נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

שלשול וכאבי בטן? כל התשובות במידע נרחב ובלוג על תינוקות

הורים וילד

אין ספק שאם התינוק שלכם חולה זה דבר קשה מאוד.

מדוע מחלות של תינוקות הן יותר קשות מאשר מחלות של אנשים מבוגרים? מכיוון שתינוק לא מדבר אף פעם.

תינוק לא יכול להגיד כואב לי או אני לא מרגיש טוב והדבר היחיד שהוא יכול לעשות זה לבכות.

לכן מחלה של תינוק היא דבר מפחיד וקשה כאחד. אז איך בכל זאת אפשר לראות כי תינוק סובל? אם כן אם התינוק מקיא או משלשל זה סימן שיש לו מחלה.

שימו לב מחד לא צריך לקחת את המחלה בצורה קשה אך מנגד לא כדאי לזלזל בה וכן יש לעקוב אחריה ולראות איך היא מתפתחת.

עליכם להבין כי מחלה של תינוק זה לא משחק ילדים ואת זאת אתם חייבים להבין.

 

התינוק שלכם סובל מכאב בטן? אל תהססו ופנו אל רופא

אז מה אנו צריכים לעשות אם התינוק משלשל, מקיא או שכואבת לו הבטן? התשובה היא שאנו צריכים לפנות אל רופא. כמובן שלא די לפנות אל כל רופא אלא יש צורך לפנות אל רופא ילדים מכיוון שזו ההתמחות שלו והוא ידע כיצד לטפל בתינוק בצורה הטובה ביותר שיש. עליכם לדעת כי לא כדאי להמתין עם הביקור אצל הרופא ועדיף ללכת אליו בכל מקרה וזאת בכדי להבטיח כי התינוק יהיה בריא כמה שיותר מהר. יש משמעות גם לאיזה רופא אתם הולכים וככל שהרופא יהיה יותר טוב כך הטיפול שלו בתינוק או התינוקת שלכם יהיה יותר טוב וזה שווה המון לכל הורה והורה.

 

מה לעשות אם באינטרנט יש מידע אחר ממה שאמר לי הרופא?

היכנסו אל בלוג תינוקות baby2go ושם תוכלו למצוא מידע מקיף על מחלות של תינוקות. על רקע זה עולה השאלה מה אנו צריכים לעשות אם אנו נתקלים במידע שונה באינטרנט ממה שאמר לנו רופא הילדים שלנו? כיום האינטרנט הוא מקור מידע עצום ואפשר למצוא בו מידע על כל דבר כולל מחלות ילדים ולכן זו שאלה חשובה מה לעשות כאשר יש סתירה בין מה שהרופא אמר ובין מה שהאינטרנט אמר. אם כן אנו חייבים לציין כי תמיד אבל תמיד כדאי להקשיב לרופא ולא לד"ר גוגל. הרופא יודע הכי טוב מה טוב לילד שלכם ויש לו את הידע וההכשרה כמו גם הניסיון בכדי לייעץ לכם ולכן כדאי להקשיב לו ולו בלבד.

 

האם כדאי להשתמש בתרופות טבעיות?

עוד שאלה שעולה היא האם כדאי להשתמש בתרופות טבעיות בכדי לטפל בילד שלנו והתשובה היא שרק אם הרופא שלכם המליץ על התרופות הללו כדאי לעשות בהן שימוש. אם אין המלצה של הרופא על תרופה כלשהי לא כדאי לעשות בה שימוש וזה לא נתון בספק.

 

ילד צוחק

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו?

אשווגנדה, הידוע מדעית בשם Withania Somnifera, הוא צמח מוכר ונערץ שמקורו בהודו ובמזרח התיכון. ברפואה ההודית, הידועה בכינויה איורוודה,