נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

האם יש קשר בין טסטוסטרון גבוה לאין אונות? יצאנו לבדוק

חפיסות עם כדורים

ההורמונים שלנו הם אלו שאחראיים על תפקוד הגוף שלנו, ולכן הם אלו שאנחנו צריכים להיות עליהם בבקרה אין סופית.

בין היתר, חוסר בהורמונים מסויימים או עודף בהורמונים מסויימים עלול לגרום לנו לתפקוד קלוקל בזמן חיי היום יום שלנו ובזמן ביצוע פעילויות מסוימות, ולכן חשוב להבין מה ההשפעה של כל אחד ואחד מהם על הגוף שלנו.

במאמר הקרוב נבדוק האם יש קשר בין טסטוסטרון גבוה לאין אונות בקרב גברים, ונשתף אתכם בתוצאות המעניינות שאליהן הגענו בבדיקה שערכנו.

 

מהי בכלל אין אונות?

עוד לפני שנספר לכם האם יש קשר בין טסטוסטרון גבוה לאין אונות, נספר לכם מהי אין אונות. אין אונות היא מצב שבו הגבר אינו מצליח להגיע לכדי זיקפה איתנה, שתוכל לשמש אותו בזמן קיומם של יחסי מין, או בזמן קיום אקטים מיניים שונים. אין אונות היא מצב בעייתי, שגורם לגברים רבים להרגיש תחושות קשות מאוד בחדר המיטות, אך גם מחוצה לו.

אין אונות והביטחון העצמי של הגבר הם שני דברים שהולכים יד ביד, משום שכאשר הגבר סובל מאין אונות, הוא עלול לאבד מבטחונו העצמי בצורה מיידית. אין אונות גורמת גם לרגשות של תסכול, אכזבה ולפעמים אפילו דיכאון, ולכן חשוב לטפל בה בהקדם. אז לפני שנציג בפניכם את דרכי הטיפול השונות, הגיע הזמן שנעסוק בסוגיה שלשמה נתכנסנו כאן היום.

 

טסטוסטרון גבוה ואין אונות – אם כבר אז ההיפך

אז בואו נתחיל לפתור לכם את הסוגייה המרכזית של המאמר הזה: טסטוסטרון גבוה הוא בפירוש אינו הגורם לאין אונות. ברגע שמתקיים מצב של אין אונות, המקור לכך יכול להיות דווקא טסטוסטרון נמוך, ולא גבוה.

הורמון הטסטוסטרון צריך להיות במימונים מדויקים, על מנת שתפקודו של הגבר יוכל להיות תפקוד ראוי בחיי היום יום שלו, ובדגש חזק גם על חדר המיטות.

 

מה עושים עם רמות טסטוסטרון נמוכות?

ברגע שיש בעיות במינון של הטסטוסטרון בגופו של הגבר, הוא יכול לפנות לרופא שלו על מנת שהוא יוכל להמליץ לו על טיפולים להגדלת המינון בגופו, ובהתאם גם להנות מתוצאות בחדר המיטות. הרופא יוכל להמליץ על דרכי פתרון שונות שיוכלו לעזור לגבר להיפרד מאין אונות לנצח, אך קיימת גם דרך הרבה יותר פשוטה לפתרון של העניין הזה.

 

מה אפשר לעשות עם אין אונות?

פתרון נוסף לאין אונות הוא פתרון טבעי, שאותו מציעה חברת אקסטרה סייז. החברה, שאת מוצריה ניתן לראות באתר האינטרנט שלה בכתובת https://www.xtra-size.co.il, משווקת מוצרים טבעיים להתמודדות עם אין אונות, אימפוטנציה, שפיכה מהירה, חוסר חשק מיני ועוד.

החברה מציעה לכם להנות ממוצרים שעשויים ממאה אחוז של חומרים טבעיים, ומאושרים לשימוש, כמובן, על ידי משרד הבריאות הישראלי, אז קדימה, אתם עוד כאן? התחילו להנות מחיי המין שלכם עם אקסטרה סייז!

 

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא למבוגרים