נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מכונת קפה מקצועית – למי מומלץ וכמה זה יעלה

מכונת קפה מקצועית

האם אתם מתעוררים רק אחרי הקפה של הבוקר? לא מוותרים על קפה טוב גם באמצע היום? אם כן, נשמע שאתם זקוקים למכונת קפה מקצועית. מדובר בהשקעה שווה שיכולה לשדרג את חיי השגרה שלכם ולהקפיץ אותם דרגה אחת למעלה. אז למי מכונת קפה מתאימה ומהן העלויות הכרוכות בכך? נסקור את אלה במאמר שלפניכם.

 

למי מומלץ לרכוש מכונת קפה מקצועית?

האמת היא שרכישת מכונת קפה מקצועית יכולה להתאים לרוב המוחלט של האנשים. אם אתם חובבי קפה גדולים שיודעים להבדיל בין הסוגים השונים ואם אתם כאלה שסתם נהנים לשתות כוס טובה אחרי ארוחת הצהריים- במקום לשתות נס רגיל ובינוני, אתם יכולים ליהנות מהטעם המדהים שמכונת הקפה תספק עבורכם.מכונה זו גם מושלמת לאירוח. בין אם מדובר בקרובי משפחה, חברים או קולגות שאתם רוצים להרשים- אין כמו כוס קפה מקצועית בבית שתשדרג את החוויה שלהם.

מכונת קפה מתאימה גם לא רק לבתים פרטיים. משרדים קטנים וגדולים כאחד יכולים ליהנות ממכונת קפה שלא רק תעלה את המורל של העובדים בזכות הטעמים העשירים- אלא גם תעלה את הפרודוקטיביות שלהם. שלא לדבר על זה שכבר לא יהיה להם תירוץ לאחר למשרד כי ״הייתי חייב לעצור בדרך לקפה״…

מכונת קפה מקצועית

מה משפיע על העלויות של מכונת קפה מקצועית?

העלויות של מכונות קפה מקצועיות עלולות להשתנות בהתאם למספר גורמים. קיימים סוגי מכונות שונות שעובדות אחרת, לדוגמה מכונות קפה עם קפסולות, כאלה שטוחנות פולים טריים, כאלה שיש בהן גם פונקציה של הקצפת חלב ועוד. יש גם מכונות בהן יש מנגנון מובנה של שטיפה אוטומטית. כמובן שככל שהמכונה משוכללת יותר כך היא תעלה יותר כסף.איכות המכונה גם כן תעלה את תג המחיר. ככל שהמכונה איכותית יותר, זה אומר שהיא עמידה יותר וכך תישאר איתכם לזמן רב יותר.

מסיבה זו גם אם היא עולה יותר ממכונות קפה אחרות- שווה להשקיע בה.גם הגודל יכול להשפיע על המחיר. מכונות גדולות יותר שיכולות להכין מספר כוסות קפה בו זמנית יעלו בדרך כלל יותר. יש גם מכונות שמגיעות עם אחריות מורחבת שמאפשרת לכם לתקן אותן בעת צרה ללא תשלום או בתשלום מינימלי, והשירות הזה כנראה יעלה במעט את המחיר הסופי של המכונה.כשאתם חושבים על תקציב למכונת קפה אל תשכחו לקחת בחשבון גם את עלויות התחזוקה השוטפת, אביזרים נלווים ועוד.

 

אז כמה זה עולה?

בהתאם לגורמים השונים שפירטנו, מחיר מכונת קפה יכול לנוע בין כמה מאות שקלים לכמה אלפים. מכונות קטנות עם מעט פונקציות ומיצרן פחות מוכר יהיו בתחתית, בעוד מכונות משודרגות ומשוכללות מהיצרנים הטובים ביותר יהיה ברמת המחיר הגבוהה ביותר. אבל לפעמים חשוב להשקיע כסף בדבר שמשדרג את חיינו, כי בסופו של דבר- אנחנו פה בשביל ליהנות!

מכונת קפה מקצועית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות