נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

דרכי שילוח של תכשיטים ברכישה אונליין

יהלום מובחר

רכישות אונליין של מוצרים שונים, הפכו לעניין שבשגרה בשנים האחרונות. אם עד לפני שנים בודדות, עדיין עלו סכומי הרכישה הפרונטאליים מול המוכר על רכישות באינטרנט, הרי שנכון להיום המצב שונה לגמרי. דפוסי הגלישה באינטרנט השתנו, כמו גם דפוסי הרכישות. תרמו לכך לא מעט ההתקדמות של חברות האינטרנט, שהפכו את הגלישה ליציבה ובטוחה, עם מינימום תקלות. עוד תרמו לנושא הזה חברות האשראי, שהפכו לגמישות יותר. נכון להיום ניתן לסגור בקלות עסקאות רכישה בין לאומיות, תוך הימנעות מהצורך ביצירת קשר עם מטה חברת האשראי או עם הבנק של הרוכש. עם השנים הלכו סכומי הרכישה ועלו, וגם האיכות והעלויות של מוצרים הנרכשים באינטרנט עלו פלאים. מהי רכישה באינטרנט ולמה היא עשויה לשנות את  עתידו של העולם העסקי? אילו דרכי שילוח של תכשיטים ברכישה אונליין קיימות, ובאילו כדאי להשתמש? כל התשובות בורות להלן.

רכישה דרך כרטיס

רכישה באינטרנט – מה זה בכלל

רכישה באינטרנט הינה ביצוע פעולת רכישה, כאשר הרוכש נמצא במרחק של אלפי קילומטרים מהמוכר. בעבר הלא רחוק, היו עסקת אשראי בין לאומיות, כמו גם עסקאות אשראי גדולות בישראל, מותנות באישור טלפוני שהתקבל מנציגי חברת האשראי שישבו במוקד שהיה מאויש 24 שעות. נכון להיום, אישור כזה לא נדרש כלל, ואם הוא נדרש הוא מתקבל במהירות יחסית. "תעודת הזהות הבנקאית" של הלקוח, כמו גם נתונים אחרים הנוגעים לו, חשופים בפני הגורמים האמונים על האישור, כך שלרוב הוא מתקבל בתוך שניות. בעסקאות מסוימות אמנם נדרש אישור פיזי עדיין, אבל מדובר בעסקאות גדולות או לחילופין בלקוחות שעברו את מסגרת האשראי שלהם.

שרשרת יהלומים משלוח חינם באינטרנט, כמו גם מוצרים רבים אחרים, עתידים לשנות בתוך כמה שנים את העולם העסקי. כבר כעת מתברר שגם עסקים גדולים וידועים. מאבדים לקוחות לטובת האינטרנט. חלק מבעלי העסקים מנסים להילחם בתופעה וחלק אחר מרוצים ממנה ומתאימים את עצמם ואת המבנה העסקי שלהם למהפכה.

דרכי שילוח של תכשיטים

רכישת תכשיטים, ובמיוחד אם מדובר בתכשיטים יוקרתיים, עשויה להתבצע בם היא באינטרנט. עם זאת, ישנן כמה דרכי שילוח של השרשראות. הראשונה – באמצעות חברות משלוחים שונות המתמחות בשילוח בישראל ובשוק הבין לאומי, כדוגמת חברת UPS ועוד. דרך משלוח נוספת היא באמצעות שירותי הדואר, המתממשקים עם שירותי הדואר במדינת היעד ודרך שלישית ואחרונה היא באמצעות חברות משלוחים המתמחות בשילוח בישראל בלבד כמו חברת צ'יטה, רימון משלוחים וHFD.

מדובר בשיטה פחות איכותית, שהיא במידה רבה איטית יותר מהקודמת והסיכונים בה דווקא גדולים יותר. בכל מקרה, אנשי המכס בישראל בודקים את המשלוח, מעריכים אותו ובמקרה הצורך מחייבים את המקבל בסכומי המס הרצויים למדינה והמגיעים לה. למרות המיסוי והסיכונים הכרוכים ברכישות און ליין, מספר הרכישות והסכומים שבהם מדובר רק הולכים ועולים.

אמרת רכישת תכשיטים אונליין – אמרת DIAMOND FACTORY. אם רכישה אונליין של תכשיטים מדברת אליך הרי שזה המקום הנכון עבורך. אנו מציעים מבחר גדול של תכשיטים איכותיים ומוצרי יוקרה אחרים, שיהיו מתנות איכותיות לרגל יום האישה, יום האהבה והזדמנויות אחרות בחיי הזוגיות. כדאי ליצור קשר כבר כעת ולעשות צעד ראשון לחיים יפים ועשירים יותר.

איזה שרשרת יהלומים תתאים לבת זוגתכם למידע המלא כנסו.

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא תכשיטים
איך מנקים כלי כסף
איך מנקים כלי כסף?

כשזה מגיע למוצרים, תכשיטים וכלים מכסף יש המון מידע שכדי לכם להכיר לפני שאתם רוכשים או מטפלים בכלי כסף