נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

התמודדות עם שפיכה מהירה – המתכון המנצח

זוג מתנשקים

שפיכה מוקדמת או שפיכה מהירה הינה תופעה שנייה יותר מהמקובל בקרב גברים ברחבי העולם. רק בכדי לסבר לכם את האוזן, הנתונים מדברים על אחד מכל שלושה גברים שנתקל במהלך חייו בתופעות חוזרות ונשנות של שפיכה מהירה. כיום, הרפואה המודרנית מגדירה בעיה זו כמחלה לכל דבר ועניין, וכיאה לכל מחלה מוכרת אחרת, הומצא פתרון לבעיה זו. בעוד שבעבר התייחסו לשפיכה מהירה כאל משהו חסר משמעות, כיום שוק הפתרונות עבור שפיכה מהירה הולך ומתפתח משנה לשנה. ההתפתחות בתחום זה באה לידי ביטוי במגוון רחב של אפשרויות המוצעות לקהל הגברים הסובלים מן המחלה. לא כל הפתרונות המוצעים כיום בשוק הינם אפקטיביים המבטיחים הצלחה בפתרון הבעיה. לשם כך התכנסו לכתיבת עמוד זה- על מנת לשפוך טיפה יותר אור על הנושא. מעבר למאמר זה, תוכלו לגלוש באתר אקסטרה סייז ולקבל מידע רב בנושא.

רגע אינטימי

מהם הפתרונות המוצעים כיום בשוק להתמודדות עם הבעיה?

כפי שציינו קודם לכן, לאורך השנים התפיסה המקצועית הרפואית בהקשר לבעית השפיכה המהירה השתנתה מספר פעמים. כך לדוגמא בשנים עברו, היה נהוג לנסות ולטפל בבעיה על ידי טיפולים פסיכולוגיים. כיום ניתן להגיד כי הסיבה לצורת החשיבה הזו הייתה אטימות מסוימת לנושא והיעדר חוסר מקצועי בתחום. כיום ישנם מספר סוגי טיפולים המוצעים לגברים שסובלים מסימפטום השפיכה המהירה. כך לדוגמא ישנם טיפולים שמוצעים לגברים על ידי משחה ששמים על איבר המין הגברי. מטרת המשחה הוא ליצור אלחוש מסוים באיזור ובכך להאריך את משך הזמן עד לתהליך השפיכה. טיפולים נוספים אפשריים מתבסס על הצומח מן הטבע. נקודה שכדאי לדעת, היא שרוב קופות החולים בארץ ובאופן כללי בעולם המערבי, ממליצות על שימוש בתרופות מן הסוג הזה כטיפול ומענה לבעיית השפיכה המהירה. ישנם מכונים מסוימים שממליצים על טיפול פיזי: כאשר הגבר מבצע אוננות ומרגיש שתהליך השפיכה מתקרב, הוא חודל מהפעילות ומקשיח את האחיזה על איבר המין. פעולות חוזרות ונשנות כאלה עשויות לסייע ולהאריך את משך חיי השפיכה.

מדוע אנו נתקלים מלכתחילה בתהליכי שפיכה מהירה?

תתפלאו לשמוע, אך ישנן מספר אפשרויות שמוצעות כסיבה לשפיכה מהירה אצל גברים.

סיבה ראשונה היא תורשתית- בהנחה והאבא או הסבא חוו או חווים גם הם מקרים של שפיכה מהירה, סביר להניח שזו הסיבה לכך.

סיבה נוספת היא סיבה פסיכולוגית. בהנחה ואתם נקלעים למצב שבו אין ריגוש במערכת היחסים מסיבה כזו או אחרת- זה יכול להיות הגורם לשפיכה המהירה (או במקרים אחרים לחוסר זקפה).

סיבה נוספת שיכולה להביא לשפיכה מהירה היא תפיסה עצמית של הגבר. אם הגבר תופס את עצמו בצורה שלילית או סובל מחוסר ביטחון במיטה- סביר להניח שזה יביא לשפיכה מהירה או להיעדר זיקפה (כל אדם ותסמיניו הוא).

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא בריאות
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו
מהו אשווגנדה ומהם יתרונותיו?

אשווגנדה, הידוע מדעית בשם Withania Somnifera, הוא צמח מוכר ונערץ שמקורו בהודו ובמזרח התיכון. ברפואה ההודית, הידועה בכינויה איורוודה,