נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מלונות מומלצים בצפון איטליה

חדר גבוה

צפון איטליה או דרום איטליה, מה מתאים לכם יותר?

צפון איטליה ידועה בערים כמו ונציה, ורונה, מילאנו, טורינו, פירנצה ורומא, בעוד בדרום איטליה תוכלו למצוא את נאפולי, סורנטו והאי סיציליה.

ההבדלים המהותיים ביותר בין הדרום לצפון הם שהצפון הוא יותר חדשני, מתועש, עשיר ואקלקטי מבחינת הדת. הדרום לעומתו נוצרי יותר, חקלאי יותר, מסורתי יותר ועני יותר, עם תרבות מאוד מזרח תיכונית שמזכירה לא מעט את התרבות הישראלית או היוונית.

בהתאם לכך גם המחירים של מלונות בצפון איטליה הינם יקרים יותר, אך ישנן אופציות לינה רבות יותר.

אם אתם רוצים לחוות את השילוב המושלם של חדש עם ישן, צפון איטליה הוא המקום המושלם בשבילכם. רוב הערים נבנו בתקופת הרנסאנס ונשתמרו היטב עד היום, אך בתוך המבנים הישנים הללו מתרחשים החיים המודרניים ביותר – קידמה אירופאית על צידה הטוב ביותר. בנוסף בצפון איטליה תוכלו למצוא גם טבע מדהים וההררי, אתרי סקי נפלאים, חופים ואוכל איטלקי מיוחד.

האיים האיטלקיים גם הם לא נכס רק של הדרום – בצפון איטליה תוכלו למצוא גם איים קטנים עם אופי מיוחד כמו אלבה (אליו הוגלה נפוליאון), פיאנוזה (אשר היה בית כלא בעבר) ועוד איים רבים בארכיפלג של טוסקנה.

מבחינת מזג האוויר, צפון איטליה נפלאה בכל עונה. בחורף היא מספקת אתרי סקי נהדרים ונופים מולים, ובקיץ היא חמה ושמשית אך לא באופן שעלול לפעמים להיות בלתי נסבל כמו בדרום איטליה.

הדרכים המקובלות ביותר ללון בצפון איטליה הם בהוסטלים, גסטהאוסים, מלונות או Airbnb , שהיא שיטה מאוד מקובל באיטליה ותוכלו למצוא דרך האתר אופציות לינה של החל מחדר בבית של מארח ועד דירה פרטית משלכם, או לינה בחוות או אחוזות. המגוון מאוד רחב.

בואו נסקור ממש בקצרה את הערים הגדולות בצפון איטליה, ואת מה שיש להן להציע למי שבוחר להתארח בהן.

 

ונציה

עיר הגונדולות המפורסמת. ונציה היא עיר רומנטית אשר מרושתת בתעלות מים בהם תוכלו לשוט בגונדולה ממקום למקום. עם שילוב של מבנים עתיקים מהתקופה הגותית ותקופת הרנסאנס תוכלו להנות מעיר מודרנית עם ניחוח של פעם. ונציה היא עיר מאוד יקרה, גם הלינה וגם המחייה בה, וכן וקשה למצוא בה מלונות עם מעלית.

 

ורונה

ורונה היפה נבנתה בימי הביניים, והיא עיר מודרנית עם מבנים עתיקים ויפים ששמורים היטב. אך אולי הדבר הכי מפורסם בורונה הוא הסיפור של רומיאו ויוליה, שנכתב על ידי שייקספיר והתרחש בעיר ורונה, ועל כן לכל העיר נופך ציורי, קסום ורומנטי. תוכלו להנות גם מנהר האדיג הקסום שחוצה את העיר וארכיטקטורת הגשרים המחברים את שני חלקי העיר מעליו.

 

מילאנו

מילאנו היא בירת האופנה של איטליה. היא מאכלסת את בתי האופנה הגדולים ביותר באיטליה ובעולם, מילאנו הפכה להיות עיר תוססת עם מגוון של חיי לילה, מסעדות, חנויות בוטיק יוקרתיות ואומנות. מילאנו היא ממש המהות של החיים הכי מודרניים ועכשווים בתוך עיר עתיקה ויפיפייה. רק אל תשכחו להתלבש בשיק כשאתם יוצאים מדלת המלון.

 

 

טורינו

טורינו אמנם היא לא אחת מהערים המתוירות ביותר בצפון איטליה, אך היא עדיין עיר מרשימה ביותר בעלת המון תרבות והיסטוריה עם מבנים רבים מתקופת הבארוק והרנסאנס. טורינו מרכזת לתוכה את המגוון שיש למחוז פיימונטה להציע כמו יינות ייחודיים, גבינות ועוד. היא משמשת הרבה גם בעיר הבסיס ליוצאים לאתרי סקי באלפים, וכאחד ממרכזי העסקים החשובים ביותר באיטליה.

 

פירנצה

פירנצה היא בירת חבל טוסקנה, שהוא אחד האתרים היפים והמעניינים ביותר באיטליה. פירנצה החלה כעיר חשובה החל מימי הביניים, אבל שיא פריחתה החל בתקופת הרנסאנס שהחל ממנה. זוהי עיר מלאה בתרבות, אומנות, מוזיאונים, ארמונות, קתדרלות ועוד. תוכלו להתרשם בה מעבודות של גדולי הרנסאנס כמו דה וינצ'י, מיכאלאנג'לו ועוד. לפירנצה גם תרבות אוכל ושתייה מגוונים, ואופי אנושי הייחודי לה.

 

רומא

רומא היא בירת איטליה, עם תרבות עתיקה מאוד. היא אחת הערים המתוירות והאהובות ביותר בעולם, ומהווה את החוצץ בין איטליה הצפונית לדרומית בהיותה הנקודה הדרומית ביותר בצפון איטליה. רומא הייתה לבירת האימפריה הרומית, ובה עברו שליטים רבים אשר הקימו ארמונות מפוארים, קתדרלות וכנסיות ייחודיות, מבנים עוצרי נשימה, תרבות אוכל מגוונת, חיי לילה תוססים ועוד.

חלק בלתי נפרד מהתרבות של רומא הוא הדת. רומא מייצגת את השילוב בין מקומות הדת האדוקים ביותר לבין חופש דת מוחלט. ברומא נמצאת מדינת הוותיקן, שהיא המדינה הקטנה ביותר בעולם ושם יושב האפיפיור. רומא היא עיר שאין שניה לה בעולם, ואי אפשר להיות באיטליה בלי לבקר בה.

 

מלון ענק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
הריביירה (הכמעט) צרפתית

מה שטוב למיליון צרפתים, בוודאות טוב גם לנו. אימצנו קרואסון ומקרון, אימצנו גבינות ויין, מוטב שנאמץ עוד דברים. אבל

חוף ים
היי דרומה למפרץ

נואיבה היא אחת העיירות בסיני האהובות מאוד על ישראלים עוד משנות ה-70, כאשר היתה של ישראל ושמה היה "נביעות".

מפת אירופה
הערים הכי שוות באירופה

כמו בכל פעם שסוף סוף אתם בברייק מהעבודה, והצלחתם לחסוך מספיק כסף בשביל לארגן לעצמכם בריחה קטנה לאירופה, אתם

חוף בר
איפה מומלץ לישון בפוקט?

פוקט הוא האי הגדול ביותר בתאילנד (543 ק"מ מרובע). האי נמצא במערב תאילנד כ-860 ק"מ דרומית מבנגקוק. פוקט הוא