נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

קידום אתרים לקוסמים ואמנים – דגשים

חפיסת קלפים של קוסם

כן היום ניתן למצוא הכל בגוגל ואם אתה אומן וספציפית קוסם המופיע באירועים שונים ובכן תצטרך להשתלב בעולם האינטרנט על מנת שקהל הצרכנים יוכל בסופו של דבר למצוא אותך. נדבר כאן על דגשים לקום אתרים ונתייחס באופן ממוקד בקוסמים המחפשים לקדם את אתר האינטרנט המשווק את הפעילות שלהם:

 

שיווק בעידן הדיגיטלי

באמצעות העידן הדיגיטלי שהתפתח בעולם ובישראל לאורך השנים האחרונות נפתחו בפנינו אפיקים והזדמנויות רבות לקידום העסק שלנו ברשתות החברתיות העולות ביעילותן על הדרכים המסורתיות של לפני ותחילת שנות ה2000.

היום ניתן לפתוח אתר אינטרנט מקצועי ואף להקים אותו עצמאית ולקדם אותו דרך שלל אפשרויות על מנת שתוכל להביא לקוחות חדשים לקידום העסק שלך בתור קוסם או אומן

 

מה הן האפשרויות העומדות בפניי?

למרות שהקמתי אתר אני צריך לייבא 'טראפיק' (תנועה) של משתמשים לאתר על מנת שיהיה בו ערך. עצם קיום האתר ואיכותו לא יספיקו בשביל שאנשים ממשית יכנסו לאתר ויתעניינו במה שיש לי להציע.

לכן צריך לכוון אותם אלינו ואילו בין האפשרויות:

 

  • פתיחת ערוץ יוטיוב: אם למשל אתה קוסם ילדים, תוכל להעלות תוכן חינמי לערוץ היוטיוב שלך הכוללים מופע שלך בפני ילדים ובני נוער. משתמשים. תוכל לפרסם קישור לאתר האינטרנט שלך בסרטונים כך שצרכני הסרטון שנהנו מהתוכן יוכלו למצוא מידע נוסף עלייך
  • פייסבוק, אינסטגרם: פייסבוק ואינסטגרם אילו אפיקים פופולריים נוספים בהם תוכל לפתוח עמודים ולהעלות תוכן חינמי שמשתמשים עשויים לחפש. לקוסמים ואומנים צריך להיות המון תוכן בדמות סרטונים, תמונות וסיפורים שאנשים רבים ישמחו לצרוך ברשתות החברתיות. בעמוד האינסטגרם/פייסבוק ניתן לשים לינק לאתרכם.

 

קידום אתרים אורגני (SEO)

בין הדרכים הפופולריים לקידום אתרים הוא באמצעות הבאת דירוג האתר שלכם בעת חיפוש פשוט בגוגל אחר קוסם או אומן לאירוע לדירוג הגבוה ביותר שניתן.

בשביל שזה יקרה יש לעבוד על שני דברים עיקריים שזה קישורים חיצוניים המקשרים בחזרה אל האתר שלי מאתרים אחרים ומילות מפתח הנמצאים באתר ושמשתמשים ישתמשו על מנת שלחפש את המבוקש, במקרה שלנו זה קוסם לאירוע.

 

דגשים לקוסמים

 

כלל האפיקים הללו יעילים למרות שישנו דיון פורה בין גורמים שונים מהו האפיק הכי טוב אם לא כולם יחדיו.

בתור קוסמים בעל עסק עליכם לעסוק במחקר של שוק הקוסמים בישראל, לראות מי מוביל בחיפושים בגוגל ומי פופולרי יותר ביוטיוב ובשאר הרשתות החברתיות.

באילו מילות מפתח הם משתמשים ואיך ניתן לקחת מהם השראה ליישום על מנת קידום האתר שלנו.

צריך להבין שאנחנו מתחרים כאן מול קוסמים ואומנים, בישראל ואף באזורים ספציפיים יותר. צריך להבין את השוק, להבין מה צרכנים מחפשים ואיך אני יכול לספק להם מידע ותוכן איכותי שבסופו של דבר יוביל אותם לאתר שלי לבצע פעולה ממשית של הזמנת הופעה או קניית המוצר אותו אני מקדם.

 

שיווק דיגיטלי - אנימציה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא דיגיטל
מכשירים דיגיטלים
איך בונים אתר לעסק?

בשנת 2022 אתר לעסק הוא כבר לא משהו שאתם יכולים לוותר עליו. בתור בעלי עסקים, פרסום ושיווק הם הדברים