נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תכנון חתונה באביב – כל השלבים

חתן וכלה בין העצים

מי מאיתנו מתכנן חתונה באביב ועדיין לא קיבל את כל המידע הכי חשוב? באדיבות צוות המומחים של חברת מאסטר סייל, ריכזנו עבורכם כמה טיפים חשובים לתכנון חתונה בחודשים הנעימים של השנה. מעבר לעניין של השכרת ציוד לאירועים, מה עוד חשוב לדעת לפני היום הגדול?

תכנון חתונה מצריך מהמתחתנים הטריים לא מעט, ואין ספק שהחגיגה בסוף תהיה שווה את זה אם תתכננו נכון את המאורע המשמח. בכדי להפוך את האירוע ל-EXTRA מדהים, קודם כל יהיה מומלץ להתחיל בתכנון של הפרטים הגדולים, בואו נקרא לזה ברמת המקרו.

ברמת המקרו, אתם תערכו רשימה של כל הציוד שאתם צריכים באירוע הקרב ובא. וכשהאירוע מתממש ובא, חשוב להיות מוכנים למשל עם ציוד הגברה וציוד סאונד לאירועים, השכרת מתנפחים אם יש צורך ועוד.

 

החתונה שלכם מקבלת את ה-TWIST הכי חיובי אם מתכננים אותה נכון

האירוע שלכם עומד להיות מתוכנן בדיוק כמו שחלמתם להוציא אותו לפועל, במיוחד אם אתם מקבלים סיוע מקצועי. לרוב, אנשים בוחרים לפנות לסיוע המקצועי של חברות הפקה של אירועים כאלו ואחרים. ישנן חברות אשר מתמחות בהפקותיהן של חתונות באופן ספציפי, כך שאתם מסודרים מהבחינה הזו.

תוכלו לשכור ציוד כמו מוניטורים לאירועים וגנרטורים, מיקסרים של סאונד ועוד. הציוד הנ"ל ישמש אתכם אם תתכננו חתונה באביב בחיק הטבע, למשל.

כידוע, בחיק הטבע יש צורך להתכונן אחרת לגמרי מאשר האופן בו מתכוננים לאירועים בין דלתיים סגורות. אולמות אירועים יצריכו ממכם תכנון מסוים מאוד, בעוד שאירועי חוץ יצריכו ממכם תכנונים אחרים לגמרי.

 

מה עוד מומלץ לקחת בחשבון לפני קיום חתונה באביב?

ואם אנחנו עדיין ברמת המקרו, אז יהיה עדיף כבר בשלבים הראשונים לסגור על חברת קייטרינג שהיא אליפות לכל דבר. בסופו של דבר, אף אחד מאיתנו לא מעוניין להתפשר על המזון באירוע ולא על המנות היוצאות לפני הארוחה העיקרית.

אם תרצו למשל לשכור מכונת מזון לחתונה (כמו מכונת מפלי שוקולד היסטרית), תוכלו לעשות זאת בקליק. אתם יכולים לאתר חברות כמו חברת מאסטר סייל, שמספקות לא רק את השירות של השכרת מכונות מפלי שוקולד לאירועים, אלא גם מספקת את השירות של ניוד המכונה אל מקום האירוע.

 

חתונה מתוכננת – מה ברמת המיקרו? נכנסים לעובי הקורה!

לאחר שסגרתם על לוקיישן לחתונה ודיג'יי לאירוע, צלם חתונות, מכונות מזון ואולי גם השכרת מתנפחים לאירועים, הגיע הזמן לרדת לרמת המיקרו. ברמת המיקרו, אתם תיכנסו קצת יותר לעובי הקורה של הפרטים השונים.

למשל, מי מהאורחים מתכוון באמת להגיע לאירוע ומי לא? המלצה שלנו – ווידוא הזמנות והגעה של אורחים! תוכלו אפילו לחסוך בכסף על מנות הקייטרינג אם תדעו בדיוק כמה אורחים מגיעים! אז שיהיה המון מזל טוב, בהצלחה!

 

מתנפחים בבריכה

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא אירועים
קוסם מקצועי
5 טיפים להזמנת קוסם ילדים

כשזה מגיע לארגון אירוע בלתי נשכח לילדים, הזמנת קוסם ילדים יכולה להוסיף מנה נוספת של פליאה והתרגשות. עם זאת,

הצגות שאת
3 הצגות שאתם חייבים לראות

בתקופה האחרונה אנו שומעים חוות דעת חיוביות רבות מצד מכרים שחזרו מהצגות שונות ברחבי הארץ. עובדה זו גרמה לנו

לופטים
לופטים במרכז הארץ

בתקופה האחרונה עלה הביקוש להזמנת לופטים במרכז הארץ. יש מי שטוענים שהשינויים שהגיעו בעקבות הקורונה גרמו לעלייה בביקוש, בזמן