נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

מנעולנים ממה להיזהר

מנעולן ראשית

מה קורה במצב בו נתקעתם מחוץ לדירה, או אבדו לכם המפתחות ואתם צריכים להחליף מנעול או אפילו אתם סתם מעוניינים לשפר את אבטחת הדירה שלכם ולמנעול ללא מפתח כמובן שתרצו להתקשר למנעולן שיעזור לכם בכל המקרים הנ"ל. משום שכל העבודות האלה הן עבודות עם רף רגישות מסויים חשוב שתדעו ממה להיזהר כשאתם מזמינים מנעולן אליכם לדירה.

 

ממה אתם צריכים להיזהר כשזה נוגע למנעולנים

אנשים המתחקים למנעולנים

קיימים לא מעט אנשים העוסקים צורה הגונה וישרה בעסקי המנעולים, אבל מכיוון שזה תמיד נוגע בצורה כל כך ישירה בביטחון שלכם תמיד יהיו כאלה שירצו לנצל את המצב ויתחקו למנעולנים מהימנים ומקצועיים, אפשר לבדוק את המקצועיות שלהם ע"י חוות דעת של אחרים, אתר האינטרנט שלהם או לבחור מנעולן מתוך אתר בו יש מגוון רחב של סוגי מקצועות ככה תוכלו לדעת שמי שבחרתם הוא לא זייפן.

נואשות לעזרה

ננעלתם בחוץ זה לא נעים וכיף והרצון שהסיוט הזה יגמר הוא בדיוק הבעיה כשבוחרים איש מקצוע, לכן גם אם אתם נואשים לעזרה, תקועים כמה שעות בחוץ אל תתפשרו על מנעולן שאתם לא מכירים.

לא לסמוך על גוגל

גוגל הוא המנוע חיפוש הגדול ביותר בעולם ואנשים רבים מניחים שאם מישהו מפרסם את עצמו בגוגל הוא כנראה בנאדם מקצועי ואמין, הבעיה העיקרית היא שכולם היום יכולים לפרסם את עצמם בגודל, מה עושים במצבים כאלה? בדקו אם לאותם בעלי מקצוע יש גם תעודה שמגבה את מקצועיותם וכך תוכלו לדעת שהבנאדם המדובר הוא באמת מי שהוא. כמו כן אין כמו חיפוש מפה לאוזן שזה החיפוש הטוב ביותר ובעל המידע האמין ביותר מפי אנשים שאתם כבר מכירים.

הצעת מחיר

מצאתם מנעולן שעונה על דרישותיכם, כאשר מנעולן נותן לך הצעת מחיר בטלפון, וודאו שאתם שואלים אותו לגבי עלויות נוספות. האם הצעת המחיר כוללת מס במחיר ? כמו כן, האם יש הנחות זמינות, למשל לגיל הזהב או הוותיקים? האם עמלות נוספות מחוברות לדברים כמו השירות הדחוף או דמי ההגעה? חשוב שתסכימו על הסכום הכולל לפני תחילת העבודה וכך תוכלו להיזהר מאנשים רמאים.

רצון לעשות מעבר לנדרש

במידה ואתם צריכים לשכפל מפתח, להתקין מערכת אבטחה חדשה או המפתח שלכם נתקע במנעול אתם צריכים להבין טוב טוב מה הבעיה ובמה מדובר, ככל שתדעו יותר ככה תוכלו להעריך אם הבנאדם שמולכם הוא רמאי שרק מנסה למכור לכם דברים שאתם לא צריכים או האם לעבודה שלו יש ביסוס אמיתי ואתם אכן צריכים אותה.

לסיכום, יש הרבה ממה להיזהר שמחפשים בעל מקצוע, במיוחד מקצוע כמו מנעולנים שהם עובדים עם האבטחה שלכם והמקום שלכם. אנו ממליצים על ריקו מנעולן מהיר ואמין שיעזור לכם במצבי חירום.

מנעולן

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת