נא להקליד בשורת החיפוש את הפוסט שאתם מחפשים.
חיפוש

תעשה עם עצמך משהו: 3 דברים שתוכל לעשות כדי לקדם את עצמך

קורס פסיכומטרי אונליין

נמאס לך לשמוע שאתה לא עושה עם עצמך כלום? קם מאוחר בצהריים, משמין על הספה ונקודת השיא ביום שלך – היא הרגע בו אתה נזכר שעוד נשארו לך במקרר שני משולשי פיצה מההזמנה של לפני יומיים – אם כל זה ועוד נשמע לך מוכר – הגיע גם הזמן שלך חבר, לעשות עם עצמך משהו שייקח אותך ואת החיים שלך קדימה. הנה 3 הצעות שיכולות לגרום לך לקום מוקדם יותר בבוקר.

לא משנה איזה תלמיד היית – אלא מה אתה מוכן לעשות עכשיו

לא כולנו היינו תלמידים מצטיינים, וגם אם היינו כאלה יכול מאוד להיות שציוני הבגרות שלנו הם לא בדיוק הציונים שיתאימו למה שאנחנו רוצים לעשות בחיינו הבוגרים.

תאהבו את זה או לא, אבל במדינת ישראל מבחנים שעשית בגיל 17, עלולים להשפיע עליך ועל המקצוע שלך יותר ממה שנדמה, אז מה עושים? קמים מוקדם ומתחילים עם השלמת בגרויות אונליין, ולאחר מכן מתקדמים עוד צעד ועושים קורס פסיכומטרי אונליין.

קורס פסיכומטרי אונליין

  • בגרות לבגרויות

נתחיל עם עובדה קטנה – בשביל להתחיל ללמוד מקצוע באוניברסיטה או באחת מהמכללות הטובות – יש ברוב המכריע של המקרים, צורך בממוצע ציוני בגרות סביר פלוס, לפעמים גם צריך ממוצע מצוין, כמובן שזה תלוי בתחום אליו תרצו להתקבל.

אחרי שאמרנו את זה, ובהנחה שקורא שורות אלו חצה את ימי בית-הספר העליזים שלו או שלה, ובהנחה שאין לכם ממוצע בגרויות מרשים – נשמע שזה בדיוק הזמן בשבילכם, רגע אחרי הטיול הגדול ורגע לפני שהפסיכומטרי הולך להשתלט על חייכם – לעצור רגע ולהתחיל לשפר בגרויות – בלי לצאת מהבית, בלי לתפוס את האוטובוס האחרון – ככה אונליין מהבית עם פיג'מה, בשביל עתיד טוב יותר.

 

  • המבחן שאסור להגיד את שמו המפורש

בואו נאמר את האמת – מעטים האנשים שנהנים מתקופת העונג הצרוף הזה שנקרא – פסיכומטרי. אך בלי או עם קשר לזה, זהו מבחן שרובנו נצטרך להיתקל בו בשלב כזה או אחר בחיים, ואם אתם בשלב בחיים בו ההיתקלות איתו קרובה מתמיד – דעו שגם כאן ישנה אפשרות ללמוד אונליין, זה לא אומר שתצטרכו להשקיע פחות, אבל זה אומר שתוכלו להישאר בבית, בפינה השקטה והמוכרת שלכם – ולהתחיל לחרוש למען העתיד שלכם.

 

  • קבלו את הכל באהבה

בהנחה שלא כולנו מצפים ומייחלים לימים בהם נשלים בגרויות או ניגש למבחן הפסיכומטרי, חשוב לזכור שכולם עוברים את זה וכולם עושים את זה, וגם אתם עוד תצחקו על הימים בהם חרשתם והייתם בטוחים – שהציון בפסיכומטרי זה הרגע הכי גורלי בחיים שלכם.

אז לא, הוא לא הרגע הכי גורלי אבל הוא בהחלט חשוב – אז קבלו את התקופה הזו האהבה, זה יעזור לכם לעבור אותה בכיף וליהנות מהדרך, ולא רק מהתוצאה.

 

לסיכום – ברוכים הבאים לעולם

לפעמים השלמת הבגרויות והמבחן הפסיכומטרי הם מעין שער כניסה לעולם החיים הבוגרים, הרגע בו אתה מבין שלמעשים שלך יש השלכות ישירות על החיים שלך. אם נזרע היטב בתקופה המתאימה – נוכל גם לקצור את ההשקעה שתגיע בעתיד. שווה לחכות.

השלמת בגרויות אונליין

אז מה היה לנו עד עכשיו?
עוד בנושא כללי
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית
4 סיבות להתקין תקרה אקוסטית

בימים האחרונים מתקיים שיח ער ברשתות החברתיות שעוסק ביתרונות שבאים לידי ביטוי לאחר התקנת תקרות האקוסטיות. חוות הדעת שעולות