נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

עוקבים באינסטגרם – איך זה באמת עובד

אינסטגרם

עוקבים רבים באינסטגרם הוא חלומם של צעירים ועסקים רבים שרוצים להיחשף, לפרסם ולשווק את עצמם ואת השירותים שלהם. המאמר הבא יסביר איך זה באמת עובד.

 

קידום ומיתוג באמצעות האינסטגרם

כאשר מדובר על עסקים המטרה היא אחת – למכור כמה שיותר, לשווק ולקדם את העסק. באמצעות הרשתות החברתיות ובעיקר האינסטגרם יותר ויותר עסקים פותחים דפים עסקיים ומפרסמים את המוצרים והשירותים שלהם. כאשר הקהל הרחב מחפש במנוע החיפוש של גוגל מוצרים ושירותים מסוימים האלגוריתם של האינסטגרם מזהה זאת ומקפיץ את הפרסומים הרלוונטיים לאותם אנשים המשתמשים גם בפלטפורמה זו. העובדה שגוגל מקבל עלינו מידע רב הוא יתרון עבור העסקים שמעוניינים למכור באינסטגרם. ביחד עם זאת, התכנים שאותם עסקים מעלים לאפליקציה חייבים להיות עשירים ומעניינים כדי שיצטרפו אליהם עוקבים, בין אם מפרסמים אותם כפוסטים ובין אם כסרטונים או תמונות. העובדה היא שכשיש יותר עוקבים יש יותר לקוחות פוטנציאליים והעסק מתחיל למכור ולחשוף את עצמו ליותר ויותר קהלים. אך מה קורה כשהעסק חדש ואין לו עדיין מספיק עוקבים?

 

מי אמר שאי אפשר לקנות עוקבים?

קניית עוקבים באינסטגרם מאפשרת לעסקים מתחילים לקבל דחיפה קטנה על מנת שיפרסמו וימתגו את העסק שלהם. במחיר מינימלי קונים עוקבים בכמות מסוימת ומתחילים לשווק. העוקבים הקנויים משפיעים על העוקבים הפוטנציאליים לעקוב מכיוון שהם רואים שלעסק יש כמות גדולה של עוקבים. לתופעה זו קוראים תופעת העדר. העוקבים מצטרפים כשיש עוד עוקבים שמתעניינים במוצרים. בנוסף, כאשר האלגוריתם של האינסטגרם מזהה כמות גדולה של עוקבים, גם אם נקנו, הוא מעלה את הפוסטים לפיד של משתמשים נוספים שהם למעשה העוקבים הפוטנציאליים. אך לא רק העסקים מרוויחים מזה. צעירים רבים שרוצים להפוך למשפיעי רשת או שהסרטונים שלהם יהפכו לוויראליים קונים עוקבים והופכים בין לילה למפורסמים. עם זאת, יש לתחזק את הפרופיל בין אם הוא עסקי ובין אם הוא פרטי ולהקפיד להעלות תכנים לפחות 2-3 פעמים ביום.

 

האם קניית העוקבים היא אמינה?

חשוב לדעת שקניית עוקבים אמינה רק עם קונים אותם ממשתמשים פעילים ואמיתיים. לאלגוריתם של האינסטגרם יש יכולת לזהות מתי העוקבים מזויפים ומתי הם אמיתיים. כאשר למשתמשים אין כלל פרופיל באינסטגרם או שהם כלל לא פעילים, הזיוף ברור. ברגע שאלו משתמשים אמיתיים, האלגוריתם יחשוף את הפרסומים לעוקבים נוספים שאותם באמת רוצים כעוקבים. לפיכך, כשקונים עוקבים חשוב לקנות אותם מחברה אמינה ואחראית המוכרת רק עוקבים אמיתיים ואיכותיים. חברה מקצועית וטובה היא חברה שאף תשמור על הדיסקרטיות ותצפין את שמות הקונים. תוכלו לקנות עוקבים מהארץ ומחו"ל או לקנות חבילות הכוללות גם לייקים ותגובות כדי שתהיה אינטראקציה עם העוקבים ותנועה בפרופיל. מבחינת האלגוריתם של האינסטגרם לאינטראקציה יש חשיבות רבה על מנת שהוא יעלה את הפוסטים לעוקבים נוספים.

 

אפליקציה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מכשירים דיגיטלים
איך בונים אתר לעסק?

בשנת 2022 אתר לעסק הוא כבר לא משהו שאתם יכולים לוותר עליו. בתור בעלי עסקים, פרסום ושיווק הם הדברים