נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

פותחים בר בחצר!  4 דרכי עיצוב לבר בחצר

בר בחצר

תמיד חלמתם לפתוח בר משלכם, אבל לחיים היו תוכניות אחרות בשבילכם? הכתבה הזו היא בדיוק עבורכם! הרבה אנשים ברחבי הארץ והעולם מנצלים את החצרות הפרטיות בבתים שלהם לטובת בניית בר ביתי מפנק שהופך את החצר למקום מושלם לאירוח ולאירועים. בכתבה הבאה, תוכלו למצוא 4 רעיונות מומלצים לעיצוב הבר בחצר שלכם שיעזרו לכם לקבל קצת השראה.

 

למה לפתוח בר בחצר?

כל מי שיש לו חצר מספיק גדולה בבית יודע כמה כיף יכול להיות לארח אירועים ומפגשים בחצר הביתית. הקמת בר משלכם בחצר, אם כך, תשדרג בכמה רמות כל מפגש ואירוע חברתי שתארגנו בחצר שלכם ותהפוך את הבית שלכם למקום האידיאלי עבור אירועים, מסיבות וכדומה.

למרבה המזל, הקמת בר בחצר אינה עניין מסובך במיוחד, ואף ניתן לרכוש את כל הציוד שתצטרכו לשם כך במקום אחד. פרטים נוספים ניתן למצוא בכתובת הבאה: bar-d.co.il.

 

במה צריך להתחשב לפני שמחליטים על עיצוב הבר בחצר?

לפני שנתחיל בבחירת העיצוב לבר שלנו בחצר, יש לשים לב לכמה דגשים חשובים. לפי המומחים של עיצוב הכסא והבר, הדבר הראשון אליו תצטרכו להתייחס בטרם בחירת העיצוב המועדף עליכם הוא גודל החצר וכמה אנשים יכולים להיכנס אליה. אם החצר שלכם בעלת מרחב מוגבל יחסית, נעדיף לעצב את הבר בצורה חסכונית במקום שלא תתפוס מרחב רב מדי ותאפשר חופש תנועה לאנשים.

כמו כן, מומלץ לשים לב לחיבורים למים וחשמל בחצר שלכם, שכן אלו הכרחיים אם אתם מעוניינים שהבר שלכם יהיה בעל גישה לברז מים זורמים, ושניתן יהיה לחבר מקררים ומכשירים חשמליים אחרים.

  • להתחבר לטבע: אחת הדרכים הפֹופולריות ביותר לעיצוב הבר החדש שלכם בחצר הוא להתמקד בעיצוב שמחובר לטבע. על פי גישה זו, נרצה להתאים את הבר שלנו לחצר, ולא להפך. כלומר, ברים בעלי עיצוב טבעי לרוב יכללו ריהוט מעץ או במבוק, עציצים, כסאות מעץ וכדומה.
  • עיצוב יוקרתי: אם הסגנון הטבעי לא מדבר אליכם, ואתם מעדיפים לקחת את הבר שלכם לקצה, ישנם מגוון עיצובים יוקרתיים שיגרמו לבר החצר שלכם להיראות כאילו הוא הגיע הישר מפנטהאוז בשדרה החמישית במנהטן. ישנם מגוון רהיטים יוקרתיים ומפנקים עם ריפודים מעור ושיש שיגרמו לבר החצר שלכם לנצנץ ולבלוט מעל כולם.
  • עיצוב ביתי: דרך נוספת לעיצוב הבר החדש שלכם בחצר היא להתאים את הסגנון של הבר לסגנון העיצוב של הבית בו אתם גרים. כלומר, אם יש לכם כבר רהיטים בעיצוב מסוים בחצר שלכם, או שאתם מעוניינים להמשיך את קו העיצוב הכללי של הריהוט בפנים הבית, תוכלו לבחור דלפקים וכסאות שיתאימו לסגנון העיצוב המועדף עליכם כמו כפפה!
  • עיצוב בטעם של חו"ל: אנשים רבים מעוניינים לצבוע את הבר שלהם בחצר בצבעים שלא רואים כל יום. ניתן לעצב את הבר שלכם בחצר בהשראת סגנונות עיצוב מרחבי העולם, כגון עיצוב אסיאתי או טרופי.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה