נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

באיזה שלב כדאי להגיש את תביעות ליקוי בניה נגד קבלן?

כל אדם יודע כי קניית בית היא הדבר החשוב ביותר בחיים מבחינה כספית וזאת מכיוון שזו העסקה הגדולה ביותר שנעשה בחיינו.

לכן בקניית בית אנו חייבים לעשות הכול בכדי להבטיח כי לא נקנה חתול בשק וכי נקנה בית ללא ליקויים.

הבעיה היא שפעמים רבות יש ליקויים בבית אך לנו אין דרך לדעת מה הם.

כך יוצא כי אנו קונים בית חדש ומקבלים בית עם פגמים רבים וזו בעיה רצינית.

אם גם אתם קניתם בית חדש וגילתם בו ליקויים אתם חייבים להבין כי אסור לכם להרפות מן הנושא.

מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות אל עורך דין שיתבע את הקבלן אשר בנה את הבית.

קודם כל כמובן יש לפנות אל הקבלן ולראות האם הוא יתקן את הליקויים ללא תביעה ואז אם הוא לא עושה זאת יש לפנות אל עורך דין אשר ייצג אתכם במשפט על ליקויי הבנייה.

 

האם כדאי לי להגיש תביעה לבד?

יש אנשים אשר חושבים שהם יכולים לעשות הכול לבד ועל הדרך גם לחסוך קצת כסף ולכן הם חושבים שהם יכולים להגיע תביעת נזיקין נגד הקבלן ללא עזרה של עורך דין וזו טעות חמורה. עליכם להבין כי בכל תביעה משפטית ובטח שבתביעה נגד קבלן על ליקויי בנייה אנו חייבים לפנות אל עורך דין שיסייע לנו בכך. עליכם להבין כי ללא העורך דין אתם תהיו בבעיה חמורה וספק אם תצליחו לזכות במשפט וזה משהו שאתם חייבים להבין לפני הגשת התביעה נגד הקבלן.

 

שימו לב לניסיון של העו"ד לפני הבחירה בו

כאשר אתם באים לבחור עורך דין ליקויי בניה אתם חייבים להבטיח כי העו"ד יהיה העו"ד הטוב ביותר בשוק. לכן עולה השאלה איך אנו יכולים לבחור עורך דין ברמה גבוהה? אם כן אנו חייבים לציין כי יש משמעות לניסיון של העורך דין וככל שהוא יהיה יותר מנוסה כך הוא יבצע עבודה יותר טובה. לא רק זאת אלא שהניסיון של העו"ד מעיד על כך שהלקוחות מרוצים ממנו ועובדה היא שהוא שרד כל כך הרבה שנים בתחום הנזיקין. הניסיון מעיד על כך כי העו"ד יודע את החומר המשפטי וכך הייצוג שלו יהיה הטוב ביותר ולכן תמיד אבל תמיד כדאי לבחון כמה ניסיון יש לעורך דין לפני הבחירה בו.

 

האם כל עורך דין יכול לסייע לי בתביעת ליקויי בנייה

עליכם לדעת כי בעולם המשפטים יש התמחויות לכל דבר כמו בעולם הרפואה. זה אומר כי לא כל עורך דין יכול לסייע לכם בתביעה כנגד קבלן על ליקויי בנייה וכי רק עורך דין המתמחה בעולם הנזיקין יכול לסייע לכם להגיש תביעה נגד הקבלן. אם העורך דין עוסק בתחומי משפט אחרים מנזיקין הוא לא יכול לסייע לכם בתביעה נגד הקבלן ואת זאת אתם חייבים להפנים.

 

סמל משפטי

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא עריכת דין