נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

נמאס לי לסחוב בקבוקי מים גדולים מהמכולת – מה הפתרון הכי יעיל?

מתקן שתייה

בכל שבוע אתם קונים בקבוקי מים, מרימים, סוחבים אותם הביתה ומוציאים על כך לא מעט כסף? ישנה גם אפשרות אחרת זולה ויעילה יותר – על כך במאמר הבא.

 

מרימים לחיים עם ברי המים

הקץ לסחיבת הבקבוקים מהמכולת והמחירים הגבוהים. ברי מים הם הדבר הבא למרות שהם קיימים כבר יותר מעשור. עם זאת, בכל שנה החברות השונות מחדשות את הדגמים, העיצובים והפונקציות שלהם ומציעות מבצעים אטרקטיביים ומסלולים משתלמים. באתר https://www.smartcut.co.il/tami-4 תוכלו למצוא הצעות של מסלולים שונים אותם מציעה חברת תמי 4 השולטת כיום באיכות המים וברי המים הטובים והמשתלמים ביותר. ברי המים מתאימים גם למשרדים, עסקים וכמובן לבתים. ניתן לחסוך בעלויות כי הם מספקים פתרונות לא רק של מים קרים אלא אף של מים חמים ומים מוגזים. החיסכון בקומקום חשמלי ובקבוקי סודה בצירוף בקבוקי המים אותם קונים במכולת הוא אדיר וגם לא צריך לסחוב.

 

מים טהורים ומסוננים

בברי המים יש סנן אותו יש להחליף כל חצי שנה. כאשר בוחרים במסלול הכל כלול, מקבלים שירות ואחריות הכוללים החלפת סנן ופילטר, שירות תיקונים ובחירת דגם הבר המתאים לכם ביותר. בנוסף, כאשר בוחרים במסלול לתקופה ארוכה, גם העלויות החודשיות על האחריות והשירות פוחתות. ניתן לבחור בדגמים עם מגש מתקפל, אפשרות למזוג מים ישירות לסיר ולמילוי בקבוקי ליטר בלחיצה אחת. דגמים כאלו כוללים מערכת סינון איכותית בשילוב נורות UV שגורמות למים להיות בריאים ואיכותיים יותר. ישנם אף דגמים עם שליטה מרחוק על ידי הבלוטוס לצורך פעולות הרתחה ועוד עם מערכת טיהור מתקדמת. הדגם הנפוץ ביותר הוא הדגם המשפחתי שכולל את רוב הפונקציות האחרות.

 

בחירת בר המים האידאלי

כאשר בוחרים בבר מים יש לעשות את השיקולים מבחינה פונקציונאלית, עיצובית ותקציבית. כלומר, לבחור בבר מים המתאים מבחינת העיצוב, הצבע והצורה למטבח שלכם. לבחור בדגם הנוח ביותר שישרת אתכם על פי הצרכים. בין אם זהו בר שיש בו גם פונקציה של סודה ובין אם הוא עם שלט רחוק. ברגע שזה עונה על הצרכים שלכם, אל תהססו להזמין. ולבסוף, יש להפעיל את השיקול הכספי. השוואה בין ברי המים השונים תאפשר לכם כצרכנים לקבל הצעות ומבצעים שונים ולהחליט. טיפ קטן: ככל שתנהלו משא ומתן עם חברת ברי המים, תוכלו להוזיל עוד את המחיר החודשי ואף לקבל במתנה שירותי אחריות כמה חודשים בחינם.

 

ברי מים קלאסיים

חברות ברי המים הן רבות ומציעות כל מיני אופציות חדשניות כמו צג דיגיטלי, תאורת לד, לחצנים משוכללים, יכולת שליטה מרחוק ועוד. למרות זאת, בר המים הקלאסי הוא המומלץ והחסכני ביותר, כי מה כבר ביקשנו? מים קרים, מים חמים ולא לסחוב בתדירות בקבוקים מהמכולת.

 

בקבוקי שתייה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא צרכנות
עידן הדפוס
עידן הדפוס בשנת 2020 – חוות דעת

מהפכות בעולם הדפוס כיום אנו רגילים לכתיבה במחשב נייד, הקלדה בסמארטפון, הדפסה בכמויות גדולות ובמדפסות משוכללות. למען האמת לא