתנה באופן תדיר על פי התקופה והמדינה המדוברת. היא יכולה להיות שימוש מסיבי בעץ מלא כדי להעניק למטבח מראה ביתי וחמים יותר, או מרחבי שיש אדירים וצביעת הארונות בצבע לבן בוהק כדי להשרות אווירה של ניקיון מושלם ותחכום מודרני.

 

סיום מהיר של התקנת המטבח החדש

הזמנת שיפוץ מכל סוג לדירה היא חוויה מרגשת, אך כזו שכולם רוצים שתסתיים מהר ככל האפשר.

בהזמנת מטבח מנגר, אין למעשה אפשרות לדעת בדיוק מתי יסתיימו העבודות. התלות המוחלטת בכישוריו של הנגר, לא מאפשרת קבלת לוח זמנים סופי, מאחר ויש המון דברים קטנים שיכולים להשתבש בדרך.

כאשר עובדים עם חברת מטבחים גדולה, יודעים שלא משנה מה יקרה, תקבלו את השירות שלכם בזמן. העובדה שעובדי החברה מיומנים בהתקנת המטבחים, וצברו ניסיון ארוך שנים בכך, מאפשרת לכם לדעת שעבודות ההתקנה יתבצעו על הצד הטוב ביותר, ותוך זמן קצר.

 

מטבח גדול ומעוצב

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה