נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

אתם מתים על הקיץ אבל נמנעים משמש? אלו הפתרונות שאתם חייבים להכיר!

פתרונות הצללה

אם אתם לא רוצים לבלות את הקיץ הקרוב רק בחללים סגורים, עכשיו זה בדיוק הזמן הנכון לדאוג לפתרונות הצללה. פתרונות הצללה נועדו לאפשר לכם לשהות במקומות פתוחים גם בימות הקיץ ולא להגיע למצב שבו השמש משאירה אתכם בפנים. כיום ישנם סוגים רבים של פתרונות הצללה, ואנחנו כאן כדי לעזור לכם לבחור פתרון הצללה שעונה על הצרכים שלכם.

 

פתרונות הצללה

כאשר אנחנו מדברים על פתרונות הצללה, חשוב להבין שאין פתרון אחד שמתאים לכל המקרים. כפי שתוכלו לראות כאן cloudshade.co.il. הצללה איכותית היא דבר מורכב, וכדי לקבל אותו אתם צריכים לבחור בעל מקצועי איכותי מהתחום. הצללה טובה מתחילה קודם כל בבחירת פתרון שעונה בצורה הטובה ביותר על הדרישות שלכם, כאשר לפני הכל חשוב לבחון את השטח שבו מתבצעת ההצללה.

 

תנאים מקדימים

הדבר הראשון שעליכם לעשות ברגע שהחלטתם שהגיע הזמן לבחון פתרון הצללה מתאים לסביבה שלכם הוא לבחון את התנאים המקדימים. שיפועים, קירות, מבנים קרובים ומפגעים באזור הם כולם נתונים שאתם צריכים להתחשב בהם כאשר אתם ניגשים לבחירה של פתרון הצללה. פתרון מתאים הוא רק כזה שניתן להתקין אותו בשטח הרצוי.

 

אלו פתרונות קיימים

שלושת פתרונות ההצללה המרכזיים הם פרגולות, יריעות הצללה ומפרשי צל. את הפרגולות אין צרוך להציג. יריעות הצללה אלו יריעות פשוטות שנמתחות על גבי השטח שבו אנחנו רוצים את ההצללה. מפרשי צל אלו יריעות שנמתחות לא בהכרח בצורה אופקית, ולכן הם מאפשרות לנו יחד עם הצללה גם לקבל תאורה ואוויר באופן שהצללה של יריעות קלאסיות לא בהכרח תאפשר לנו.

הגנה מפני השמש

עמידות הפתרון

עוד נתון שאתם חייבים לקחת בחשבון הוא העמידות של הפתרון. לשמש יש כוח רב, ועם הזמן היא עלולה לפגוע בפתרון ההצללה שלכם. אם מדובר על פרגולה, הצבע שלה צריך להיות כזה שלא רק הופך אותה ליפה יותר, אלא גם מגן על העץ של הפרגולה מפני פגיעות השמש. אם בחרתם דווקא ביריעות הצללה או במפרשי צל עליכם לוודא שהם לא עלולים להיקרע גם אחרי זמן רב בשמש.

 

כמה זה עולה לנו

המחיר של פתרונות הצללה משתנה כמובן לפי סוג הפתרון. הפתרון הזול ביותר אלו יריעות הצללה קלאסיות, כאשר המחיר שלהן יהיה בהתאם לגודל היריעה ולסוג החומר שממנו היא עשויה. מפרשי צל יקרים יותר מיריעות, בשל העובדה שהתלייה שלהם דורשת תכנון נכון. פרגולה היא כנראה פתרון ההצללה היקר ביותר בשל העובדה שהיא כוללת בנייה של ממש.

 

לסיכום

אם גם אתם מבינים שלקראת הקיץ הגיע הזמן לבחור פתרון הצללה מתאים לגינה שלכם, הגעתם למקום הנכון. אצלנו תוכלו להנות ממגוון רחב של פתרונות הצללה. בבחירת פתרון חשוב לוודא שהוא מתאים לשטח בו אתם רוצים להתקין אותו מבחינת התנאים הבסיסיים באותו שטח.

חום הקיץ

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה