נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עוד מעט החורף: איך שומרים על הבית חם בחורף?

חימום הבית

לא כולם אוהבים את החורף הקר. כדי לתפקד בחורף ולהרגיש נעים לשהות בבית, חשוב לדאוג מראש לחימום הבית כנדרש. קיימים מגוון פתרונות לחימום הבית. כאן ריכזנו עבורכם מגוון פתרונות, כדאי שתכירו אותם ותבחרו את המערכת המתאימה לחימום הבית שלכם.

 

הפתרון היעיל ביותר = רדיאטור חימום

תוכלו לקנות רדיאטור נייד לחימום חדר. לא אליו הכוונה כאן. הפתרון היעיל הוא רדיאטור הנתלה על קיר החדר באופן פשוט וקל. כדאי להתקין רדיאטור חימום מובנה בקיר הבית וכך ליהנות מחימום חדר יעיל וחסכוני. חשוב לרכוש רדיאטור מחברה בעלת מוצרים איכותיים ואמינים. כאן ריכזנו עבורכם את הסיבות לביקוש הגבוה לרדיאטור חימום דווקא.

 

היתרונות של רדיאטור לחימום הבית

  • צריכת אנרגיה מופחתת – רדיאטור מובנה חכם מאפשר שילוב מערכת בקרה המאפשרת שליטה על רמת הטמפרטורה בחלל החדר. ניתן להתאים בקלות את רמת החימום הנדרשת בחדר ולקבוע מראש מה תהיה הטמפרטורה בכל חדר בנפרד.
  • התאמה מדויקת של הטמפרטורה – ברגע שהתקנתם רדיאטור חימום בכל חדר, אתם יכולים לשלוט על רמת הטמפרטורה בכל חדר בנפרד. כך שבחדר אחד יהיה חם יותר ובאחר פחות, בהתאם לצורך שלכם.
  • התקנה פשוטה – קיימים מגוון פתרונות יעילים לחימום הבית כמו מערכת חימום תת רצפתי או מערכת הסקה מרכזית, אך התקנה של רדיאטור היא ההתקנה הפשוטה ביותר. היא לא מצריכה הסרת ריצוף או עבודות שיפוץ שונות, היא ניתנת לביצוע באופן קל ומהיר. היא מתחברת למערכת החשמל הביתית והרגילה ואין צורך בשילוב מערכות שונות להטמעת השימוש ברדיאטור.
  • רדיאטור המאפשר חימום מהיר של החדר – תוכלו בקלות למצוא מגוון גדול של רדיאטורים, בחרו רדיאטור המשלב שתי שיטות חימום של הקרנת חום והסעת חום, כך תוכלו לחמם את החדר במהירות, בטמפרטורה יציבה.

 

מערכת חימום תת רצפתי = הפתרון היקר יותר

ניתן לשלב את יתרונות הרדיאטור יחד עם יתרונות חימום תת רצפתי ולהתקין מערכת לחימום תת רצפתי הפועלת באמצעות חשמל או מים. למערכת כזו ישנם יתרונות רבים. אך החיסרון המעיב עליה היא ההתקנה המורכבת המצריכה הסרה של כל הריצוף. מסיבה זו ההמלצה היא כבר בעת בניית בית או שיפוצו, להשקיע בבידוד טוב ולשלב מערכת חימום יעילה כמו מערכת חימום תת רצפתית או רדיאטור לחימום כל חדר בנפרד.

 

איך בוחרים מערכת לחימום הבית?

בבחירת פתרון לחימום הבית, חשוב להתייחס גם לשיקולי תקציב, אך לא רק אליהן. הפנייה לחברה אמינה בעלת אחריות על המערכות המותנות על ידה היא קריטית. יחד עם זאת, חשוב לבדוק את יעילות כל מערכת בהתאמה לצרכי הבית שלכם.

לא כל מה שיתאים לחברכם יתאים גם לכם. ההמלצה היא להיעזר באנשי מקצוע מומחים בתחום שיבדקו את דרישות השטח אותו אתם מעוניינים לחמם כדי להתאים לכם פתרון מושלם מבין הפתרונות הקיימים לחימום הבית.

חימום הבית

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה