נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פורץ מנעולים – לא מה שחשבתם

פורץ מנעולים

ישנם מקומות אשר אנו תופסים אותם כמעין "מקדשים" בהם אין אנו מעוניינים שאיש יבקר ללא הסכמתנו המפורשת. דוגמאות מרכזיות לכך הן הבית הפרטי שלנו, ובמקרים מסוימים גם בית העסק שלנו. כניסה של אדם זר שאינו רצוי למקומות הללו יכולה להיות אירוע מלחיץ ומבהיל מאוד. המחשבה שאדם זר חיטט בחפצים שלנו, וייתכן שאף נשא ונטל פריטים יקרי ערך, עשויה להיות בלתי נסבלת ואף לפגוע בנו במידה רבה. לכן אספנו מספר נקודות עליהן כדאי לתת את הדעת בעת התקשרות עם מנעולן.

 

נעלו את הדלת

במרבית המקרים גנבים או אנשים אחרים שנכנסים שלא לפי הזמנה ובניגוד לחוק, לחללים הפרטיים שלנו, אינם מסתמכים על כך שנותיר את הדלת פתוחה. פורצים יודעים כיצד להתמודד עם דלתות נעולות ולהיכנס כמעט לכל חלל שיבחרו, בדרך כלל תוך כדי שהם גורמים נזק לדלת.

כלומר, למעשה ישנה מעין "תחרות חימוש" בין בעלי הבתים לפורצים. מובן כי ככל ששיטת הנעילה של הבית תהיה מתוחכמת יותר, כך יתקשה הפורץ להיכנס. לכן, אחד מתפקידיו של המנעולן הוא לא רק לסייע לאחר אירוע פריצה, אלא גם להמליץ לכם על דרכים למניעה מראש של הפריצה.

 

מערכות אבטחה

מעבר לבטיחות הפסיבית של הבית שלכם, יש מקום גם להסתייע במערכות בטיחות אקטיביות שיצמצמו את הסיכוי לפריצה לביתכם. מערכות אבטחה אשר מכילות פונקציה המתריעה בעת פריצה לבית או לבית העסק, הן כלי יעיל ונחוץ למי שמבקש למנוע פריצות.

במרבית המקרים מדובר במערכות מבוססות חיישנים המתריעות על כניסה של אדם שאינו מורשה לשטח המוגדר. במצב כזה, המערכת אחראית על יצירת קשר עם גורם אשר יכול לטפל בעניין ולמנוע נזק גדול שיבוצע על ידי הפורצים. נוסף על כן, מערכות מעין אלו בדרך כלל נמצאות בסמוך לפתחי הכניסה לבית ו/או בסמוך לנקודות רגישות בעלות חשיבות יתירה.

 

אבטחת הבית

מנעולן, מעבר לתפקידו הברור כאדם בעל מומחיות בטיפול במנעולים, הוא גם אדם בעל ניסיון רב במיגון מפני פריצות, וכן כזה אשר ראה אירועי פריצה רבים בחייו. כאדם כזה, בכוחו ובידיעתו לשים לב לסוגיות הקשורות למיגון הבית שלאו דווקא קשורות במישרין להיבטים של נעילת הבית.

לדוגמה, מנעולן יוכל להמליץ לכם אילו אורות נכון להשאיר דולקים בבית בעת יציאתכם ממנו ובאילו מקרים. סביר להניח כי נכון להותיר אורות חיצוניים וכן בסמוך לנקודות בהם קיימת נקודת חולשה. בנוסף, מנעולן יוכל להמליץ לכם גם היכן נכון להתקין כספת וכן האם נכון להחזיק כלב כגורם מרתיע בפני פורצים.

 

בחירת פורץ

כאמור, פורץ מנעולים טוב יוכל לסייע לכם במגוון נושאים אבטחתיים, אשר לאו דווקא קשורים במישרין לעניינים הנוגעים במנעולים. לכן, בחירה של פורץ מנעולים מקצועי, אמין ומהימן, אשר מחזיק בידע מקיף ורחב במגוון נושאים אבטחתיים, עשויה להיות עניין בעלת חשיבות רבה.

 

פורץ מנעולים

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בעלי מקצוע
אינסטלציה סניטרית
החלפת כלים סניטריים

בתחום שיפוץ הבית, ההשפעה של שינויים קטנים יכולה להיות באמת טרנספורמטיבית. שינוי אחד שכזה שלעתים קרובות אינו מורגש אך

תיקון צנרת ביוב
כמה עולה תיקון צינור ביוב?

בעיות בצנרת הביוב יכולות להיות סיוט של בעלי הבית, ולגרום לאי נוחות, לסכנות בריאותיות ולנזק פוטנציאלי לרכוש. כאשר מתמודדים

7 טיפים לשפור הכתיבה
7 טיפים לשפור הכתיבה

כתיבה היא מיומנות חיונית המשמשת בהיבטים רבים של החיים, בין אם זה כתיבת מיילים, יצירת דוחות או אפילו כתיבת