נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

5 פריטים שישדרגו את הגינה שלכם מקצה לקצה

בית

כל הישראלים חולמים על בית עם גינה, במיוחד כיום לאחר הסגרים שהוטלו בזמן מגפת הקורונה. גינה היא תוספת עצומה לבית ויש לה פוטנציאל גדול מאוד להפוך למקום הבילוי האולטימטיבי יחד עם המשפחה והחברים. מצד שני הגינה יכולה להפוך גם לאזור מוזנח ומלא בזבל אם לא מטפלים בה כמו שצריך. כדי להפוך את הגינה שלכם לאזור נעים, מטופח ומזמין ולכזה שתמיד יש בו מה לעשות אנו ממליצים לכם בחום לשדרג אותה בעזרת כל מיני מוצרים בסיסיים. השדרוגים הללו ללא ספק יהפכו את הגינה שלכם ללב הפועם של הבית וכך תנצלו אותה בצורה המקסימלית.

 

הפריטים שישדרגו את הגינה שלכם:

לאחר שהתייעצנו עם אנשי המקצוע המעולים של אמן העץ הרכבנו עבורכם רשימה של 5 פריטים שישדרגו באופן משמעותי את הגינה הביתית שלכם. כמובן שאפשר, ואף רצוי לשלב בין כמה מהם ולא חייבים להסתפק אך ורק בפריט אחד מהפריטים המופיעים ברשימה הזו:

 

מחסן

מחסן בגינה הוא דרך מעולה לאחסון דברים שונים שלא רוצים לאחסן בבית כמו אופניים, כלי גינון, חפצים ישנים שלא רוצים לזרוק ועוד. מחסן גינה הוא תוספת פונקציונלית חשובה. כך תוכלו לפנות את הבית מחפצים שאינם בשימוש, ומצד שני הם לא יהיו זרוקים בחצר ולא יגרמו לה להיראות כמו מזבלה.

 

בית עץ לילדים

בית עץ לילדים שייבנה בגינה יהפוך למקום משחקים נהדר. בית עץ בגינה יוציא את הילדים מהמסכים השונים בהם הם שקועים כמעט כל היום והם יוכלו לבלות בו שעות ארוכות. בית העץ יספק לילדים תעסוקה ויגרום להם לפתח יצירתיות ודמיון. כמובן שהם גם יוכלו להזמין חברים שייהנו יחד איתם.

 

פרגולה

פרגולה מעץ היא ללא ספק אחת התוספות הפופולריות ביותר בישראל לגינות הביתיות. פרגולה יכולה לשמש אותכם כסוכה קלה להקמה בחג הסוכות, אך כמובן שאתם לא בונים אותה רק בשביל שבוע אחד בשנה. ברוב אזורי הארץ מזג האוויר נעים יחסית בשעות הערב כך שתוכלו להזמין חברים ובני משפחה ולשבת יחד איתם בפרגולה.

 

דק

דק הוא ריצוף אסתטי ואיכותי מאוד, עם השנים הדק הופך לפופולרי יותר ויותר ואפשר למצוא אותו בגינות רבות. הדק יכול לכסות חלק מהחצר או להיבנות סביב בריכה דק מספק לכם חלק מרוצף ונוח מאוד לישיבה בחצר הפתוחה, והוא אידיאלי לאירוח.

 

פינות ישיבה

אם יש לכם חצר כדאי לנצל אותה כמובן. פינת ישיבה בחצר הופכת את הישיבה בחצר למהנה ונוחה. פינת ישיבה יכולה לכלול כסאות, נדנדה, פינת זולה, או כל מה שתרצו.

 

לסיכום

חצר היא ללא ספק תוספת משמעותית מאוד לבית, אבל כמו כל דבר צריך לטפח אותה ולהשקיע בה. אם תשקיעו בחצר תוכלו להפיק ממנה הרבה שעות נפלאות של הנאה.

פינת ישיבה

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה