נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

סלון או מיטה – למה להתפשר על אחד מהם כשאפשר גם וגם

מיטה וסלון באותו חדר

בעת מעבר לדירה חדשה או לאחר שיפוץ, רובנו רוכשים רהיטים חדשים ומעצבים את הבית לפי הצרכים שלנו.

אך מה קורה אם סתם בא לנו להתחדש בסלון או מיטה חדשה? למה להתפשר אם אפשר להתחדש בשניהם?! המאמר יספק טיפים – איך עושים זאת בזול.

 

הטרנד החדש – רכישה זולה באינטרנט

כדי לרכוש גם וגם ועדיין להישאר עם מזומנים, תוכלו לשנות את הרגלי הצריכה שלכם ולהתחיל לקנות רהיטים באינטרנט. החנויות המקוונות לריהוט בישראל בעלות שפע רחב ומגוון של ריהוט לבית במחירים משתלמים.

אם עד היום שוטטתם בחנויות הרהיטים בערים מרכזיות כדי להוזיל עלויות, או רכשתם ביד שנייה ריהוט ושיפצתם אותו, זה הזמן לשוטט במקום אחר, לרכוש חדש ובזול.

המחירים באינטרנט זולים ב-30% ממחירי החנויות הרגילות ומציעים את אותם הרהיטים ולעיתים אף רהיטים שאין למצוא בחנויות הרגילות. אוליווד חנות רהיטים אינטרנטית מציעה חדרי שינה, ספריות, ארונות וכד' בזול ובאחריות. ולא רק המחיר הוא בראש סדר העדיפויות, גם האיכות חשובה לא פחות.

 

אל תתפשרו על האיכות

ישנה אמרה לפיה אם קונים בזול משלמים ביוקר – לא במקרה הזה. איכות הרהיטים בחנויות המקוונות היא באותה איכות כמו בחנויות רגילות.

חומרי הגלם הם בדרך כלל מעץ מלא כמו: אלון, אגוז, אורן וכד' או עץ סנדוויץ' עם ציפוי פורמייקה.

ניתן לשלב ריהוט בו חומרי גלם שונים כמו: בסיס מעץ למיטה עם רגלי מתכת או מיטה עם ברזל מפורזל ומסגרת מעץ.

כמו כן, הריהוט מעוצב בסגנונות שונים וניתן לרכוש בדרך זו כל סגנון בו תבחרו, מארונות הזזה ועד לספריות ומסלון ועד למיטה. חנות אינטרנטית לריהוט אמינה תפרסם תמונות של הריהוט מזוויות שונות כדי לבדוק את הרהיט מכל כיוון.

 

בגלל המבצעים

סיבה נוספת לרכישה של גם וגם היא המבצעים האטרקטיביים שרצים בחנויות הרהיטים המקוונות.

ישנן הנחות ומבצעים שלא תמצאו בחוץ. כאשר מציעים למשל חדר שינה קומפלט אתם מקבלים במחיר גם מיטה זוגית, גם שידות וגם ארון בגדים.

ברכישת סלון קומפלט תקבלו גם ספות, גם שולחן וגם מזנון. כאשר קונים סט קומפלט המחיר יותר זול ומשתלם. בנוסף, יש לעיתים מבצעים של 1+1 ולכן כדאי לעקוב. אחת הסיבות למבצעים היא התחרות בין חנויות הריהוט האינטרנטיות שמורידות מחירים בעקבות זאת.

 

סלון הנפתח למיטה

דרך אחרת שאינה מתפשרת היא לרכוש סלון הנפתח למיטה. כאשר המטרה שלכם לארח והדירה שלכם קטנה זהו פתרון מצוין.

יש לקחת בחשבון שסלון כזה יעלה יותר מסלון רגיל, אך מכיוון שלא רוכשים בנוסף מיטה, העלויות יורדות. כמו כן, המיטה והסלון נוחים, בעיצובים שונים ומשתלמים במחיר. מומלץ לעשות השוואת מחירים כיוון שבשל ריבוי המבצעים ניתן למצוא גם מיטה וגם סלון בנפרד, זולים יותר מסלון הנפתח למיטה.

 

הגדירו תקציב מראש

לא משנה אם תחליטו לרכוש מיטה וסלון או רק את אחד מהם, חשוב לדעת שתוכלו לעמוד במחיר גם אם הוא זול.

לפיכך, לפני השוטטות בחנויות הרהיטים המקוונות, עליכם להגדיר את התקציב שלכם. לעיתים תמצאו משהו שעולה קצת יותר ולכן חשוב לא לחרוג מהתקציב.

קחו בחשבון גם את עלות ההרכבה וההובלה של הרהיטים כדי שלא יהיו הפתעות.

התשלום באינטרנט יכול להתבצע גם ב-10 תשלומים ללא ריבית ולכן העסקה כדאית. חשוב שהאתר לתשלום של החנות האינטרנטית יהיה בטוח ומוצפן. לסיכום, קנייה בחנות רהיטים מקוונת היא בטוחה כאשר החברה אמינה. יש להשוות מחירים ולקבל אספקה מהירה ואחריות לפחות לשנה.

 

סלון ומיטה ביחד

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה