נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פודקאסטים מובילים בתחום הקסמים והבידור

מיקרופון באולפן

כאנשים סקרנים אנחנו אוהבים לצרוך תוכן מעניין, וככל שהוא מרחיב את האופקים שלנו ותורם לנו ידע חדש כך יותר טוב.

אחד מתחומי העניין המתעצמים כיום הוא תחום הקסמים על כל ענפיו השונים: אמני חושים הפכו לכמעט כוכבי רוק, כאשר הם מופיעים בכל העולם על במות גדולות וסוחפים אחריהם מעריצים ואנשים המנסים להתחקות אחר הדרך בה אמני חושים מצליחים לעשות אקטים יוצאי דופן.

 

פודקאסטים ותוכן על תחום הקסמים

כמו תחומי עניין אחרים שצומחים בעולם, גם בתחום הקסמים אנחנו רואים התעניינות גוברת שכתוצאה ממנה נוצרים תכנים מרתקים על קסמים.

פודקאסטים שונים בארץ ובעולם מתעסקים בקסמים, כאשר ישנם פודקאסטים שהנושא העיקרי שלהם הוא קסמים. הבאנו בפניכם כמה דוגמאות מומלצות מהעולם:

 

Vanishing inc. Podcast

פודקאסט במהלכו כל שבוע מרואיין קוסם או אמן חושים מוביל אחר. הפרקים הם באורך של 30 דקות, בהם מתעסקים בקסמים עצמם וברכיבים המרתקים ביותר שלהם.

 

Mark Rosewater's Drive to Work

פודקאסט שמארק רוזווטר מקליט במהלך הנסיעה לעבודה והנושא הוא כמובן – קסמים. משך הפרקים הוא כחצי שעה ולעיתים ישנם פרקי ספיישל ארוכים, וכל יום שישי מתפרסמים שני פרקים חדשים.

 

The Magic Word

סקוט וולס, קוסם מפורסם ויוצר הפודקאסט שמשחרר בכל שבוע מספר פרקים. בפודקאסט תוכלו להקשיב לקוסמים המדברים על מלאכתם והחוויה של להיות קוסם בעידן הנוכחי.

 

The Business of Magic

מעוניינים להיכנס לעולם הקסמים ועוד לא בטוחים איך לעשות זאת מבחינה עסקית? זה הפודקאסט בשבילכם.

מנחי הפודקאסט הם קן קלי וג'וליאן מאת'ר, ובמהלך הפודקאסט הם חולקים עם המאזינים אסטרטגיות שיווק שונות ושיטות עבודה מוצלחות.

 

ומה מצב התכנים בארץ?

בארץ יותר קשה למצוא תכנים על עולם הקסמים, אך זה אפשרי.

בעיקר ישנם פרקים מסוימים בפודקאסטים שעוסקים בקסמים אך פחות פודקאסטים שלמים שנודעים לעניין. הבאנו מספר דוגמאות לפרקים כאלו:

 

שלושה שיודעים – ספיישל קסמים

בפודקאסט "שלושה שיודעים" מבית כאן – הסכתים הופק פרק שכולו ספיישל קסמים. הפודקאסט המונחה על ידי דודו ארז, אירח את הקוסמים ליאור מנור, אמיר לוסטיג וערן בידרמן לשיחה מרתקת על ההיסטוריה של ענף הקסמים וכיצד קסמים עובדים בעידן היוטיוב.

 

משחק מילים – פרק 43: מסע בין קסמים

פרק המארח את אמן החושים בן קלה. הפרק עוסק במופעי קסמים וסוגיהם השונים ונוגע בסוגיות מרתקות בעולם הקסמים: מה ההבדל בין קהלים במקומות שונים וכיצד אמן חושים מחזיק קהל, היפנוזה, החוקים של התחום וכיצד השפיעה הקורונה על הענף.

 

אמן חושים מהמובילים בארץ

אם אתם מתעניינים בקסמים, אנחנו ממליצים לכם על אחד מאמני החושים המובילים בארץ – ירון זיגי.

זיגי הוא אמן חושים לאירועים ולהופעות פרטיות שהופיע בבמות רבות ברחבי העולם, ומקיים מופעי טלפתיה ומנטליזם יוצאי דופן שמשאירים את הקהל המום – וכל זה מבלי לוותר על הומור וקלילות.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן