נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שיפוץ חדר אמבטיה: זמנים, כמויות ומחירים

חדר מעוצב

אתם עומדים לקראת שיפוץ אמבטיה, אולי עיצוב חדר רחצה מחדש, ואין ספק שמדובר בתהליך מרגש. יחד עם כל הסידורים והארגונים שיש מסביב, כדאי לברר מחירי שיפוץ אמבטיות, מחירון מומלץ לשיפוץ חדרי רחצה ועוד. יש מידע מקדים וערכתם סקר שוק? סיכוי טוב שחסכתם כסף!

בואו נדבר על שני דברים: האחד הוא שיפוצים בחדר אמבטיה, בעוד שהשני הוא, איך לא, חיסכון בכסף. אתם מעוניינים לשפץ את חדר הרחצה בבית, אך לא מעוניינים לשבור את קופות החיסכון? מבינים אתכם. בעוד שחלק מהאנשים משפצים את חדר הרחצה ככללותו, חלק אחר מהאנשים ישפץ את האמבטיה באופן ממוקד יותר, כמו למשל החלפת כיור, החלפת קרמיקות ועוד. כמובן שבכל מקרה, גודל השפיץ תמיד יהיה כגובה המחיר שתשלמו עליו. Sunshine פתרונות חימום ריכזו עבורכם מידע חשוב בנושא:

 

אז איך חוסכים בכסף על שיפוץ אמבטיות?

קודם כל, מומלץ תמיד לעשות את מחקר השוק הנכון והמקדים. רק ככה תוכלו לחסוך כספים משמעותיים בתהליכים של שיפוץ דירות ושיפוץ אמבטיה. ומה מחקר השוק אומר לנו לגבי מחירים לשיפוץ אמבטיה? עלות שיפוץ חדר רחצה נעה בטווחים רחבים עד כדי כך, שלא ניתן לנקוב במחיר אחיד עבור שיפוץ חדר הרחצה.

יחד עם זאת, בהחלט אפשר לציין כי ניתן לשפץ את האמבטיה באופן נקודתי, שיכלול בדרך כלל החלפות קרמיקה וריצוף, מה שיעלה לכם כ-3,000 ₪ בממוצע. על הדרך, כמעט תמיד עשויים להתגלות כל מיני תיקונים כאלו ואחרים, ככה שבכל מקרה כדאי לשים בצד כ-5,000 ₪ עבור שיפוץ אמבטיה. השיפוץ כמובן לא יהיה שיא הפאר שחלמתם עליו, אבל הוא בהחלט לא יהיה מינימלי. אתם כן תוכלו להנות מאווירה רעננה וחדשה באמבטיה. רוצים להשקיע קצת יותר?

 

כמה תעלה לי החלפת אסלה באמבטיה?

יש באפשרותכם גם לבצע שיפוץ אמבטיות נקודתי של החלפת אסלה. קחו בחשבון, ישנן אסלות יפהפיות ומעוצבות למדי. עלות החלפת אסלה באמבטיה? תלוי מאוד איזה סוג של אסלה. אם תרצו אסלה עם ניאגרה סמויה אצלכם בבית, תוכלו לבחור התקנת אסלה סמויה בעלות של 1,000 ₪ – 4,000 ₪. יחד עם זאת, חשוב לברר מראש מה היא עלות ההתקנה.

בעוד שבמקרים מסוימים רק האסלה עצמה תעלה 4,000 ₪, במקרים אחרים אותם 4,000 ₪ יכללו גם התקנה. חשוב לדעת, התקנת אסלה עם ניאגרה סמויה דורשת לא מעט עבודה בקיר. העבודה בקיר תכלול כמובן את הסתרת הניאגרה וחלקי האסלה התלויה.

 

פתרונות חימום באמבטיה: מה מומלץ?

צריכים ייעוץ נוסף לגבי שיפוצים לאמבטיה? אנחנו אישית ממליצים לכם לקחת בחשבון גם התקנת פתרונות חימום באמבטיה. למשל, תוכלו להתקין מפשיר אדים, מחמם מגבות, רצפה מחוממת לאמבטיה ועוד. תענוג, לא? חמים ונעים!

חברת SUNSHINE כאן עבור ייעוץ נוסף, בהצלחה!

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא לבית ולגינה
תפיסת מכרסמים
לכידת מכרסמים בגינה

כולנו מכירים את הרגע הזה שבו אנו מגלים שיש מכרסם בגינה שגורם להרס של כל הירקות והצמחים שגודלו בזיעה