נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מלונות ששווה להכיר בעיר התעלות

אמסטרדם ראשית

אמסטרדם היא יעד נפלא לחופשה אורבנית מיוחדת במינה, הודות לאווירה הקלילה המאפיינת אותה ולא תואמת את הציפיות המיוחסות לערים גדולות באירופה, אשר אמורות להיות סואנות, רועשות ומפויחות.

יש בה הכל מהכל וככזאת היא מתאימה לנופש עבור צעירים, פנסיורים, קבוצות ומשפחות עם ילדים ואם לא די בכך, הביקור בה נחשב לחוויה נהדרת גם במהלך חודשי החורף כיוון שלרוב הטמפרטורות לא יורדות במהלך היום מתחת לאפס, מה שאומר שעם ביגוד מתאים בהחלט ניתן לטייל ברחובות, להנות באטרקציות אשר פתורות ולספוג אווירת חג מולד צבעונית ושמחה במיוחד.

כשזה נאמר, נציין כי העונה הטובה ביותר לטיול מבחינת טמפרטורות היא במהלך חודשי הקיץ, אך זו גם העונה היקרה ביותר מבחינת מחירי טיסות, מלונות ועומס באטרקציות. לכן, העונות המשתלמות ביותר אם משקללים את נושא מזג האוויר לצד המחירים ועומס התיירים, הן עונות המעבר – האביב והסתיו.

 

מלונות להמונים בכל הרמות

דבר נוסף אשר הופך את אמסטרדם לכל כך ידידותית לתיירים, הוא המגוון הרב של מקומות הלינה שיש לעיר היפהפיה הזאת להציע. כך שתוכלו להתאים את מקום הלינה לאופי הטיול המועדף עליכם, אך גם לברור את מקומות הלינה בהתאם לתקציב מוגדר מראש, במסגרתו תוכלו וודאי למצוא מקומות בדרגות אירוח שונות.

יש בעיר אמסטרדם מלונות מומלצים רבים, וביניהם תוכלו למצוא מלונות החל מדרגת כוכב אחד וכלה ב-5 כוכבים, זאת לצד הוסטלים מצוינים וגם בתי דירות עם דירוג גבוה בקרב המבקרים. אם חשקה נפשכם במלון עם שירות טוב, מיקום אטרקטיבי וחדרים מאובזרים היטב, הרי רשימה קצרצרה שתסייע לכם לבחור.

 

איפה מומלץ להתארח?

  • הנס ברינקר אמסטרדם – אכסניה בדירוג של כוכב אחד הנמצאת בלב העיר ותענה היטב על הצרכים של מי שמוכן ללון במקום צנוע ובלי מתקנים יוקרתיים – תרמילאים, סטודנטים ומי שמטייל בגפו ומעוניין במקום לינה בתקציב נמוך. במקום ישנם חדרי יחיד בסיסיים וחדרים משותפים, כולם מעוצבים בצורה מודרנית והאווירה במקום צעירה וקלילה.
  • סטיי אוקיי אמסטרדם סטדסדואלן – הוסטל נוסף אשר מתאים גם למשפחות ומציע חדרים משותפים במיקום מצוין במרכז העיר ובמרחק הליכה קצרצר מהאטרקציות המרכזיות. מדי בוקר מוגשת במקום ארוחת בוקר טובה ובערבים נפתח בר משקאות תוסס וכיפי. בנוסף, לרשות האורחים טרקלין מרווח עם שולחן ביליארד וטלוויזיה משותפת.
  • מלון רהו – מלון 3 כוכבים עם דירוג מעולה, מיקום מצוין וחדרים מפתיעים ביחס למחיר. המלון עצמו נמצא במבנה עתיק ששימש בעבר בין היתר כאולם תאטרון ועבר הסבה למקום החדשני הנמצא בו כיום, עם ניסיון מוצלח לשמר חלק מהאלמנטים העתיקים ולשלבם כחלק מהעיצוב המיוחד. בחדרים טלוויזיה, חדר רחצה ומקרר קטן ושהות כוללת גם ארוחת בוקר.
  • פארק פלאזה ויקטוריה מלון 4 כוכבים המציע לאורחיו תמורה טובה ביחס למחיר ומיקומו המצוין – חדרים מוארים המעוצבים בטוב טעם וכוללים מיזוג אוויר, טלוויזיה, פינת קפה וחדר רחצה מפנק ומתקנים נוספים להנאת השוהים בו כמו בריכה מחוממת, מתחם ספא, סאונה לוהטת וחדר כושר מאובזר היטב.
  • אמסטרדם גרנד הוטל קרסנפולסקי – מלון 5 כוכבים מפואר ואלגנטי במיוחד הנחשב לאחד מהמלונות הטובים ביותר באמסטרדם. הוא מציע לאורחיו חוויית אירוח יוקרתית עם תחושה אישית חרף גודלו, חדרים מרווחים עם רצפת פרקט, חדר רחצה מודרני ומיטה מפנקת במיוחד. במקום ישנה גינת חורף מרהיבה ומדי בוקר מוגשת לאורחים ארוחת בוקר מצוינת.

בהצלחה ושהות מהנה!

אמסטרדם

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תיירות
מיטה זוגית
הריביירה (הכמעט) צרפתית

מה שטוב למיליון צרפתים, בוודאות טוב גם לנו. אימצנו קרואסון ומקרון, אימצנו גבינות ויין, מוטב שנאמץ עוד דברים. אבל

חוף ים
היי דרומה למפרץ

נואיבה היא אחת העיירות בסיני האהובות מאוד על ישראלים עוד משנות ה-70, כאשר היתה של ישראל ושמה היה "נביעות".

מפת אירופה
הערים הכי שוות באירופה

כמו בכל פעם שסוף סוף אתם בברייק מהעבודה, והצלחתם לחסוך מספיק כסף בשביל לארגן לעצמכם בריחה קטנה לאירופה, אתם

חוף בר
איפה מומלץ לישון בפוקט?

פוקט הוא האי הגדול ביותר בתאילנד (543 ק"מ מרובע). האי נמצא במערב תאילנד כ-860 ק"מ דרומית מבנגקוק. פוקט הוא